Sebastian Tatarek

Sebastian Tatarek COSMED Consulting

Temat: Pustki w Twoim salonie? Nie zakładaj rąk bezczynnie!

Niestety większość salonów kosmetycznych, miejskich Spa cierpi z powodu braku klientów. Taki już urok wakacyjnego sezonu. Właściciele, menedżerowie tych obiektów wysyłają personel na urlop w odpowiedzi na brak pracy.

Czy oznacza to, że nie mamy nic do zrobienia?
Nic mylniejszego! To znakomity okres aby przygotować się na powrót klientów z wakacji oraz pozyskać nowych. Jak?

1. Przygotuj specjalną ofertę skierowaną głównie na powakacyjne zabiegi.
Słońce, promieniowanie UV, słona woda to elementy, które uszkadzają barierę hydrolipidową skóry. Staje się ona wysuszona, szara, matowa i często pojawiają się na niej przebarwienia.
W widoczny sposób przedstaw taką ofertę - wypromuj ją!

2. W trakcie urlopu wypoczywamy między innemu dzięki zmianie otoczenia. Nie lubimy wracać z urlopu, ponieważ z góry wiemy co nas czeka i jak to będzie wyglądać.
Wprowadź zmianę w swoim salonie. Nie chodzi od razu o przebudowę, wystarczy jakiś jeden akcent w jednym strategicznym dla lokalu miejscu - recepcja, poczekalnia. Może to być nowy obraz, elegancki kwiat doniczkowy, lub jakiś większy element dekoracyjny, który zmieni i odświeży nieco znany wygląd pomieszczenia.

3. Letni przestój wykorzystaj na zaplanowanie oferty i różnych akcji specjalnych do końca roku.

Życzę owocnych przygotowań na powrót klientów po wakacjach.


Obrazek
Sebastian Tatarek edytował(a) ten post dnia 14.09.11 o godzinie 09:02
Sebastian Tatarek

Sebastian Tatarek COSMED Consulting

Temat: Pustki w Twoim salonie? Nie zakładaj rąk bezczynnie!

Już niedługo wszyscy urlopowicze powrócą z wakacji. Wrócą również klienci Twojego salonu i na pewno zechcą zadbać o swoje ciało. Letnie, beztroskie dni pozostawiły znamiona tych chwil na skórze poprzez oddziaływanie słońca, promieniowania UV czy słonej wody. Bariera hydrolipidowa uległa uszkodzeniu, przez co skóra stała się wysuszona, szara i matowa.

Wykorzystaj jeszcze ten czas kiedy salon nie działa na pełnych obrotach. Zobacz czy Twoja oferta w pełni zaspokoi potrzeby klientów. Zbadaj czy cały salon funkcjonuje prawidłowo. Odpowiednia analiza, zrobiona w formie audytu może pokazać:
- obszary, które przynoszą straty,
- potencjał na inne zabiegi, które mogą przynieść większe zyski,
- czy standard wykonywanych usług jest na odpowiednim poziomie,
- czy komunikacja mailowa, telefoniczna i bezpośrednia klientów z salonem, przebiega właściwie,
- oraz wiele innych rzeczy, które czasami po prostu zostają przeoczone, natomiast mogą być dość istotne dla funkcjonowania salonu lub dla samych klientów.

Polecam ofertę specjalną na audyt w bardzo atrakcyjnej cenie.

W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszam do kontaktu.

Następna dyskusja:

Tej marki nie ma jeszcze na...




Wyślij zaproszenie do