konto usunięte

Temat: Banki których NIE polecacie i dlaczego

Witam,

to od razu zacznę. BPH - mam tam konto firmowe. ten "bank" przechodzi samego siebie. Kicha jaką serwuje klientom jest ciężka do wyrażenia słowami. Pobierają pieniądze nie dość że za wypłatę własnych pieniędzy to jeszcze -5 zł za WPŁATĘ. System internetowy mają nie najgorszy to prawda, jednak od pierwszego dnia kiedy założyłem tam pierwsze konto, mam z nimi problemy - infolinia to zwykła kpina, laski nie wiedzą co do czego ani z czym się co je. Miałem w tym banku tez drugie konto firmowe oraz swoje prywatne jednak je usunąłem bo nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. Zostało mi jeszcze jedno firmowe ale tylko dlatego ze czasem może się przydać linia debetowa którą mi łaskawie uruchomili, ale za góra 2 miesiące też je wywalam i nigdy więcej BPH S.A.
Tomasz Bar

Tomasz Bar finanseosobiste.pl

Temat: Banki których NIE polecacie i dlaczego

Czyżby to efekt uboczny agresywnej kampani sprzed 2 lat?
Ilość przede wszystkim.
Ściągnieto masę nowych klientów myśląc, że jakoś to bedzie.
Dziś taka sytuacja nie dziwi. Kto może to ucieka bojac się bałaganu ad fuzja Pekao SA.
Ludzie z łapanki na Call Center. Albo studentki bo taniej wychodzi zatrudnienie. Małe szkolenie i lecim za 1200 zł.
Trzeba zwyczajnie poszukać innego banku.
I sprawdzić czy aby jest tak pieknie jak w folderach.
Jednym słowem najpierw założyć inne konto a potem zamknąć, przenieść z BPH. Inaczej mogą być niespodzianki.

konto usunięte

Temat: Banki których NIE polecacie i dlaczego

Millenium detaliczne - ale to zalezy.

Migracja do Millenium (jestem klientem jeszcze z Banku Gdanskiego) - mozna ksiazke napisac. Wszystko co sie moglo przydazyc mi sie zdazylo. Przez rok mialem uslugi wlaczane, wylaczane, naliczane jakies odsetki, itd. Grzecznie wszystkie "uwagi" (juz troche wnerwiony bylem) zaakceptowali i przeprosili.

Teraz wydanie karty (bo wznowienie nie dotarlo) okazalo sie duzym przedsiewezieciem, z ktorym sobie nie poradzilismy (3 razy w banku bywalem, nie liczac telefonow). Zmiana adresu (szczegolnie jesli jest inny niz zameldowania) przerasta systemy Millenium. Za kazdym razem jak sie jest w oddziale to przy sasiednim okienku jest ktos kto z tym walczy (i to z reguly jest 3-4 podejscie). Na ostatnie 4 wizyty to jest to 100% (zawsze ktos sie z tym zmagal!).

Uslugi internetowe sa za to swietne. wszystko dziala swietnie, szybko i niezawodnie. Brakuje jeszcze wgladu w fundusze nie-millenijne (a sa takie w ofercie banku). Ale to lada moment (kwestia miesiaca) ma byc dostepne.

Obsluga baardzo zalezy od macierzystego oddzialu. W Gdansku trafilem na super ludzi. W Warszawie kiepsko bylo bardzo. Cierpliwosc mi odeszla - zmienilem.

Wiec...na dwoje babka wrozyla. Moze sie udac i bedzie super. Moze sie nie udac i bedzie totalna kicha.Rafal G. edytował(a) ten post dnia 17.07.07 o godzinie 12:50

konto usunięte

Temat: Banki których NIE polecacie i dlaczego

MIchał - cóż się dziwić mój szczypiorku. BPH po połączeniu z PBK nastawiło się na konta firmowe. I tam jest OK ... ale detal ... no cóż .. nazwijmy to delikatnie "porażką" ... :):):)

BTW - Rafał napisz PM-a to Ci z Millennium pomogę :)Artur Niedzielski edytował(a) ten post dnia 17.07.07 o godzinie 19:45

konto usunięte

Temat: Banki których NIE polecacie i dlaczego

Tomasz B.:
Czyżby to efekt uboczny agresywnej kampani sprzed 2 lat?
Ilość przede wszystkim.
Ściągnieto masę nowych klientów myśląc, że jakoś to bedzie.
Dziś taka sytuacja nie dziwi. Kto może to ucieka bojac się bałaganu ad fuzja Pekao SA.
Ludzie z łapanki na Call Center. Albo studentki bo taniej wychodzi zatrudnienie. Małe szkolenie i lecim za 1200 zł.
Trzeba zwyczajnie poszukać innego banku.
I sprawdzić czy aby jest tak pieknie jak w folderach.
Jednym słowem najpierw założyć inne konto a potem zamknąć, przenieść z BPH. Inaczej mogą być niespodzianki.

a skąd wiesz jak jest w CBB czyli CallCenter BPH SA,byles tam,pracowales,zielonego pojecia nie masz,kto tam pracuje i jaka ma wiedze.Tak sie sklada ze mialem okazje widziec jak to dziala,fakt normalka ze do CallCenter bierze sie studentow,ale kazdy musi kiedys zaczac i wdrazac sie,wiec rzuca sie ich na podstawowa obsluge,wkrecaja sie i potem wymiataja,osadzasz ludzi a nie wiesz jaka to jest ciezka praca i jaka wiedze trzeba miec zeby obslugiwac call center kart czy BusinessLine
Apropo fuzji to normalka ze nikt nie chce łaczyc sie z molochem PeKaO SA ktory jest zacofany i kazdy pocichu liczy ze HSBCkupi cały BPH.
Jezeli chodzi o obsuge małych i śr.przedsiębiorstw,czyli obsługe w oddziale to wszedzie jest tak samo,Oddzialy to kioski sprzedazowe,po najnizszych kosztach,czy w detalu czy w małych przedsiebiorstwach,wiec moge sie zgodzic ze jestescie nie zadowoleni,ale CorporateFinance BPH najlepsze w Polsce,najwieksi klienci,najwiecej dilów,i najlepsze przedsiebiorstwa dzialajace w Polsce!!
Pozdr.

konto usunięte

Temat: Banki których NIE polecacie i dlaczego

Sławek L.:
Tomasz Bar:
Czyżby to efekt uboczny agresywnej kampani sprzed 2 lat?
Ilość przede wszystkim.
Ściągnieto masę nowych klientów myśląc, że jakoś to bedzie.
Dziś taka sytuacja nie dziwi. Kto może to ucieka bojac się bałaganu ad fuzja Pekao SA.
Ludzie z łapanki na Call Center. Albo studentki bo taniej wychodzi zatrudnienie. Małe szkolenie i lecim za 1200 zł.
Trzeba zwyczajnie poszukać innego banku.
I sprawdzić czy aby jest tak pieknie jak w folderach.
Jednym słowem najpierw założyć inne konto a potem zamknąć, przenieść z BPH. Inaczej mogą być niespodzianki.

a skąd wiesz jak jest w CBB czyli CallCenter BPH SA,byles tam,pracowales,zielonego pojecia nie masz,kto tam pracuje i jaka ma wiedze.Tak sie sklada ze mialem okazje widziec jak to dziala,fakt normalka ze do CallCenter bierze sie studentow,ale kazdy musi kiedys zaczac i wdrazac sie,wiec rzuca sie ich na podstawowa obsluge,wkrecaja sie i potem wymiataja,osadzasz ludzi a nie wiesz jaka to jest ciezka praca i jaka wiedze trzeba miec zeby obslugiwac call center kart czy BusinessLine
Apropo fuzji to normalka ze nikt nie chce łaczyc sie z molochem PeKaO SA ktory jest zacofany i kazdy pocichu liczy ze HSBCkupi cały BPH.
Jezeli chodzi o obsuge małych i śr.przedsiębiorstw,czyli obsługe w oddziale to wszedzie jest tak samo,Oddzialy to kioski sprzedazowe,po najnizszych kosztach,czy w detalu czy w małych przedsiebiorstwach,wiec moge sie zgodzic ze jestescie nie zadowoleni,ale CorporateFinance BPH najlepsze w Polsce,najwieksi klienci,najwiecej dilów,i najlepsze przedsiebiorstwa dzialajace w Polsce!!
Pozdr.

Sławek ... You are overheated ... daj na luuuz :) Ale kryptoreklamy nie twórz ... BTW... PKO S.A.... może i zacofany jest ... ale wnosi wiele więcej niż Wasz bank ... bez dwóch zdań ... systemowo przy nich jesteście zacofani ... i dilów takich jak Oni to nie macie ... i długo jeszcze mieć nie będziecie ...

BTW .. HSBC ma lepsze kąski na myśli niż Wy ... nie słuchaj plotek ...Artur Niedzielski edytował(a) ten post dnia 17.07.07 o godzinie 20:48
Tomasz Bar

Tomasz Bar finanseosobiste.pl

Temat: Banki których NIE polecacie i dlaczego

To że ktoś siedzi na CC za 1200 zł to jedna sprawa.
Nikt nie ma pretencji do nich tylko do banku.
Klienta nie obchodzi, czy ktos pracuje na CC 2 tyg czy dwa lata.
Pracownik ma wiedzieć co potrzeba. Ale jak ciagle ludzie sie zmieniaja bo fuzja na fali. Do tego pensja mała czyli motywacja żadna
A to że BPH nałapał klientów aby podnieść swoją wycene i pozycje w rankingach a teraz nie jest w stanie tego obsłużyć to fakt.

konto usunięte

Temat: Banki których NIE polecacie i dlaczego

Tomasz B.:
To że ktoś siedzi na CC za 1200 zł to jedna sprawa.
Nikt nie ma pretencji do nich tylko do banku.
Klienta nie obchodzi, czy ktos pracuje na CC 2 tyg czy dwa lata.
Pracownik ma wiedzieć co potrzeba. Ale jak ciagle ludzie sie zmieniaja bo fuzja na fali. Do tego pensja mała czyli motywacja żadna
A to że BPH nałapał klientów aby podnieść swoją wycene i pozycje w rankingach a teraz nie jest w stanie tego obsłużyć to fakt.

Trudno się z Tobą nie zgodzić :)
Tomasz Bar

Tomasz Bar finanseosobiste.pl

Temat: Banki których NIE polecacie i dlaczego

Dziękuję.

konto usunięte

Temat: Banki których NIE polecacie i dlaczego

Artur N.:
Sławek Leśniewski:
Tomasz B.:
Czyżby to efekt uboczny agresywnej kampani sprzed 2 lat?
Ilość przede wszystkim.
Ściągnieto masę nowych klientów myśląc, że jakoś to bedzie.
Dziś taka sytuacja nie dziwi. Kto może to ucieka bojac się bałaganu ad fuzja Pekao SA.
Ludzie z łapanki na Call Center. Albo studentki bo taniej wychodzi zatrudnienie. Małe szkolenie i lecim za 1200 zł.
Trzeba zwyczajnie poszukać innego banku.
I sprawdzić czy aby jest tak pieknie jak w folderach.
Jednym słowem najpierw założyć inne konto a potem zamknąć, przenieść z BPH. Inaczej mogą być niespodzianki.

a skąd wiesz jak jest w CBB czyli CallCenter BPH SA,byles tam,pracowales,zielonego pojecia nie masz,kto tam pracuje i jaka ma wiedze.Tak sie sklada ze mialem okazje widziec jak to dziala,fakt normalka ze do CallCenter bierze sie studentow,ale kazdy musi kiedys zaczac i wdrazac sie,wiec rzuca sie ich na podstawowa obsluge,wkrecaja sie i potem wymiataja,osadzasz ludzi a nie wiesz jaka to jest ciezka praca i jaka wiedze trzeba miec zeby obslugiwac call center kart czy BusinessLine
Apropo fuzji to normalka ze nikt nie chce łaczyc sie z molochem PeKaO SA ktory jest zacofany i kazdy pocichu liczy ze HSBCkupi cały BPH.
Jezeli chodzi o obsuge małych i śr.przedsiębiorstw,czyli obsługe w oddziale to wszedzie jest tak samo,Oddzialy to kioski sprzedazowe,po najnizszych kosztach,czy w detalu czy w małych przedsiebiorstwach,wiec moge sie zgodzic ze jestescie nie zadowoleni,ale CorporateFinance BPH najlepsze w Polsce,najwieksi klienci,najwiecej dilów,i najlepsze przedsiebiorstwa dzialajace w Polsce!!
Pozdr.

Sławek ... You are overheated ... daj na luuuz :) Ale kryptoreklamy nie twórz ... BTW... PKO S.A.... może i zacofany jest ... ale wnosi wiele więcej niż Wasz bank ... bez dwóch zdań ... systemowo przy nich jesteście zacofani ... i dilów takich jak Oni to nie macie ... i długo jeszcze mieć nie będziecie ...

BTW .. HSBC ma lepsze kąski na myśli niż Wy ... nie słuchaj plotek ...Artur Niedzielski edytował(a) ten post dnia 17.07.07 o godzinie 20:48
A o jakich systemach mówisz...?/!
jak oddziały PEKAO SA latają na win 98/2000 bo system nie lata na win XP, za ROCKETEM mało kto przepada,a PROFILE jest chwalony ale nie najlepszy- to przyznam
JEZELI chodzi o dile to mam nadzieje ze nie masz na mysli dili korporacyjnych klientów tkw DIF`u czyli instytucji państwowych których PEKAO SA ma mnóstwo z racji histori długiej przynależności do rządu czytaj Państwa!!Ja nie za chwalam i nie jestem overheated ale jak ktos nie zna realiów pracy w bankach to dalczego krytykuje...??!!!
a dile,spójrz kto zrobił GTC na 800mln i Złotą 44 a to tylko ost 2 kwartały.
Zgadzam sie ze BPH mało wnosi do detalu,i przegrywa z PKO BP i PEKAO SA,ale w Corporate Finance wyprzedzamy ich!nie chodzi tylko o deale(PKO BP i PEKAO SA maja wieksze depozyty z racji histori o której wspominałem)produkty które oferujemy sa najlepsze na rynku- Citek i BPH,BRE tez daje rade!!

prosze mi wymienic chociaż jeden produkt konkurencji który nie ma BPH...
no i Panowie rozdzielcie detal od korporacji,poza tym jakos obsługi w detalu w kazdym banku w Polsce jest o wiele niższa
niz na zachodzie i za oceanem

Dziekuję

konto usunięte

Temat: Banki których NIE polecacie i dlaczego

Artur N.:
BTW - Rafał napisz PM-a to Ci z Millennium pomogę


Dzieki - juz sobie poradzilem :)
Krzysztof Ś.

Krzysztof Ś. Główny Specjalista,
Biuro Informacji
Kredytowej S.A.

Temat: Banki których NIE polecacie i dlaczego

Rafal G.:
Millenium detaliczne - ale to zalezy.

Teraz wydanie karty (bo wznowienie nie dotarlo) okazalo sie duzym przedsiewezieciem, z ktorym sobie nie poradzilismy (3 razy w banku bywalem, nie liczac telefonow). Zmiana adresu (szczegolnie jesli jest inny niz zameldowania) przerasta systemy Millenium. Za kazdym razem jak sie jest w oddziale to przy sasiednim okienku jest ktos kto z tym walczy (i to z reguly jest 3-4 podejscie). Na ostatnie 4 wizyty to jest to 100% (zawsze ktos sie z tym zmagal!).

Wiec...na dwoje babka wrozyla. Moze sie udac i bedzie super. Moze sie nie udac i bedzie totalna kicha.Rafal G. edytował(a) ten post dnia 17.07.07 o godzinie 12:50


Nie miałem problemu ani z kartą ani ze zmianą adresu, ale podejrzewam, że to rzeczywiście zależy od oddziału (a więc od ludzi tam pracujących). U mnie wszyscy byli bardzo mili i pomocni... :)
Adam Sęczkowski

Adam Sęczkowski Redaktor naczelny
serwisu Odkrywamy
Idoli, członek
Zarząd...

Temat: Banki których NIE polecacie i dlaczego

Ja niestety zawiodłem się na Kredyt Banku, który przy koncie studenckim ma śmieszne % i za WSZYSTKO trzeba płacić. Każda zmiana np. limitu - kolejne 2 PLN !!!

konto usunięte

Temat: Banki których NIE polecacie i dlaczego

Millennium wygrało mój osobisty ranking pod kątem najgorszej jakości - we wszystkim!...
Poza tym, że pracuję w banku, (a dzięki temu wiem na co wziąć poprawkę), to i byłam i jestem klientką kilku banków.
Millennium przerosło najśmielsze oczekiwania na złą obsługę:(
Jedno co mają dobre to marketing, ale jak już klient da się złapać w tą sieć to niszczą go na każdym kroku.
Kilka lat temu szukałam kredytu hipotecznego. Doradca firmy Bankier polecił mi ofertę Millennium jako najtańszą i najkorzystniejszą w stosunku do moich potrzeb. Najpierw półtora miesiąca (!!!) czekałam na to żeby analityk wziął mój wniosek do ręki, następnie dowiedziałam się, że dostanę o kilkanaście tysięcy mniej... Przeniosłam więc całą dokumentację do BPH i w DWA DNI dostałam pozytywną odpowiedź. Po roku na mój wniosek BPH obniżył mi prowizję - i to sporo. Rezygnowali z różnych opłat itp gdy tylko zgłosiłam taką prośbę. Mieli tylko jedną wadę: ogromny bałagan w dokumentacji. Ale i to w końcu dało się rozwiązać pomyślnie.
Kiedy jednak chciałam podwyższyć kwotę kredytu, co okazało się niemożliwe w ofercie BPH, zaczęłam szukać korzystnego kredytu refinansowego.
I znów trafiłam na Millennium, które kusiło szeroko zakrojoną promocją - przeniesienie kredytu niemal bez żadnych opłat.
Po długim czasie rozpatrywania wniosku podpisałam umowę. Nie podobała mi się zawyżona marża, ale Doradca poinformował mnie, że po podpisaniu umowy będę mogła prosić o jej zmniejszenie. Pamiętając udaną współpracę z BPH w tym zakresie posłuchałam go.
I zaczęło się...
Najpierw nie chcieli mi zwrócić opłaty za wpis do KW, mimo, że był to elementem promocji. Dowiedziałam się, że "ta część promocji" jest już nieaktualna od września. A ja reklamę ich produktu znalazłam w internecie w listopadzie!!! Poza tym CZTEREJ Doradcy, którzy mnie obsługiwali (od grudnia do stycznia) zapewniali, że zwrot dostanę. Dopiero kiedy zagroziłam skierowaniem sprawy do Arbitra Bankowego odzyskałam swoje pieniądze.
Potem się okazało, że marży nie zamierzają mi obniżyć - nigdy! Do końca trwania umowy (25 lat) ma pozostać na niezmienionym poziomie. Absurd jeśli zważyć na konkurencję na rynku.
Potem zaczęła mi się naliczać opłata ubezpieczeniowa do karty debetowej do konta. Pomimo, że Doradca zapewniał, iż z kartą nie są związane żadne opłaty. Z tym ubezpieczeniem historia jest dłuższa i trwa nadal, ale nie chcę tu zanudzać.

Podsumowując: jeśli nie chcecie być potraktowani jak najgorszy śmieciowy klient to trzymajcie się z dala od tego "banku". Jeszcze nikt się tam nie zainteresował klientem:(
Robert S.

Robert S. Ekspert finansowy -
kredyty,
ubezpieczenia,
inwestycje

Temat: Banki których NIE polecacie i dlaczego

Potem się okazało, że marży nie zamierzają mi obniżyć - nigdy! Do końca trwania umowy (25 lat) ma pozostać na niezmienionym poziomie. Absurd jeśli zważyć na konkurencję na rynku.
Potem zaczęła mi się naliczać opłata ubezpieczeniowa do karty debetowej do konta. Pomimo, że Doradca zapewniał, iż z kartą nie są związane żadne opłaty. Z tym ubezpieczeniem historia jest dłuższa i trwa nadal, ale nie chcę tu zanudzać.

Podsumowując: jeśli nie chcecie być potraktowani jak najgorszy śmieciowy klient to trzymajcie się z dala od tego "banku". Jeszcze nikt się tam nie zainteresował klientem:(

Chciałem również złożyć wniosek do Mille, ale już na samym początku pojawiły się problemy i dlatego sobie (na szczęście) ten bank odpuściłem.
Mam tam kk i też miałem przeboje z ubezpieczeniem...najbardziej w tym banku przerażała mnie niska jakość pracy pracowników. Byłem obsługiwany w trzech placówkach w Wawie. Być może faktycznie we Wrocku lub w Gdańsku jest lepiej, ale na razie nie miałem okazji tego przetestować.

konto usunięte

Temat: Banki których NIE polecacie i dlaczego

Chciałem również złożyć wniosek do Mille, ale już na samym początku pojawiły się problemy i dlatego sobie (na szczęście) ten bank odpuściłem.
Mam tam kk i też miałem przeboje z ubezpieczeniem...najbardziej w tym banku przerażała mnie niska jakość pracy pracowników. Byłem obsługiwany w trzech placówkach w Wawie. Być może faktycznie we Wrocku lub w Gdańsku jest lepiej, ale na razie nie miałem okazji tego przetestować.


Ja byłam obsługiwana w Poznaniu, a wszelkie pytania i reklamacje składałam przez internet. Sami pracownicy byli mili i pomocni, ale Bank chyba w ogóle nie dba i uzupełnianie i aktualizowanie ich wiedzy. Natomiast jakości maili z odpowiedziami na moje pytania i reklamacje w ogóle nie komentuję bo nie ma na to odpowiednich słów. Ostatnio zadałam proste - wydawało by się - pytania: od kiedy zaczęła naliczać się opłata za ubezpieczenie karty i jak odniosą się do tego, iż Doradca zapewniał mnie o całkowitym braku opłat. Dostałam maila, w którym opisywano mi co to za ubezpieczenie. Ponowiłam więc pytanie to odpowiedziano mi w którym dniu miesiąca opłata się nalicza... Teraz wysłałam kolejne zapytanie o to samo. Podobno do trzech razy sztuka;)
Robert S.

Robert S. Ekspert finansowy -
kredyty,
ubezpieczenia,
inwestycje

Temat: Banki których NIE polecacie i dlaczego

Może zamiast pisać e-maile po prostu złóż pisemną reklamację. Niestety argument, że "doradca mnie zapewniał" nie jest żadnym argumentem. Nie wiem od kiedy pobierają Ci opłatę za ubezpieczenie karty, ale można przecież:
1. z ubezpieczenia zrezygnować,
2. zrezygnować z karty (no chyba, że z niej korzystasz).

konto usunięte

Temat: Banki których NIE polecacie i dlaczego

Widze, ze jednak wiecej klientow ma zle doswiadczenia z Millenium. Nawet agresywny marketing kilku osob na tym forum nie pomogl.

Pani Magdaleno - wspolczuje i rozumiem, bo przechodzilam z nimi dokladnie ta sama sciezke z kredytem hipotecznym. Dlugo, nieprzyjemnie i bez happy endu.

konto usunięte

Temat: Banki których NIE polecacie i dlaczego

Robert S.:
Może zamiast pisać e-maile po prostu złóż pisemną reklamację. Niestety argument, że "doradca mnie zapewniał" nie jest żadnym argumentem. Nie wiem od kiedy pobierają Ci opłatę za ubezpieczenie karty, ale można przecież:
1. z ubezpieczenia zrezygnować,
2. zrezygnować z karty (no chyba, że z niej korzystasz).

Robercie,

sama pracuję w banku i wiem jak powinna wyglądać obsługa oraz jakie prawa (czasem także niepisane) ma klient.
A owe e-maile, które piszę to nie jakaś radosna twórczość powstała z nudów, a właśnie reklamacje. W XXI wieku mają one taki sam status jak te niegdyś pisane na kartce papieru:)
Doradca, który wydawał mi kartę powinien był zaznaczyć w systemie, że nie życzę sobie żadnych ubezpieczeń. Na dokumencie, który dostałam po złożeniu dyspozycji wydania karty o owym ubezpieczeniu nie ma ani słowa.
Wiem, że mogę zrezygnować z tego ubezpieczenia i oczywiście to zrobię. Czekam jednak na jakikolwiek ukłon tego Banku w stronę klienta...Magdalena Meissner edytował(a) ten post dnia 04.08.07 o godzinie 22:19
Krzysztof K.

Krzysztof K. Project Manager,
Nestlé Nutrition

Temat: Banki których NIE polecacie i dlaczego

Mnie osobiście nie podoba się nierówność stron bank - klient. Bank stosuje wiele pozycji w toip kiedy to klient jest obciążany za błędy czy niedopełnienia. Kiedy bank popełni błąd, wtedy trzeba składać reklamację i upominać się o swoje. Najwyżej można liczyć na bełkot marketingowy i przepraszamy. Fajnie, tylko jak klient czegoś niedopełni, to przepraszam nie wystarczy, wszystko jest opisane w tabelach.
Niedawno składałem reklamację za niesłusznie naliczoną opłatę za wypłatę z bankomatu. Bank naliczył mi zawyżoną opłatę. Przy składaniu reklamacji zaznaczyłem, że należy mi się rekompensata. Musiałem określić co chcę w zamian. Odpowiedziałem, że w sumie czekam na propozycję ze strony banku. W zanadrzu miałem wyliczony koszt reklamacji w postaci jednej pozycji w tabeli - monit telefoniczny w wysokości 2 zł. Skoro ja dzwonię z reklamacją, traktuję, że to jest mój monit telefoniczny.
Ostatecznie bank okazał się bardziej szczodry, bo oddał mi podwójnie sporną kwotę tj. 5 złotych. Można tu się pewnie śmiać ze mnie, że o 5 złotych się pieklę, ale tu chodzi o zapłatę. Skoro ja muszę płacić za swoje ewentualnie błędy, to czemu bank nie może?
Oczywiście o te 5 złotych też musiałem walczyć, bo księgowość potraktowała, ze nie bank mi je ma oddać tylko ja :)
Korekta pierwsza była nie na moją korzyść, po awanturze skorygowano jeszcze raz operację, ale już poprawnie :).
Łatwo mi poszło może dlatego, że sprawa dotyczyła Multibanku. Ciekawy jestem, jak moje upomnienie się o rekompensatę potraktowano by w marmurowych moloszkach typu Pekao i PKO BP, BPH, ING....itp.



Wyślij zaproszenie do