Anna Kwolek

Anna Kwolek dystrybutor, FM
Group Polska

Temat: Biznes MLM

Zasady skuteczności działania w biznesie MLM .

1 . Pierwszym waznym elementem jest CEL lub kilka celi oraz rozplanowanie ich w czasie.

2 . Nauka poprzez internet , szkolenia grupowe oraz wprowadzanie zdobytej wiedzy w życie


3.Nastawienie pozytywne w stosunku do wlasnej osoby - CHCE , UMIEM ,POTRAFIE


Co mysliscie o punktach w moim poscie czy one rzeczywiscie dzialaja czy jest to jakis wymyslony schemat?

Zapraszam do ddyskusji

konto usunięte

Temat: Biznes MLM

1. Cel jest bardzo ważny. Ludzie, którzy tak naprawdę nie wiedzą po co to robię, szybko się wycofują. Jeśli człowiek wie w jakim kierunku idzie, to łatwiej jest mu rozwiązywać napotykane problemy.

2. Edukacja biznesowa jest podstawą skutecznego działania. Ale nic nie przyniesie rezultatów, jeśli nie wdroży się zdobytej wiedzy w życie. Kluczem jest tutaj DZIAŁANIE.

3. Podobno optymiści żyją dłużej na tym świecie. Coś w tym musi być. :) Jeśli robi się coś z entuzjazmem, to wyniki są zawsze lepsze. Każdy powinien się zastanowić przed podjęciem współpracy, czy będzie to robił z entuzjazmem. jeśli nie będzie przekonany do tej formy biznesu, to raczej nic z tego nie będzie.
Krzysztof Bykowski

Krzysztof Bykowski Marketing
internetowy

Temat: Biznes MLM

Witam
Dla nie których celem jest przeżyć do 10-go,a już wspomnieć o marzeniach
-masakra.
Pewnie nakreślone cele+determinacja dają naprawdę wspaniały efekt.
Myślenie pozytywne -nie do końca zgodzę się.
Są sytuacje i okoliczności w których "pozytywne myślenie"nie ma zastosowania.
Odnośnie wiedzy,jej brak prowadzi do tego że tworzą się puste struktury.
Często dochodzi do sytuacji kiedy dystrybutor nie potrafi skutecznie się komunikować,nie rozumie samej idei marketingu.
A umiejętność komunikacji jest podstawą do budowania relacji.

Pozdrawiam Krzysztof Bykowski

konto usunięte

Temat: Biznes MLM

Warto tutaj przypomnieć 'Niezbędnik dystrybutora FM Group':
4xP, 3xW i 3xC

Przekonanie:
a) do produktu - używając go samemu/samej
b) do firmy - wiedzieć, że to firma o ugruntowanej reputacji
c) do planu marketingowego - że faktycznie działa
d) do samego siebie - jeżeli sami nie jesteśmy do siebie przekonani, to jak mają inny to zrobić?

Wiedza:
a) na temat produktów - im więcej wiesz na temat produktów, tym łatwiej będzie Ci o nich mówić i zbijać argumenty np. dlaczego ten płyn do prania tak mocno się pieni?
b) na temat firmy - jaki ma obrót roczny, miesięczny, w ilu krajach działa, kim są właściciele, historia firmy
c) na temat planu marketingowego - jeżeli chcesz oferować ludziom biznes przede wszystkim musisz go rozumieć

Cel:
a) 1 miesiąc - cele do osiągnięcia na najbliższe 30 dni
b) 6 miesięcy - cele do osiągnięcia w terminie średnioterminowym
c) umiejętność - jakich umiejętności chcę się nauczyć tutaj

To są fundamentalne rzeczy o których dużo mówi Szymon Gruszka, który jest autorem powyższego niezbędnika.

Następna dyskusja:

Konferencje i szkolenia onl...




Wyślij zaproszenie do