konto usunięte
Temat: System mailingowy - szukam chętnych do współpracy
Witam serdecznie,Szanowni forumowicze, w ostatnim czasie moja firma zrealizowała dosyć ciekawy system do komunikacji za pomocą poczty elektronicznej.
System nie jest "webową nakładką" na klienta poczty ;) a wprowadza kilka dosyć istotnych aspektów do mailingu.
Główne korzyści to m.in.:
- bezinwazyjne wdrożenie - użytkownicy końcowi (redaktorzy) nadal będą korzystali z dotychczasowego Klienta poczty,
- pełne panowanie nad mailingiem (merytoryczne, adresowe, graficzne),
- statystyki na poziomie wiadomości i zagadanień biznesowych w ramach których wysyłane są informacje,
- ankiety w formie elektronicznej.
Poniżej zawieram krótki opis kilku najważniejszych aspektów rozwiązania.
Pierwszym i najważniejszym z nich jest plan wydań. W systemie funkcjonuje osoba o uprawnieniach tzw. redaktora naczelnego (np. dział PR) która jest odpowiedzialna za tworzenie planu wydania. Plan wydań to nic innego jak kalendarz planowanych wysyłek mailingu. Dla każdej z pozycji w kalendarzu można określić tematyki w ramach których użytkownicy systemu (redaktorzy) mogą dodawać własne informacje. Dodatkowo schemat/szablon graficzny i użytkowników uprawnionych do pracy przy wydaniu. Każde wydanie ma swoją datę zatwierdzenia (czas do kiedy można wprowadzać zmiany) i datę wysyłki.
Wydania mogą być wysyłane jednorazowo i cyklicznie (np. codziennie).
Drugim aspektem systemu są informacje które mogą być dodawane do wydania. Podstawowym typem informacji jest tytuł, wprowadzenie, pełna treśc. Dodatkowo możliwe jest definiowanie informacji w formie z załącznikami pobieranymi na żądanie przez adresata tzn. że załączniki nie są załączane w wiadomości a jedynie odnośniki do nich. Ważną kwestią w tym przypadku jest to, iż informacje te mogą być dodawane przez redaktorów do wydania na kilka sposobów, od interfejsu który dostarcza system, przez dotychczas stosowanego Klienta poczty, po możliwość dynamicznego pobierania tych informacji poprzez XML (np. RSS).
Dochodzą tutaj jeszcze złożone statystyki które pozwalają ocenić jakie typy informacji cieszą się zainteresowaniem a jakich nikt nie czyta. Z ciekawszych funkcjonalności warto też wymienić ankiety w formie elektronicznej które umożliwiają prowadzenie badań ilościowych przy minimalnym nakładzie czasu i kosztów. Dodatkowo w ramach ankiet można komponować ankiety indywidualne np. potwierdzające obecność na konferencji.
Szukamy osób i firm chętnych do współpracy. Interesują nas głównie:
- przedstawiciele agencji reklamowych (licencja resselerska),
- przedstawiciele firm softwarowych (konsultanci, management, programiści) - integracja z istniejącymi rozwiązaniami,
- osoby mające bieżącą styczność z komunikacją za pośrednictwem poczty elektronicznej (działy sprzedaży, marketingu, promocji, PR) - konsultacje nowych funkcjonalności.
Wszystkich zainteresowanych zapraszam do kontaktu. Dane dostępowe do wersji demonstracyjnej przekazujemy wybranym firmom i osobom prywatnym na życzenie.
Z poważaniem,
Patrycjusz Szydło
patrycjusz.szydlo [at] tigroup.pl