Artur
M.
Fotografia stokowa,
projekty graficzne
(logo, grafika
uży...
Temat: pismo monitujace /inny sposob?/
Sklep internetowy anulowal moje zamowienie z przyczyn braku towaru w hurtowni (po tygodniu czasu). Dostalem maila ze maja problem z systemem (czy cos takiego) i oddanie pieniedzy sie przedluzy, wedle zapisu w regulaminie 14 dni roboczych na to maja. odczekalem ten okres i pieniedzy nadal na koncie nie mam. dzwonilem do rzecznika praw konsumenta i poradzil mi zeby wyslac do nich pismo monitujace....pewnie tak zrobie jezeli nie bedzie wyjscia, bo cos mi sie zdaje ze takie rzeczy znowu beda sie przeciagac tygodniami.czy nie ma jakiejs mozliwosci odrazu skierowania sprawy na droge sadowa? skoro mieli jakis czas umowny i go nie dotrzymali to nie moge ich odrazu jakos "pozwac"?
jezeli musze jednak wyslac to pismo to prosze o pomoc jak mniej wiecej powinno ono wygladac
z gory bardzo dziekuje za pomoc