Joanna
Misztela
projektant mody,
ubioru, bielizny,
kostiumów filmowych,
p...
Temat: info
Vistula & Wólczanka SA rezygnuje z marki Andre RenardVistula & Wólczanka wprowadza nową linię koszul damskich marki
Wólczanka. Za kolekcję (której wyróżnikiem będzie różowy logotyp)
odpowiada nowy projektant V&W - Dariusz Jarzynka.
Jak mówi Natalia Szczygieł, dyrektor ds. marketingu i PR firmy, marka "różowej" Wólczanki ma zastąpić markę Andre Renard. Wynika to z faktu, że Andrzej Lisowski, dotychczasowy projektant i twórca marki Andre Renard, zakończył współpracę z firmą.
Dariusz Jarzynka zapowiada, że damska linia Wólczanki trafi do sklepów w ciągu najbliższego miesiąca. Produkty dostępne będą w salonach Andre Renard i Wólczanki. Jak mówi Natalia Szczygieł, płynne przejście od marki Andre Renard do marki Wólczanka powinno nastąpić w sezonie wiosna/lato 2008. Wtedy też V&W planuje wsparcie marketingowe marki.
Szczegóły projektów komunikacyjnych nie zostały ujawnione.
Andre Renard trafiła do portfolio V&W w 2005 roku, gdy Wólczanka kupiła 70 proc. jej udziałów od twórcy marki - Andrzeja Lisowskiego. (DD) (2007-11-22)