Jakub
Sołowiej
Service Manager,
ITIL Expert
W wielu organizacjach eksploatacja usług IT przychodzi w dość naturalny sposób. Obsługa zgłoszeń, rozwiązywanie incydentów czy problemów to coś, w czym działy IT od zawsze się specjalizowały. Nieco trudniej przychodzi zarządzanie usługami informatyczny (IT) na poziomie strategicznym, w fazie strategii usług IT – a więc właściwe i skuteczne zarządzanie inicjatywami rozwoju istniejących i wprowadzania nowych usług; zarządzanie finansowe usługami IT, popytem i relacjami biznesowymi. Pewnych wytycznych jak strategia usług informatycznych wyglądać powinna, dostarcza zestaw dobrych praktyk w zarządzaniu usługami IT (ITIL).
Cały artykuł dostępny na stronie: https://cherrysolutions.pl/itil/strategia-uslug-i-trudn...
Cały artykuł dostępny na stronie: https://cherrysolutions.pl/itil/strategia-uslug-i-trudn...