Dorota
Iwanicka
Kierownik Projektu,
Polski Instytut
Rozwoju Biznesu
Temat: "Podejście procesowe w organizacjach"
Podejście procesowe w organizacjach.Data i miejsce szkolenia:24-26.10.2011r.; Warszawa
Szkolenie jest przeznaczone dla firm wykonujących wszelkiego rodzaju usługi na rzecz klientów: finansowe, ubezpieczeniowe, komunikacyjne, transportowe, kurierskie, obsługę call center i procesów oraz realizację wszelkiego typu zamówień.
Program obejmuje zagadnienia związane z wykonywaniem tzn. "obsługi klientów"wszelkiego typu. Szkolenie jest szczególnie przydatne dla firm średnich i dużych.
Cel szkolenia:
-pokazanie od strony praktycznej jak zarządzać procesami w celu podniesienia efektywności i jakości świadczonych usług
-nauka wdrażania zarządzania procesami, tak aby wytworzyć wewnątrz organizacji presję i nastawienie na usprawnianie procesów
Odbiorcy szkolenia:
-kierownictwo firm
-dyrektorzy, kierownicy i specjaliści z działów jakości, organizacji i kontroli operacyjnej
Forma szkolenia:
-zajęcia prowadzone są w formie wykładu połączonego z warsztatem
-prezentacje, dyskusje i ćwiczenia
Czas trwania:
-3 dni;godz.9-17(3x8h)
Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!
Szczegółowy program szkolenia na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/podejscie-pr...
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.
Kontakt z organizatorem:
Dorota Iwanicka
specjalista ds.organizacji i promocji szkoleń
tel. 22/392 93 91
fax.. 22/244 25 37
dorota.iwanicka@multitrain.pl