Maciej Goniszewski

Maciej Goniszewski kierownik Biura
Studia Radiowego
Radio MORS

Temat: Miniratka w łóżku

PKO BP po raz kolejny chwali się jak super zarabia dzięki reklamom z Szymonem Majewskim - http://gb.pl/banki/informacje/szymon-kosi-kase-dla-pko...

Zastanawiam się ile w tych informacjach jest prawdy, a ile chęci udowodnienia, że ta kampania jest dobrym pomysłem.

Według mnie pomysł, żeby pokazywać pracowników banku jako błaznów (Szymon Majewski taką rolę właśnie odgrywa od kilku lat) nie jest najlepszy i nie budzi mojego zaufania do instytucji, która nomen omen jest instytucją zaufania publicznego - w końcu powierzamy jej swoje ciężko zarobione pieniądze.

Z całego zestawu reklam z Majewskim najbardziej drażni mnie właśnie w wspomniana w artykule miniratka. Według mnie jest to antyreklama. Mówi mniej więcej coś takiego "weź u nas kredyt, a bank wejdzie ci do łóżka i będzie decydował co i kiedy masz robić". Horror. Przecież biorąc kredyt oczekuję czegoś dokładnie przeciwnego. Że jego spłata będzie możliwie mało uciążliwa, wręcz niezauważalna dla domowego budżetu, a tu bank w reklamie zapowiada, ze z butami wejdzie mi w życie.

Co o tym sądzicie? Czy to tylko moje przewrażliwienie lub nieumiejętność odczytanie metafory twórców reklamy?
Anna S.

Anna S. "Wyobraźnia jest
ważniejsza od
wiedzy"

Temat: Miniratka w łóżku

Mnie mówiąc szczerze bardziej irytuje reklama banku BPH, a właściwie każda z dotychczasowych z serii z Panem Bartoszem Opanią. Wydaje mi się że jest to najbardziej nietrafiony "celebryta" w sektorze finansowym. Reklamy bez pomysłu, a on sam mało wyrazisty.

Zresztą oglądając reklamę jak leży u psychoanalityka, można pomyśleć że współpraca z bankiem tak wykańczająco na niego działa :)
Milena Przybilska

Milena Przybilska Wyobraźnia jest
ważniejsza od
wiedzy.

Temat: Miniratka w łóżku

Bankowy wyścig na celebrytów trwa..

Spot z miniratką przypomina mi trochę reklamę oferty kredytu hipotecznego banku Millenium, w którym to młody mężczyzna, oprowadzając nas po nowym mieszkaniu, opowiada jaki jest szczęśliwy i jak mu się dobrze żyje, po czym otwiera lodówkę, w której nic nie ma.
:)

Miało być zachęcająco, a jest odstraszająco..
Łukasz Berezowski

Łukasz Berezowski
http://www.wookashbe
rezowski.com/

Temat: Miniratka w łóżku

Mam podobnie negatywne odczucia w związku z miniratką. Również przekaz w spocie o informatykach, gdzie nasze pieniądze są przechowywane w systemach, gdzie "ręcznie" dokonuje się przelewów, też optymistycznie nie nastraja.
Agnieszka S.

Agnieszka S. Starszy specjalista
ds. e-marketingu,
Apella S.A.

Temat: Miniratka w łóżku

Miniratka i Bartosz Opania napewno nie zachęcają do skorzystania z oferty promowanych banków. Jeden znajduje się w naszym łóżku a drugi u psychologa/psychoanalityka. Czy tak ma wyglądać nasze życie po podpisaniu umowy kredytowej?.
Izabela D.

Izabela D. Head of UX w Orange
Polska

Temat: Miniratka w łóżku

Podobnie mam mieszane uczucia w kwestii powierzenia reklamowania poważnej instytucji finansowej komikowi. Aczkolwiek, konsumenci często kojarzą sam fakt reklamowania banku przez znaną osobę, ale nie potrafią przypisać twarzy do konkretnej marki instytucji finansowej. A tego akurat odmówić bankowi PKO BP nie można, zapewne dzięki takiej dyskusyjnej decyzji.
W dalszym ciągu pozostaje tylko pytanie, czy obrany przez nich kierunek na pewno jest właściwy?
Katarzyna Ruc

Katarzyna Ruc Młodszy specjalista
ds. promocji

Temat: Miniratka w łóżku

Milena Przybilska:
Bankowy wyścig na celebrytów trwa..

Spot z miniratką przypomina mi trochę reklamę oferty kredytu hipotecznego banku Millenium, w którym to młody mężczyzna, oprowadzając nas po nowym mieszkaniu, opowiada jaki jest szczęśliwy i jak mu się dobrze żyje, po czym otwiera lodówkę, w której nic nie ma.
:)

Miało być zachęcająco, a jest odstraszająco..

Oj tak, do dziś mam przed oczami tamtą reklamę :)



Wyślij zaproszenie do