Mariusz
Czerwiński
Szukam pracy:
Diagnozy nadużyć
kredytowych, Audyty
umów k...
Temat: nowa kampania House... widzieliscie???
Agnieszka Krzemyk:Z żartami w reklamie nie wolno przesadzać. Nie od dziś wiadomo, że konsument preferuje na ogół poważne traktowanie. Znajomy testował kampanię reklamową z hasłem przyciągającym uwagę - ...jesteś na tyle poj ...ny, ... (target: studenci), pytając wcześniej m.in mnie o prognozowane oddziaływanie. Moja prognoza była trafna: zwrócenie uwagi bardzo wysokie, oddziaływanie sprzedażowe - znikome. Znajomy szybko wycofał się z hasła.
dla mnie też ta kampiania jest niesmaczna od samego początku-wzbudziła we mnnie niesmak do tego stopnia że nie weszlam do ich sklepu wraz z jej rozpoczęciem
-jakoś mnie odstrasza;)
Nawet w targecie młodzieżowym należy być bardzo ostrożnym z żartem i prowokacją. Nikt nie zastanawia się nad kosztami społecznymi kontrowersyjnych kampanii brandingowych, a szkoda, bo ten adresatów tego typu kampanii spotykamy codziennie na ulicy, w pracy i w zyciu prywatnym!