Łukasz Herman

Łukasz Herman Group Account
Director w Carat
Polska

Temat: Reklama na opakowaniu ryz papierów do xero/drukarek.

Witajcie,

chciałem Was podpytać odnośnie ciekawości projektu - obrandowanie papieru xero. Czy uważacie to za ciekawy pomysł?

Chodzi o to, że każda firma ma potrzebę korzystania z xero, czy drukarki. W wielu dużych korporacjach są copy room'y, a w mniejszych firmach drukarki/kopiarki na piętrach, gdzie te osoby pracują. Papier zazwyczaj stoi na wierzchu obok takiego urządzenia, czyli w widocznym miejscu. Rzadko się zdarza, że zostają na wierzchu luzem kartki z rozpakowanej ryzy.
No i pytanie czy wg Was taka forma reklamy była by interesująca dla jakiegoś Klienta? Pomyślmy np. nad branżą FMCG? Można by to połączyć np. z jakimś konkursem - wyślij maila na taki, a taki adres - w zwrotnym mailu otrzymasz kupon - kupisz 5 produktów danej firmy - 6-ty dostaniesz gratis. To jest tylko przykład. Super temat wg mnie np. przy launchu Heyah - jakby była sperforowana wydzierana łapka dająca darmowe minuty...

Temat wydaje się ciekawy na rynek masowy.
Pytanie czy np. któryś z Waszych Klientów mógłby być potencjalnie zainteresowany? Albo po prostu co o tym myślicie.

Taka kampanię możnaby targetować np. miastami oraz miejscami (firmy lub hipermakety).

Możnaby spokojnie powiedzieć, że jeśli ktoś to zrobi pierwszy - będzie to ambient media.

Pytanie co Wy (i Wasz Klient) chcielibyście zobaczyć w takiej ofercie - ja mam swoje spostrzeżenia, ale chciałbym je zweryfikować nie podpowiadając Wam co mam w głowie.

Z góry dzięki za pomoc.

konto usunięte

Temat: Reklama na opakowaniu ryz papierów do xero/drukarek.

Łukasz Herman:
Witajcie,

chciałem Was podpytać odnośnie ciekawości projektu - obrandowanie papieru xero. Czy uważacie to za ciekawy pomysł?

Chodzi o to, że każda firma ma potrzebę korzystania z xero, czy drukarki. W wielu dużych korporacjach są copy room'y, a w mniejszych firmach drukarki/kopiarki na piętrach, gdzie te osoby pracują. Papier zazwyczaj stoi na wierzchu obok takiego urządzenia, czyli w widocznym miejscu. Rzadko się zdarza, że zostają na wierzchu luzem kartki z rozpakowanej ryzy.
No i pytanie czy wg Was taka forma reklamy była by interesująca dla jakiegoś Klienta? Pomyślmy np. nad branżą FMCG? Można by to połączyć np. z jakimś konkursem - wyślij maila na taki, a taki adres - w zwrotnym mailu otrzymasz kupon - kupisz 5 produktów danej firmy - 6-ty dostaniesz gratis. To jest tylko przykład. Super temat wg mnie np. przy launchu Heyah - jakby była sperforowana wydzierana łapka dająca darmowe minuty...

Temat wydaje się ciekawy na rynek masowy.
Pytanie czy np. któryś z Waszych Klientów mógłby być potencjalnie zainteresowany? Albo po prostu co o tym myślicie.

Taka kampanię możnaby targetować np. miastami oraz miejscami (firmy lub hipermakety).

Możnaby spokojnie powiedzieć, że jeśli ktoś to zrobi pierwszy - będzie to ambient media.

Pytanie co Wy (i Wasz Klient) chcielibyście zobaczyć w takiej ofercie - ja mam swoje spostrzeżenia, ale chciałbym je zweryfikować nie podpowiadając Wam co mam w głowie.

Z góry dzięki za pomoc.

Każda powierznia jest dobra. Kiedyś podnosząc poza domem klapę od sedesu pewnie zobaczymy tam również reklamę. Wcześniej pewnie pojawi się na samym papierze...

A opakowanie papieru od ksero lub pudełko?
Tu wg mnie target jest ograniczony, bo musimy zadać sobie pytanie, kto najczęściej korzysta z kseromaszynki. Jak dla mnie, to na tych opakowaniach dobrze by wchodziła spożywka, dobra raczej masowe.
Łukasz Herman

Łukasz Herman Group Account
Director w Carat
Polska

Temat: Reklama na opakowaniu ryz papierów do xero/drukarek.

Paweł dzięki za pomoc i Twoją wypowiedź.
Zgadzam się z Twoją wypowiedzią - FMCG (tak jak i ja pisałem) - to chyba jedyne super opcje i najważniejsze pamiętać, żeby był jakiś mechanizm wciągający - np. konkurs - to daje możliwość lepszego (czyt. aktywnego) zaangażowania konsumenta.

konto usunięte

Temat: Reklama na opakowaniu ryz papierów do xero/drukarek.

Łukasz Herman:
Paweł dzięki za pomoc i Twoją wypowiedź.
Zgadzam się z Twoją wypowiedzią - FMCG (tak jak i ja pisałem) - to chyba jedyne super opcje i najważniejsze pamiętać, żeby był jakiś mechanizm wciągający - np. konkurs - to daje możliwość lepszego (czyt. aktywnego) zaangażowania konsumenta.

Osobiście nie wierzę w konkursy z opakowania od ksero, ale zobaczymy, zobaczymy...

Weź sobie wyobraź, że pojawiają się takie konkursy, po rozpakowaniu ryzki masz wewnątrz kod, który masz wysłać jako zgłoszenie do konkursu.

Już widzę te firmy tonące stosach luźnych kartek.
Nie? Firma to nie hipermarket, gdzie wielopaki są porozrywane i przypadkiem brakuje w nich szklanek, etc.? No ale to już temat na inną dyskusję.
Łukasz Herman

Łukasz Herman Group Account
Director w Carat
Polska

Temat: Reklama na opakowaniu ryz papierów do xero/drukarek.

Paweł, ale mi nie chodzi o wrzucanie ulotek konkursowych - tak jak pisałem, tzn. albo po prostu adres mailowy na opakowaniu i tekst: "wyślij maila", albo sperforowana część w opakowaniu z możliwością oderwania. Inaczej zrobi w firmach śmietnik.

BTW - jak widzisz zbudowanie oferty - jakie informacje byłyby dla Ciebie istotne?

konto usunięte

Temat: Reklama na opakowaniu ryz papierów do xero/drukarek.

Łukasz Herman:
Paweł, ale mi nie chodzi o wrzucanie ulotek konkursowych - tak jak pisałem, tzn. albo po prostu adres mailowy na opakowaniu i tekst: "wyślij maila", albo sperforowana część w opakowaniu z możliwością oderwania. Inaczej zrobi w firmach śmietnik.

Ja pisałem własnie o tym. Kody nadrukowane w pudle lub wewnątrz ryzy, czyli znajdzie się gro chętnych, żeby wysłać te kody pomimo iż nie trzeba jeszcze załadować papieru do ksero.
BTW - jak widzisz zbudowanie oferty - jakie informacje byłyby dla Ciebie istotne?

To nie moja działa i na tym się nie znam, więc Ci nic nie podpowiem.

konto usunięte

Temat: Reklama na opakowaniu ryz papierów do xero/drukarek.

Cześć,

Przyznam, że pomysł z umieszczaniem reklamy na opakowaniu papieru ksero wydał mi się bardzo interesujący. Ja do komunikacji z użytkownikiem wybrałbym telefon komórkowy - podczas drukowania częściej masz go przy sobie niż komputer:). A można to zrobić w nowoczesny i prosty dla użytkownika sposób, mianowicie przy użyciu fotokodów oraz darmowej aplikacji Java, którą otrzymamy od operatora gsm. Na opakowaniach umieszczamy kody 2D oraz informację o konkursie. Jest też prosta instrukcja jak pobrać aplikację (jeżeli ktoś nie ma zainstalowanej) oraz jak zeskanować kod. Aplikacja prowadzi nas za rękę i wszystkie operacje wykonuje za nas. np. dekoduje kod i łączy się ze stroną WAP, na której jest informacja o konkursie, może również wysłać sms lub zadzwonić pod wskazany numer - oczywiście za każdym razem pyta nas o zgodę:). Ja używam fotokodów do dystrybucji wizytówek http://foto-kody.com na http://www.orange.pl/fotokody znajdziesz prezentację technologii.
To tyle ode mnie, jak ktoś będzie miał pytania odnośnie fotokodów zapraszam do kontaktu.
MMaciej Olejniczakowski edytował(a) ten post dnia 12.11.08 o godzinie 20:50

Następna dyskusja:

Reklama tranzytowa - opinie...




Wyślij zaproszenie do