konto usunięte

Temat: kosmeceutyki TianDe to więcej niż kosmetyki.

....Małgorzata Angielczyk edytował(a) ten post dnia 26.01.12 o godzinie 13:45

konto usunięte

Temat: kosmeceutyki TianDe to więcej niż kosmetyki.

Tomasz Dudek:

Ale nie współpracuję z firmą XXX-XXX-XXX ;-)

Jako że nie jestem zatrudniony w tej firmie a świadczę jedynie usługi doradcze - nie mam obowiązku podawać danych firmy. Tam gdzie jestem zatrudniony to pole jest wypełnione. Proszę ze zrozumieniem czytać profil jeśli już decyduje się Pan na tak kiepskie aluzje.

A ja współczuję Panu, że nie widzi Pan tego co oczywiste, gdyż dla Pana ważne jest mieć swoją rację.

Dla mnie ważne jest zwrócić uwagę Pańskim potencjalnym "ofiarom" że ignorant próbuje zaistnieć z produktem o którym nie wiadomo absolutnie niczego.

Niech zapyta Pan tych tysięcy osób które już używały tych produktów czy głębokie rany im wyżarło.

Pan udaje że nie rozumie sedna tej dyskusji czy to po prostu za trudne?

Żeby mieć swoje zdanie o produkcie, czy o firmie trzeba najpierw ją poznać a nie pisać jakieś banały wyssane z palca, o testach na zwierzętach i na ludziach.


Ale przecież zadawałem konkretne pytania o firmę by właśnie lepiej ją poznać. Proszę o konkrety a nie frazesy które przekazano Panu na godzinnym szkoleniu przy zatrudnieniu. Oto pytania na które oczekuję odpowiedzi:

- pełne dane o producencie ( także ile osób bezpośrednio zatrudnia )
- miejsce wytworzenia - który chiński ( piszemy z małej litery ) producent to produkuje
- dotychczasowe doświadczenia producenta w gałęzi produkcji kosmetyków
- w jakich krajach na świecie wspomniane kosmetyki osiągnęły już sukces. Proszę o mierzalne dane tego sukcesu
- jakimi badaniami i dopuszczeniami legitymizują się na rynku polskim te kosmetyki
- na jakiej podstawie kosmetyki zostały nazwane kosmeceutykami? Co prawda Kasia wspomniała o wymogach ale i tak uważam że różnica jest jak między fotografem a fotografikiem
- kolejne pytania padną po otrzymaniu odpowiedzi na powyższe.

Ciekaw jestem co jeszcze Pańska wyobraźnia potrafi?


Proszę nie zadawać takich pytań bo porównanie naszych wyobraźni może być dla Pana wstydliwe.

konto usunięte

Temat: kosmeceutyki TianDe to więcej niż kosmetyki.

...Małgorzata Angielczyk edytował(a) ten post dnia 26.01.12 o godzinie 13:40

konto usunięte

Temat: kosmeceutyki TianDe to więcej niż kosmetyki.

.. refleksja .. i tak osoby spoza branzy czasem wiedza lepiej . ;)
!!Małgorzata Angielczyk edytował(a) ten post dnia 26.01.12 o godzinie 13:43

konto usunięte

Temat: kosmeceutyki TianDe to więcej niż kosmetyki.

Małgorzata Angielczyk:
.. refleksja .. i tak osoby spoza branzy czasem wiedza lepiej . ;)
... ps. kto z gory atakuje , krytykuje .. predzej dostaje zmarch !!!!!!!!!!!!! ;) zart , nieco moze niemily ....
ja otwarta jestem na rozmowe mog e sie zgadzac z kims lub nie ... to do Pani krytykantki ..
otwarta jestem na nowinki .. zawsze je na sobie sprawdzam i nie schematyzuje i nie krytykuje poki nie poznam preparatu na sobie ...

... .......


Też zdajesz się nie rozumieć istoty tej dyskusji. Nie widziałem by ktoś tu negował efekt działania tych chińsko - rosyjsko - ukraińskich "kosmeceutyków"

konto usunięte

Temat: kosmeceutyki TianDe to więcej niż kosmetyki.

...Małgorzata Angielczyk edytował(a) ten post dnia 26.01.12 o godzinie 13:40
Joanna D.

Joanna D. technik farmacji

Temat: kosmeceutyki TianDe to więcej niż kosmetyki.

a gdzie jest nanotechnologia w tych kosmetykach?? :)

zamierzacie naklejać chociaż etykiety z informacją w j. polskim?

oczywiście jak to w MLM: mało konkretów, dużo pseudomarketingowego bełkotu, gdzie co drugie słoowo to "pieniądze"..

powodzenia Panie Tomaszu :D

ps. wolałabym sobie zrobić ten solny peeling w domu za free, i być równie zdumiona (hehe) późniejszym efektem działania nawet oliwy do sałatek, a 80 zł przeznaczyć na fryzjera ;)

konto usunięte

Temat: kosmeceutyki TianDe to więcej niż kosmetyki.

Hubert S.: i

Nie znam się na łożyskach owiec ale jestem w stanie sobie wyobrazić w jakich warunkach uśmiercane są te zwierzęta w Chinach. Odsyłam do raportów PETA i PTROA które są dla mnie bardziej wiarygodne niż ten marketingowy bełkot.

Panie Hubercie , na łożyskach zna się każda kobieta, która urodziła dziecko i z tego co się orientuję Panie Hubercie, do pozyskania łożyska (nie ważne czyjego) nie trzeba zabijać nikogo.Po porodzie owieczki , rodzi się również łożysko( i tak jest u wszystkich ssaków).
Jaskółki też nie trzeba zabijać, żeby pozyskać coś z gniazda(prędzej ucieknie).
A na uśmiercanie zwierzątek nie patrzyłabym na Chiny....a co robią w Polsce ze zwierzątkami ,które wszyscy jedzą(poza wegetarianami...)?

Do tego przystępne ceny. Kremy do rak są już od 9 zł dla klienta.
To ile kosztuje wytworzenie skoro musi na tym zarobić chińska fabryka, żona ukraińskiego biznesmena pochodzenia rosyjskiego i cała sieć MLM?
Podejrzewam,że kosztowałoby tyle samo,gdyby sprzedawano takie kremy w drogerii, aptece itd.
mamy mnogość produktów o podobnej cenie i też ktoś na nich zarabia.

Produkcja odbywa się w Chinach w fabrykach pod kontrolą rządową i TIANDE.
>Wiele znanych Firm kosmetycznych korzysta z produkcji w Chinach, tylko o tym cicho..sza...,
a korzysta Pan z iPhona?
Koncern Apple ogłosił, że przeprowadzi inspekcje w zakładach jego dostawców w Chinach, gdzie produkowana jest większość iPhonów i iPadów.
Danone wstrzymał produkcję jogurtów w Szanghaju, a Nestlé zamyka jedną z trzech fabryk lodów.
Jak podaje portal spozywczy.pl Mlekovita wybuduje zakład w Szanghaju. Trwa zawiązywanie spółki joint-venture.

Chyba żarty robisz. Kontrola rządowa w Chinach ogranicza się do represjonowania opozycji i kościołów a nie do produkcji kremów.

Chcąc importować towary z Chin, potrzebne Nam są instrukcje i certyfikaty. Certyfikat jest to taki dokument, dzięki któremu wiemy czy dany produkt został wyprodukowany w Chinach i jest wymagany gdy, importowany produkt ma spełniać określone warunki bezpieczeństwa a także czy nie zagraża życiu i zdrowiu.
Baza Wiedzy
14-09-2011
Certyfikaty ważne w imporcie z Chin
Znaki i certyfikaty ważne w imporcie z Chin
TIANDE odpowiada za dostawy surowców.

Surowce można dostarczać z tego samego kraju, nawet z podwórka obok.

Jakie są roczne sprzedaże tych kosmetyków na rynku chińskim?

Też mnie to interesuje.
Nie jestem w firmie tiande, ale podglądam ją.
Pozdrawiam Panie Hubercie :-)Anna Alpio edytował(a) ten post dnia 24.02.12 o godzinie 18:22

konto usunięte

Temat: kosmeceutyki TianDe to więcej niż kosmetyki.

Anna Alpio:

To super że dystrybutor postanowił założyć fikcyjne konto na GL by to skomentować, pytanie tylko dlaczego cytujecie mnie a zwracacie się do mnie per Panie Tomaszu? O czymś nie wiem?

konto usunięte

Temat: kosmeceutyki TianDe to więcej niż kosmetyki.

Hubert S.:
Anna Alpio:

To super że dystrybutor postanowił założyć fikcyjne konto na GL by to skomentować, pytanie tylko dlaczego cytujecie mnie a zwracacie się do mnie per Panie Tomaszu? O czymś nie wiem?
Przepraszam Panie Hubercie za pomyłkę w imieniu (już poprawiam).
Nie jestem dystrybutorem firmy Tiande.
Staram się być obiektywna.
Przyglądam się , ponieważ jest to nowa firma na polskim rynku.
Rozglądam się za nowym MLMem w Polsce.
Pozdrawiam.Anna Alpio edytował(a) ten post dnia 24.02.12 o godzinie 18:17
Łukasz Dominik G.

Łukasz Dominik G. Wlasna działalność

Temat: kosmeceutyki TianDe to więcej niż kosmetyki.

Gorąca dyskusja jak widzę ...

1. Kosmetyki Tiande dostępne w Polsce są zgłoszone do obrotu poprzez Krajowy Rejestr Kosmetyków w Łodzi .
Także wszystko jest jak najbardziej ok.

Firma ma około 700 produktów z bardzo różnymi składnikami , w Polsce na dzień dzisiejszy mamy 67.

2. Czy ktoś z Państwa był w Chinach ?
Osobiście byłem tylko raz, ale to co zobaczyłem na własne oczy wystarcza mi w zupełności.

Zobaczcie które z artykułów które cenicie i używacie produkowane są w Chinach?

Może ktoś ma komputer Apple (nie każdego człowieka stać na niego, a produkowany w Chinach)?
Apple ma raczej wysokie standarty...
Nokia - kto ma Nokię ?- Made in China :)

Samochody: marki Volvo, Skoda, Audi, Mazda, Suzuki, Hyundai, Renault , tak tak Chiny.
Chevrolet Cruze z tego co wiem również tam jest produkowany.
Znane marki ubraniowe, znane firmy kosmetyczne.

Więc czemu mamy bać się produktów robionych w Chinach pod państwowym nadzorem ?
Przysłowiowego fajansu nikt nie chce , ale porcelana to już co innego.

Najstarsza kultura medyczna, kultura pielęgnacji zdrowia i urody to tradycjna medycyna chińska.

Mnie osobiście właśnie zainteresowało to w produktach Tiande , że są produkowane w Chinach, oparte o tradycyjne receptury wschodu.
Cóż to tylko moje zdanie , poparte jednak dobrymi doświadczeniami.

Od lat znam wysokiej jakości produkty wellness produkowane w Chinach, widziałem fabryki, urządzenia, nadzór ... a tu nagle kosmetyki pro zdrowotne.

Sprawdziłem, że działają bardzo skutecznie na własnej skórze, wraz z ludzmi którzy mi zaufali.
Nigdy nie widziałem takich "ochów" i "achów" i tylu zadowolonych klientów .

Jeżeli ktoś jest z Warszawy i chce poznać kosmetyki Tiande to zapraszam .

Każdy ma prawo do swojego zdania , ja też wyraziłem swoje.
Pozdrawiam wszystkich .
Beata Wielgosik

Beata Wielgosik Stojąca twardo na
ziemi i pozytywnie
nastawiona do świata
:)

Temat: kosmeceutyki TianDe to więcej niż kosmetyki.

Pozwalam sobie dołączyć do dyskusji, ponieważ miałam okazję poznać osobę, która postanowiła zapoznać mnie z kosmetykami Tiande.
Moje pytania dotyczące składów INCI , procedur kosmetycznych wykonywania zabiegów, info o próbkach czy też możliwości zobaczenia kosmetyku na żywo, przez dwa tygodnie nie doczekały się odpowiedzi.
Katalog kosmetyków, który mam w ręku zawiera bardzo szeroką ofertę produktów, jednak z wyglądu przypomina mi tanie drogeryjne kosmetyki.
Co ciekawe osoba ta była również zachwycona pilingiem wykonanym na dłoniach, więc śmiem twierdzić, że panowie brani są na ten chwyt jak lep na muchy.
Doradzono mi spotkanie z profesjonalną panią kosmetolog, która zna na wylot te kosmetyki i jest nimi zachwycona, ale podaruję sobie to spotkanie.Beata Wielgosik edytował(a) ten post dnia 12.04.12 o godzinie 00:18
Łukasz Dominik G.

Łukasz Dominik G. Wlasna działalność

Temat: kosmeceutyki TianDe to więcej niż kosmetyki.

Przeczytałem z uwagą Pani słowa.
Czy miała Pani robiony peeling na dłoniach ?

Trzeba zrozumieć, żę człowiek który pokazywał Pani produkt nie musi być specjalistą od kosmetyki, jest po prostu użytkownikiem.
Nie jemu znać składy itp. Rozumiem, że Pani jako fachowiec "postawiła poprzeczkę wysoko" i chciała wiedzieć wszystko od razu .
Łukasz Dominik G.

Łukasz Dominik G. Wlasna działalność

Temat: kosmeceutyki TianDe to więcej niż kosmetyki.

Przeczytałem z uwagą Pani słowa.
Czy miała Pani robiony peeling na dłoniach ?

Trzeba zrozumieć, żę człowiek który pokazywał Pani produkt nie musi być specjalistą od kosmetyki, jest po prostu użytkownikiem.
Nie jemu znać składy itp. Rozumiem, że Pani jako fachowiec "postawiła poprzeczkę wysoko" i chciała wiedzieć wszystko od razu .
Beata Wielgosik

Beata Wielgosik Stojąca twardo na
ziemi i pozytywnie
nastawiona do świata
:)

Temat: kosmeceutyki TianDe to więcej niż kosmetyki.

Zgadzam się z Panem, dlatego poprosiłam tę osobę o dokładne informacje na temat kosmetyków i nieskuteczne ich zdobywanie trwało dwa tygodnie.
Joanna D.

Joanna D. technik farmacji

Temat: kosmeceutyki TianDe to więcej niż kosmetyki.

profesjonalny (dobry) sprzedawca ma wiedzieć wszystko o swoich produktach - jeśli tak nie jest, nie można mu ufać i dokonać zakupu :) a postawa wielu osób oferujących kosmetyki Tiande pozostawia wiele do życzenia (właśnie jeśli chodzi o tę wiedzę produktową)
czy Pan Łukasz jest w stanie podać skład INCI jakiegoś kosmetyku ??
i coś więcej napisać o "fitoparabenach" ?? bardzo mnie to zaciekawiło :)
cytuję z jednej ze stron dystrybutora: "TianDe to doskonałe ekologiczne* produkty." (*zawierają tylko i wyłącznie bezpieczne konserwanty (fito parabeny)).
Kasia カシャ J.

Kasia カシャ J. kosmetolożka i
wizażystka

Temat: kosmeceutyki TianDe to więcej niż kosmetyki.

Joanna D.:
czy Pan Łukasz jest w stanie podać skład INCI jakiegoś kosmetyku ??

Powiem wiecej - sklad INCI powinien znajdowac sie na opakowaniu kazdego produktu
a nawet probce. Takie sa przepisy UE (obowiazujace tez w Polsce) dotyczace kosmetykow.
Jesli produkt nie ma INCI na etykiecie - oznacza to, ze z duzym prawdopodobienstwem zostal wprowadzony do obrotu nielegalnie. W Polsce kosmetyki trzeba rejestrowac a zeby to zrobic - preparat musi spelniac wymogi obowiazujacych przepisow.
i coś więcej napisać o "fitoparabenach" ?? bardzo mnie to zaciekawiło :)
cytuję z jednej ze stron dystrybutora: "TianDe to doskonałe ekologiczne* produkty." (*zawierają tylko i wyłącznie bezpieczne konserwanty (fito parabeny)).

albo fito albo parabeny. Zapewne zaden sprzedawca tych preparatow nie wie
co to parabeny.
Gdzies znalazlam nawet w sieci "kosmetyki w 100% naturalne - ekologiczne"

Kosmetyki ekologiczne zawieraja do ok. 50% skladnikow naturalnych.
Najbardziej naturalne to kosmetyki organiczne. Musza miec ponad 90% skladnikow naturalnych.
profesjonalny (dobry) sprzedawca ma wiedzieć wszystko o swoich produktach - jeśli tak nie jest, nie > można mu ufać i dokonać zakupu :)

Zgadzam sie w 1oo% :)

konto usunięte

Temat: kosmeceutyki TianDe to więcej niż kosmetyki.

No dajmy spokój. O co tyle rabanu. Prawda taka, że człowiek który rozpoczął wątek nie wiedział nawet kto jest producentem podając jakieś adresy hal wystawienniczych w Chinach a co dopiero wiedza o składach.
Myślę, że tak do końca co jest środku to wie tylko jakiś skośnooki Xian Xiang który wrzucał to wszystko do kotła.

konto usunięte

Temat: kosmeceutyki TianDe to więcej niż kosmetyki.

Pani Katarzyno, rejestrowac na 100% trzeba leki. Co do kosmetykow, nie mam pewnosci w 100% bo tematem interesowalem sie kilka wiosen temu, ale one chyba nie podlegaja rejestracji tylko zgloszeniu. Czyli mowimy co wprowadzamy i jaki ma to sklad. Jesli produkt nie zawiera substancji niedozwolonych lub nie zawiera substancji dozwolonych w zbyt duzym stezeniu wchodzi na rynek.
Moglaby Pani napisac ze kosmeceutyki to polaczenie leku i kosmetyku, pytanie moje jest takie, czy termin taki funkcjonuje w ustawodawstwie. Wiem ze jeszcze do niedawna nie funkcjonowal:)Mariusz S. edytował(a) ten post dnia 28.07.12 o godzinie 08:42
Łukasz Dominik G.

Łukasz Dominik G. Wlasna działalność

Temat: kosmeceutyki TianDe to więcej niż kosmetyki.

Kosmetyki zglasza sie do krajowego rejestru kosmetykow.
Osoby zainteresowane Tiande- zapraszam.

Następna dyskusja:

Kosmetyki Jean D Arcel




Wyślij zaproszenie do