Konrad Mroczek

Konrad Mroczek Founder & Digital
marketer

Temat: Przyszłość Sprzedaży online

Wszystkie branże przenoszą się do wirtualnej rzeczywistości, większość robi to w nadziei na zysk. Aby zarabiać należy jak najefektywniej komunikować się z właściwą grupą celową. Badania internetowe mimo oczywistych korzyści nadal mają mankamenty. Czy i jak mocno zaznacza się rozdźwięk między drogimi, profesjonalnymi badaniami a profilami wypełnianymi przez użytkowników wraz z kontami fikcyjnymi, na których opiera się np. Facebook?
Tadeusz Prajsnar

Tadeusz Prajsnar Akademia
Samokształcenia

Temat: Przyszłość Sprzedaży online

trudno jednoznacznie odpowiedzieć na tak postawione pytanie.

Trzeba po prostu żyć tu i teraz, popełniać błędy i uczyć się także na błędach, wyciągać wnioski.

na szczęście internet daje możliwość zapoznania się z różnymi opiniami,
a nie tylko z uznanymi autorytetami, którzy są nimi bardzo często tylko z nazwy.
Jako dobry przykład ..
http://wyborcza.pl/magazyn/1,126715,11999556,Ekonomisc...

Ja osobiście propaguję PRAWO WSPÓŁPRACY,
Jestem przekonany, że zrozumienie tego prawa, może zmienić wiele w naszym życiu :)
Konrad Mroczek

Konrad Mroczek Founder & Digital
marketer

Temat: Przyszłość Sprzedaży online

Też myślę, że zdrowy rozsądek jest najlepszym drogowskazem. Zarówno badania profesjonalne jak i insighty z socjali posiadają swoją wartość i mankamenty.

Następna dyskusja:

Promocja United: do 2500 mi...




Wyślij zaproszenie do