Adam
P.
Jako współwłaściciel
firmy konsultingowej
z szerokiem wah...
Temat: Recepcja - "Centrum dowodzenia" w Spa
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy dotyczącej kompleksowej obsługi klienta przez recepcjonistę Spa. Uczestnik zdobędzie wiedzę niezbędną do profesjonalnej obsługi klienta. Poruszona problematyka pozwoli dodatkowo zapoznać się z trendami oraz tzw. językiem Spa.Program:
1. Rola recepcjonisty w SPA
2. Recepcjonista idealny - cechy, cele, oczekiwania
3. Praca w recepcji a wiedza fachowa
4. Obsługa klienta - komunikacja, marketing
5. Problemy w pracy z klientem i ich rozwiązywanie
6. Co to jest i czemu służy Manual Spa
7. Warsztaty i ćwiczenia
8. Podsumowanie
Indywidualnie jak również dla grup szkolenia są prowadzone na terenie całego kraju. Trenerzy opracowują skierowane stricte do konkretnego obiektu szkolenie, biorąc pod uwagę wiele istotnych aspektów pracy recepcjonisty w Spa.
Wiadomości przekazywane na szkoleniach są wynikiem kilku lat pracy i tworzenia procedur dla ośrodków w naszym kraju.
Zainteresowane osoby proszę o kontakt:
SKYPE: mk.business
GG: 23073426
adam.puda@gmail.com
Więcej szkoleń i ofert na http://mkassistance.pl/