Dominika Sarnecka

Dominika Sarnecka Właściciel, Studio
Image
fryzjersko-kosmetycz
ne

Temat: Właściciele Salonów !!! Rozwój , pracownicy lub inne...

Witam wszystkich Właścicieli !!!!!!!!!!!!
Masz roblemy z Salonem ? Nie masz klientów ? Pracownicy cie oszukują ? Jak uzyskać progress ? lub inne ..
Zapraszam do wspólnego rozwiazywania problemów rozmów i spotkań w tym Kierunku .
Marcin P.

Marcin P. Ceo w Trialo IT /
Partner w 3motion.pl

Temat: Właściciele Salonów !!! Rozwój , pracownicy lub inne...

jak widać - biznes bezproblemowy :D
Marcin Głuszyński

Marcin Głuszyński Właściciel, ENVY

Temat: Właściciele Salonów !!! Rozwój , pracownicy lub inne...

problem, to psujący rynek portale zakupowe
Dominika Sarnecka

Dominika Sarnecka Właściciel, Studio
Image
fryzjersko-kosmetycz
ne

Temat: Właściciele Salonów !!! Rozwój , pracownicy lub inne...

Marcin G.:
problem, to psujący rynek portale zakupowe

Spokojnie jakość usług Salonów które współpracujących z tymi portalami , jest bardzo niska . Druga sprawa jest taka że cześć portali już jest niedostępna tzn splajtowała
Marcin Głuszyński

Marcin Głuszyński Właściciel, ENVY

Temat: Właściciele Salonów !!! Rozwój , pracownicy lub inne...

i dobrze :)

3 lata temu jak zaczynałem z nimi współpracę (z największym obecnie, ale jeszcze nie był kupiony przez obcy kapitał), mieli atrakcyjniejsze warunki i nie podpisywali umów z każdym salonem, później się pozmieniało, nowo otwarty salon z fryzjerką dopiero po kursie był na portalach zakupowych, jakość oferowanych usług często zrażała do dobrych salonów, które też tam się promowały, do tego wysoka prowizja... na szczęście są alternatywne źródła promocji bez oddawania nawet złotówki

Dominika S.:
Marcin G.:
problem, to psujący rynek portale zakupowe

Spokojnie jakość usług Salonów które współpracujących z tymi portalami , jest bardzo niska . Druga sprawa jest taka że cześć portali już jest niedostępna tzn splajtowała
Dominika Sarnecka

Dominika Sarnecka Właściciel, Studio
Image
fryzjersko-kosmetycz
ne

Temat: Właściciele Salonów !!! Rozwój , pracownicy lub inne...

A jakie alternatywy Pan proponuje tzn pomijajac Internet FB stona www z pozyconowaniem , czy ulotki banery ?? Moim zdaniem Salon im dłużej istnieje tym ma pewniejsze dochody . Ja mam pare Salonów i najlepszy sposob na reklame to zadowolony klient :))
Dominika Sarnecka

Dominika Sarnecka Właściciel, Studio
Image
fryzjersko-kosmetycz
ne

Temat: Właściciele Salonów !!! Rozwój , pracownicy lub inne...

Marcin P.:
jak widać - biznes bezproblemowy :D

Bezproblemowy haha ....
Marcin Głuszyński

Marcin Głuszyński Właściciel, ENVY

Temat: Właściciele Salonów !!! Rozwój , pracownicy lub inne...

Dominika S.:
A jakie alternatywy Pan proponuje tzn pomijajac Internet FB stona www z pozyconowaniem , czy ulotki banery ?? Moim zdaniem Salon im dłużej istnieje tym ma pewniejsze dochody . Ja mam pare Salonów i najlepszy sposob na reklame to zadowolony klient :))


to nie ulega wątpliwości, że klient który poczuje się zadbany najprawdopodobniej odpłaci się lojalnością i dodatkowo poleci nasze usługi innym osobom. Dlatego też warto zmobilizować go do tego, dać mu coś w zamian za polecanie innym, dodatkową usługę, zniżkę. Można też pomyśleć o programie lojalnościowym, gdzie za każdą aktywność naszych klientów (poczta pantoflowa, FB, fora internetowe) dostawałby punkty i mógł w przyszłości odbierać za to nagrody. Czasem udostępnienie na swojej tablicy wpisu o usłudze lub promocji może dać wiele dobrego. A dobre opinie pozytywnie wpływają na odbieranie nas przez klientów. Wiem, że każdy ma też swoje własne sposoby. Nie o wszystkich będą na forum opowiadał, ale zapraszam do kontaktu, będę mógł również zaproponować współpracę w innym charakterze.
Bartosz Zadurski

Bartosz Zadurski Sukces osiągają
tylko Ci, którzy
mają odwagę podjąć
ryzyko.

Temat: Właściciele Salonów !!! Rozwój , pracownicy lub inne...

W branży beauty najskuteczniejszą formą promocji jest zadowolony klient, dotychczas było to wykorzystywane poprzez pocztę pantoflową, obecnie dzięki mediom społecznościowym możemy wykorzystać to do promocji - zadowolony klient promuje nasz salon poprzez:
- umieszczenie wpisu/zdjęcia/polecenia/opinii na Facebooku
- umieszczenia zdjęcie z podpisem nowej fryzury, jeszcze w salonie na Instagramie
- wpis na Twitterze
- filmik z cięcia/koloryzacji na Vine

Media społecznościowe dają ogromne możliwości, warto to stymulować w salonie.
Korzystacie?
Zuzanna Sarama

Zuzanna Sarama asystent fryzjera,
美容室MESAMIES

Temat: Właściciele Salonów !!! Rozwój , pracownicy lub inne...

Moja koleżanka prowadzi zakład mobilny. Wiem od niej, że istnieje możliwość zakładania darmowych profili dla salonów, na portalach takich jak http://mojsalon.eu/
Salon ma dzięki nim szansę dotrzeć do nowego grona potencjalnych klientów, a klient ma możliwość skomentowania usługi jaką wypróbował.

Temat: Właściciele Salonów !!! Rozwój , pracownicy lub inne...

na pewno media społecznościowe dają dużo, szczególnie jak się je umiejętnie prowadzi.
Warto dbać także o szeroki asortyment i nowości, bo klientki często pytają w salonach o to ostatnio krzyk mody to u mnie np. Volume Hair Plus taki profesjonalny kosmetyk widocznie ktoś gdzieś podał informację, że super i sporo osób chce sobie teraz zwiększyć objętość włosów właśnie tym.



Wyślij zaproszenie do