Monika
Hołdak
Marketing relacyjny
czyli pozostańmy w
kontakcie!
Temat: Waga piórkowa czyli formuła klubowa
Nie będę owijać w bawełnę.Jeśli chcesz, aby twój felieton, zabawna fraszka czy cięty z metra wierszowidłak dostał dobre recenzje, musisz dobrze naostrzyć swoje pióro publicystyczne.
Łatwo nie będzie.
Wyzywam tych, którzy wyzwań się nie boją.
A walka będzie oczywiście nierówna i skategoryzowana.
Klasyka dla kleryka czyli bardzo grzeczne w formule felietony. Cięte puenty jednak pożądane ;) Wyspowiadaj się ze swoich myśli i licz na rozgrzeszenie ;)
Wierszowidłaki to slam poetry celnie opisujący jakieś wydarzenie, sytuację, osoby. Nie można machać piórem, mości Panstwo jak cepem, ale widłami można polityków podszczypywać - stad wierszowidłaki ;)
Ziemotony - to felietony pisane z użyciem nowomowy,neologizmów i innych tworów bliżej literaturze nieznanych(jeszcze). Dla wyjątkowo kreatywnych i tych z zagiętą czasoprzestrzenią ;)
Fraszki igraszki czyli bardzo krótkie zabawy słowem. Sztaudynger powinien wam buty czyścić ;)
Poematy z wapna i waty czyli lecimy "Bogurodzicą". Wszystkie archaizmy które wam się jeszcze w zakamarkach mózgu błądzą, wydobyte na światło dzienne mają błyszczeć niczym przyłbica Jagiełły pod Grunwaldem.
Na razie tyle form.
Zapraszam w publicystyczne bloki startowe!Monika Hołdak edytował(a) ten post dnia 21.08.10 o godzinie 21:49