Temat: Ogłoszenia - te duże i te maleńkie
Studia podyplomowe
Zarządzanie modą - FASHION MANAGEMENT
http://viamoda.edu.pl
http://alk.edu.pl
Program stworzony we współpracy Polsko-Włoskiej Szkoły Designu i Managementu VIAMODA i Akademii Leona Koźmińskiego pod nadzorem dydaktycznym Polimoda International Institute of Fashion Design & Marketing z Florencji. Część zajęć prowadzona jest w języku angielskim.
Cel
Kształcenie profesjonalistów branży modowej - intensywne studia podyplomowe dla absolwentów i młodych profesjonalistów pragnących uzupełnić swoje przygotowanie biznesowe lub projektowe o znajomość specyfiki organizacji i zarządzania branży modowej (odzież, akcesoria, kosmetyki, media, itp.), umożliwiającej skuteczny rozwój zawodowy w tej dziedzinie.
Cele szczegółowe
- opanowanie solidnych podstaw przedsiębiorczości
- poznanie struktury i segmentacji rynku, rozumienie „systemu mody”
- znajomość organizacji i zarządzania przedsiębiorstw modowych
- opanowanie podstaw marketingu oraz rozumienie specyfiki marketingu mody
- poznanie konkretnych funkcji zawodowych w strukturze branży, identyfikowanie możliwości własnego rozwoju zawodowego
- rozumienie rynku mody z perspektywy rozwoju i przemian społeczeństwa, kultury i ekonomii
- przygotowanie do dalszej nauki i pracy w środowisku międzynarodowym
Adresaci studiów
- absolwenci kierunków biznesowych chcący sprofilować swoją wiedzę w dziedzinie mody
- absolwenci kierunków projektowych chcący poszerzyć swoją wiedzę o znajomość organizacji i charakterystyki zarządzania w dziedzinie mody
- osoby, rozwijające własną ścieżkę kariery w dziedzinie mody, które potrzebują podnieść kwalifikacje zawodowe lub poszukują skonkretyzowania swojej roli zawodowej
Ramowy program studiów
Blok 1 – Kulturowo-społeczne uwarunkowania mody - 20 godz.
· Zjawisko mody – kultura a działalność biznesowa
· Wpływ rozwoju społeczeństwa na modę
· Historia współczesnej mody, oddziaływania kultury i sztuki na modę
· Specyfika pracy w sektorach mody
· Praca w środowisku międzynarodowym
Blok 2 – Zarządzanie - 48 godz.
· Podstawy zarządzania
· Strategie konkurowania w sektorach mody
· Tworzenie biznes planu i analiza finansowa
· Zarządzanie w przedsiębiorstwach w sektorach mody
· Organizacja przedsiębiorstw w sektorach mody
Blok 3 – Marketing - 40 godz.
· Struktura rynku w sektorach mody
· Podstawy marketingu
· Segmentacja rynku w sektorach mody
· Instrumenty marketingu
· Specyfika komunikacji marketingowej w sektorach mody
Blok 4 – Rozwój nowego produktu - 16 godz.
· Badania trendów
· Proces projektowania produktu
· Proces realizacji kolekcji
· Kwestia czasu w przygotowaniu kolekcji
· Współpraca z zewnętrznymi partnerami (dostawcami, producentami, itp)
Blok 5 – Techniki sprzedaży - 16 godz.
· Budowa i rozwój kanałów sprzedaży
· Visual merchandising
· Komunikacja marketingowa w punktach sprzedaży
Blok 6 – Komunikacja i promocja - 16 godz.
· Budowa wizerunku marki
· Instrumenty i działania promocyjne
· Moda a media - skuteczność przepływu informacji
· Internet, nowe media i kanały dotarcia
Blok 7 – Praca nad indywidualnym projektem zaliczeniowym - 24 godz.
* Seminarium
* Konsultacje
* Finalna prezentacja
Razem – 180 godz.
Warunki ukończenia studiów
Opracowanie oraz publiczna obrona indywidualnego projektu z zakresu zarządzania lub marketingu mody (case-study).
Kontynuacja
Absolwenci studiów podyplomowych „Zarządzanie w sektorach Mody” będą mogli kontynuować studia bez dalszych egzaminów i po obniżonych kosztach na prestiżowych kursach „Master” Polimoda International Institute of Fashion Design & Marketing we Florencji:
o Master Fashion Merchandising & Managment
o Master Visual Merchandising
o Master i in Luxury Management
o Master Fashion Coordinator
Studenci i absolwenci będą mogli wziąć udział w organizowanych przez VIAMODĘ i Polimodę wyjazdach edukacyjnych “Study Tours”, a także ubiegać się przy pomocy szkoły o możliwość odbycia staży zawodowych we współpracujących z VIAMODĄ i Polimodą firmach.
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:
soboty - 8.45 - 15.45
niedziele - 8.45 - 15.45
Zasady naboru
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
I edycja - rekrutacja trwa do 15 lutego 2010 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2010 roku.*
*Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona
Wymagane dokumenty
* wypełniony formularz zgłoszeniowy do pobrania na
http://alk.edu.pl
* odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
* CV
* 1 zdjęcie (format legitymacyjny) oraz zdjęcie elektroniczne w formacie JPG
* kopia dowodu osobistego
* kopia dowodu wpłaty wpisowego
Opłata za studia
* Koszt studiów 7000 zł
* Istnieje możliwość płatności w dwóch ratach po 3500 zł za semestr
* 150 zł – wpisowe
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:
Akademia Leona Koźmińskiego
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59
BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Osoby zainteresowane otrzymaniem FAKTURY proszone są o kontakt z Panią Malwiną Styczeń, e-mail: mstyczen@kozminski.edu.pl
Informacje dodatkowe można uzyskać:
Akademia Leona Koźmińskiego
pod numerem telefonu: +48 (022) 519-21-30 ; fax: (022) 519-23-08
w siedzibie Uczelni: ul. Jagiellońska 57 pok. 110/D
osoba kontaktowa: Wanda Widziszewska, e-mail: wandaw@kozminski.edu.pl
VIAMODA Polsko-Włoska Szkoła Designu i Managementu
pod numerem telefonu +48 (22) 500 6977,
ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
osoba kontaktowa: Bożena Czernek, e-mail: info@viamoda.edu.pl,