Joanna
Misztela
projektant mody,
ubioru, bielizny,
kostiumów filmowych,
p...
Temat: nowa kampania House... widzieliscie???
Artman, producent odzieży marki House, wystartował z nową kampanią reklamową onazwie "Virginity". Reklamy mają zwrócić uwagę przede wszystkim 19-25-latków, ze
szczególnym uwzględnieniem studentów. Marka poprzez nietypową kreację zamierza
przełamać dotychczasową konwencję panującą w branży odzieżowej. Kampania odwołuje
się do motywów dziewictwa, np. reklama na billboardach (postać rozmodlonego
grzecznego chłopca z różańcem w dłoni) ma nawoływać młodzież do zastanowienia się
nad pierwszym zbliżeniem seksualnym i symbolizować walkę wewnętrzną pokusy z
rozsądkiem. Reklama na citylightach ograniczy przekaz do zakomunikowania o 69
sposobach na zachowanie dziewictwa. Rozwinięcie komunikacji nastąpi w reklamach w
barach i klubach.
- Virginity, czyli dziewictwo, to platforma komunikacyjna po raz pierwszy
wykorzystana w komunikacji reklamowej w polskim marketingu. Wzbudza niezwykle
emocje społeczne. Wybór takiego tematu podyktowany był nowym myśleniem
strategicznym - wpisaniem marki w rzeczywiste emocje odczuwane przez grupę
docelową - mówi Rafał Betlejewski, dyrektor kreatywny w agencji reklamowej
Koledzy.
Kampania reklamowa ma nadać wyrazisty wizerunek marce, odzwierciedlający jej nowe
pozycjonowanie oparte na takich wartościach, jak: poczucie humoru, inteligencja,
odwaga i prowokacja, atrakcyjność fizyczna, kreatywne podejście do różnych sfer
życia, w tym seksu. Jest to pierwszy projekt, który ma budować wizerunek marki
House. Jej autorem jest agencja Koledzy Strategia & Kreacja. Planowaniem i
zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Strony internetowe
Virginity.pl i House.pl przygotowała agencja Insignia. Działania reklamowe
rozpoczęły się w lutym br. akcją teaserową, a jej główna odsłona przypadnie na
marzec i kwiecień br.
- W ramach kampanii prowadzone jest zbieranie podpisów pod obywatelskim projektem
ustawy o wspieraniu dziewictwa. W myśl projektu ustawy państwo polskie będzie
wypłacać miesięczne świadczenie rentowe w wysokości 1 tys. zł wszystkim tym,
którzy zachowają dziewictwo, za każdy miesiąc powyżej 18. roku życia. Projekt
ustawy zostanie złożony w Sejmie RP w najbliższym czasie - dodaje Betlejewski.
Akcja prowadzona jest we wszystkich większych miastach Polski. Obejmuje: outdoor,
wielki format w Warszawie i Krakowie, reklamę w centrach handlowych, prasę
(m.in.: "Aktivist", "Cosmo", "Machina"), internet, ambienty, buzz marketing i
działania eventowe na terenie sklepów House. W działaniach ambientowych
prowadzonych na terenie klubów studenckich ksiądz i zakonnica będą "sprawdzać"
dziewictwo młodzieży za pomocą wykrywacza kłamstw. W akademikach pojawią się np.
zawieszki na drzwi typu: "Pokój dziewic. Jak pukać, to tylko palcem". Pojawią się
także wlepki i reklamy chodnikowe oraz reklama na rączkach autobusowych z hasłem:
"Dziewice, ręka w górę". (MKS).