Tomasz Dudek

Tomasz Dudek Specjalista ds.
odszkodowań

Temat: Promocja produktu czy biznesu?

Marketing sieciowy. Produkt czy biznes co promować?
Ludzie z którymi się spotykam mają obawy przed tym biznesem. Wydaje im się że nie jest to zajęcie dla nich gdyż nie potrafią sprzedawać. Wychodzą z założenia że marketing sieciowy na tym polega. Kto powiedział że tutaj chodzi o sprzedaż? W marketingu sieciowym chodzi o zarabianie pieniędzy, chodzi o styl życia. Kto z was nie chciał by zarabiać pieniędzy? Kto z was nie chciał by mieć więcej wolnego czasu? Promując produkt zarabiamy pieniądze tylko wtedy gdy pracujemy czyli tylko wtedy gdy sprzedajemy. Promując biznes i zarabianie pieniędzy zyskujemy partnerów którzy duplikując naszą promocję biznesu również zyskują nowych partnerów biznesowych. Jaki z tego wniosek? Nasze kontakty biznesowe powiększają się, raz wykonana przez nas praca przynosi efekty już bez większego wkładu naszej pracy własnej co się z tym wiąże mamy więcej czasu wolnego niż przy promocji produktu. Pozatym zdarza się że zmieniamy firmę z którą współpracujemy a więc zmieniamy i produkt. Promując biznes, zarabianie pieniędzy w marketigu sieciowym zmieniając firmę partnerów biznesowych możemy przekonać do nowej firmy. Natomiast promując produkt z chwilą zmiany firmy zaczynamy od zera.
Wniosek jest taki że nie ważne czy sprzedajemy perfumy, chemię czy czekoladę ważny jest masz kontakt z ludźmi, kontakt z naszymi partnerami biznesowymi. Ważne jest żeby pokazać ludziom jak się zarabia pieniądze a nie jak się sprzedaje produkty.
Krzysztof Gromek

Krzysztof Gromek Żeby osiągnąć sukces
trzeba tego
chcieć!!!

Temat: Promocja produktu czy biznesu?

Zgadza się, też uważam, że poszerzanie kontaktów i budowanie struktury powinno być główną sprawą w mlm. Faktycznie zawsze można duplikować strukturę i o wiele łatwiejsze jest to kiedy promuje się siebie i swój wizerunek, a nie produkt. Ważne jedank powinno być, aby znać swój produkt i kupować go do własnego użytku. Dlatego wybierając firmę warto zastanowić się czy będę stosować ten produkt.
Tomasz Dudek

Tomasz Dudek Specjalista ds.
odszkodowań

Temat: Promocja produktu czy biznesu?

Jasne, że tak. Produkt jest ważny pod względem jakości, użyteczności i ceny. Nie będziemy przecież budować biznesu na pudełku zapałek za 10 zł :-)
Ale wychodzę z założenia, że lepiej mieć 100 partnerów kupujących po jednym produkcie niż 5 partnerów kupujących po 20 produktów. Sprzedawcy w tym biznesie będą będą zarabiać dopuki będą promować produkt a nastawieni na biznes będą zarabiać nawet jeśli przestaną go promować oczywiście przy odpowiednio dużej strukturze, ale to już osobny temat wiążący się z dochodem pasywnym.
Dzięki Krzyśku, że włączyłeś się do rozmowy. Ciekaw jestem również opini innych osób na ten temat.

Następna dyskusja:

Promocja na produkty Aroma ...




Wyślij zaproszenie do