Joanna Misztela

Joanna Misztela projektant mody,
ubioru, bielizny,
kostiumów filmowych,
p...

Temat: info

Vistula & Wólczanka SA rezygnuje z marki Andre Renard
Vistula & Wólczanka wprowadza nową linię koszul damskich marki
Wólczanka. Za kolekcję (której wyróżnikiem będzie różowy logotyp)
odpowiada nowy projektant V&W - Dariusz Jarzynka.
Jak mówi Natalia Szczygieł, dyrektor ds. marketingu i PR firmy, marka "różowej" Wólczanki ma zastąpić markę Andre Renard. Wynika to z faktu, że Andrzej Lisowski, dotychczasowy projektant i twórca marki Andre Renard, zakończył współpracę z firmą.
Dariusz Jarzynka zapowiada, że damska linia Wólczanki trafi do sklepów w ciągu najbliższego miesiąca. Produkty dostępne będą w salonach Andre Renard i Wólczanki. Jak mówi Natalia Szczygieł, płynne przejście od marki Andre Renard do marki Wólczanka powinno nastąpić w sezonie wiosna/lato 2008. Wtedy też V&W planuje wsparcie marketingowe marki.
Szczegóły projektów komunikacyjnych nie zostały ujawnione.
Andre Renard trafiła do portfolio V&W w 2005 roku, gdy Wólczanka kupiła 70 proc. jej udziałów od twórcy marki - Andrzeja Lisowskiego. (DD) (2007-11-22)
Joanna Misztela

Joanna Misztela projektant mody,
ubioru, bielizny,
kostiumów filmowych,
p...

Temat: info

Reserved chce zaprosić do współpracy polskich projektantów

LPP, właściciel m.in. marki odzieżowej Reserved, chce rozpocząć współpracę z polskimi projektantami przy tworzeniu designerskich linii odzieżowych. Będzie to kontynuacja działań zainicjowanych wspólnie z duetem projektantów Paprocki & Brzozowski. Marketer zamierza wprowadzić nowe produkty do salonów Reserved w Polsce i w Europie wiosną przyszłego roku. - Angażując znanych polskich projektantów, Reserved podnosi swój wizerunek w oczach klientów - uważa Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. ds. strategicznych projektów marketingowych w spółce LPP.
Niezależnie od tego projektu LPP rozwija markę Esotiq, pod którą sprzedaje elegancką bieliznę. Po dwóch latach przygotowań i prac prowadzonych w mniejszych centrach handlowych nad wyglądem sklepu firma uruchomiła pierwsze salony Esotiq w Galerii Bałtyckiej w Trójmieście i Galerii Mokotów w Warszawie.
Po trzech kwartałach br. zysk spółki LPP (marki Reserved i Cropp Town) wyniósł 82,8 mln zł, a przychody 887,5 mln zł. Rok wcześniej spółka zanotowała w tym samym okresie stratę 4,6 mln zł przy 528 mln zł przychodów. (MKS) (2007-11-27)



Wyślij zaproszenie do