Ewelina
Zdzieszyńska
Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...
Temat: Szkolenia dla Kadry medycznej
Witam serdecznie,Personel medyczny świadczy usługi, których Pacjenci nie mogą ocenić, ponieważ w większości nie dysponują fachową wiedzą pozwalającą na dokonanie obiektywnej oceny. Tymczasem rzeczywistość wygląda tak, że Pacjent ocenia kompetencje personelu medycznego na podstawie tego w jaki sposób personel medyczny komunikuje się z nim. Komunikowanie się z Pacjentem ma wpływ na jego nastawienie się do proponowanego sposobu leczenia. Wynik badań w zakresie marketingu w stomatologii pokazały, że Pacjent ocenia kompetencje lekarza w 60% na podstawie to tego jak się komunikuje, 25% stanowi wrażenie praktyki, 15% to kompetencje medyczne.
Wniosek jest taki, że warto podnosi kompetencje z zakresu umiejętności interpersonalnych.
Zapraszam do zapoznania się z ofertą szkoleń skierowanych do personelu medycznego. https://www.wstronerozwoju.com/szkolenia-kadra-medyczna
Kluczowe korzyści wynikające z uczestnictwa w szkoleniach to:
1. Wzrost umiejętności budowania relacji opartej na zaufaniu
2. Wzrost umiejętności komunikacyjnych
3. Wzrost pozytywnego nastawienia Pacjentów do proponowanego sposobu leczenia
Oferujemy szkolenia z następujących obszarów
Komunikacja z Pacjentami
http://www.wstronerozwoju.com/szkolenia-kadra-medyczna...
Telefoniczna Obsługa Pacjentów
https://www.wstronerozwoju.com/szkolenia-kadra-medyczna...
Reklamacje jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów
http://www.wstronerozwoju.com/szkolenia-kadra-medyczna...
Asertywność w kontaktach z Pacjentami
https://www.wstronerozwoju.com/szkolenia-kadra-medyczna...
Zapraszam serdecznie do kontaktu
Ewelina Zdzieszyńska
tel. 500 029 886
e- mail: ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com
strona www: https://www.wstronerozwoju.comTen post został edytowany przez Autora dnia 30.08.18 o godzinie 13:49