Temat: e36 2,5 słabo zapala gdy jest ciepło!
czy benzyna,czy diesel,czy lpg wiadomo,że jak słabnie moc,to obroty wariują (a w zasadzie na odwrót;)).
Za równość obrotów i odpowiednią moc ze spalania odpowiadają czujniki i wszelka regulacja obrotów biegu jałowego,czujniki i wszelkie mechanizmy kontroli składu mieszanki, a wreszcie warunki jej spalania. To są w każdym bądź razie mechanizmy,które się sprawdza najpierw. Oczywiście jeśli nie ma innych objawów,wskazujących jasno np. na nieszczelności w układach, czy niedomagania mechaniczne. W tych okolicznościach rzucałabym też cień podejrzeń na ewentualne przepięcia kabli WN.
Proponuję więc zacząć od głębszej weryfikacji problemu-
po pierwsze jakie paliwko?
po drugie- kiedy to się zaczęło i przy jakich okolicznościach?
po drugie czy towarzyszą temu jakieś dźwięki?
po trzecie- czy obroty podczas jazdy spadają/skaczą?
po czwarte,czy wydobywa się z rury wydechowej jakiś dym?
po piąte- czy ubywa płynu chłodzącego?
po szóste- czy w niedalekim czasie były jakieś naprawy/wymiany,a jeśli tak to czego?
po siódme czy są jakieś dziwne zapachy,a jeśli tak to skąd?
Najpierw trzeba sprawę obadać organoleptycznie-zerknąć czy nic nie cieknie spod silnika,czy filtr nie jest usyfiony, czy nic nie śmierdzi,etc...przypatrzeć się dobrze,a później opisać WSZELKIE objawy, wraz z podstawowymi danymi o silniku i jego stanie.
Bez tego ani rusz.