Tomasz
Dudek
Specjalista ds.
odszkodowań
Temat: Promocja produktu czy biznesu?
Marketing sieciowy. Produkt czy biznes co promować?Ludzie z którymi się spotykam mają obawy przed tym biznesem. Wydaje im się że nie jest to zajęcie dla nich gdyż nie potrafią sprzedawać. Wychodzą z założenia że marketing sieciowy na tym polega. Kto powiedział że tutaj chodzi o sprzedaż? W marketingu sieciowym chodzi o zarabianie pieniędzy, chodzi o styl życia. Kto z was nie chciał by zarabiać pieniędzy? Kto z was nie chciał by mieć więcej wolnego czasu? Promując produkt zarabiamy pieniądze tylko wtedy gdy pracujemy czyli tylko wtedy gdy sprzedajemy. Promując biznes i zarabianie pieniędzy zyskujemy partnerów którzy duplikując naszą promocję biznesu również zyskują nowych partnerów biznesowych. Jaki z tego wniosek? Nasze kontakty biznesowe powiększają się, raz wykonana przez nas praca przynosi efekty już bez większego wkładu naszej pracy własnej co się z tym wiąże mamy więcej czasu wolnego niż przy promocji produktu. Pozatym zdarza się że zmieniamy firmę z którą współpracujemy a więc zmieniamy i produkt. Promując biznes, zarabianie pieniędzy w marketigu sieciowym zmieniając firmę partnerów biznesowych możemy przekonać do nowej firmy. Natomiast promując produkt z chwilą zmiany firmy zaczynamy od zera.
Wniosek jest taki że nie ważne czy sprzedajemy perfumy, chemię czy czekoladę ważny jest masz kontakt z ludźmi, kontakt z naszymi partnerami biznesowymi. Ważne jest żeby pokazać ludziom jak się zarabia pieniądze a nie jak się sprzedaje produkty.