Temat: RE-paprocki&brzozowski
Reserved wspiera reklamą kolekcję duetu Paprocki & Brzozowski
Firma odzieżowa Reserved rozpoczęła pierwszą kampanię reklamową w sezonie
wiosenno-letnim. Akcja promuje ekskluzywną kolekcję "Paprocki & Brzozowski for
Reserved".
W ramach działań promocyjnych wykorzystano: prasę, internet, outdoor na
elewacjach centrów handlowych. Kolekcja sprzedawana jest w 23 najbardziej
prestiżowych salonach Reserved. Na potrzeby projektu powstał serwis
http://reserved.com/paprocki-brzozowski, w którym pokazano proces tworzenia i
premierę kolekcji ich autorstwa. Serwis jest adresowany do kobiet w wieku 20-35
lat. Komunikacja wykorzystywała główne portale oraz newsletter Reserved
(subskrybuje go ok. 600 tys. konsumentów). Prowadzone są również działania PR
oraz product placement w prasie, internecie i telewizji, a także wykorzystywane
są kanały komunikacji BTL.
Kreację reklam stworzyły: zespół kreatywny LPP oraz Aphoto (zdjęcia wizerunkowe),
Plej (eventy, ambient media, filmy i reklamy drukowane), Re:Public i
Zjednoczenie.com. Za budżet mediowy odpowiada Universal McCann. (MKS)
(2008-03-14)