Małgorzata C.

Małgorzata C. specjalistka ds.
promocji i
organizacji szkoleń

Temat: OGŁOSZENIA

Zapraszam na warsztaty pobudzające świadomość własnego oddechu i siły, która z niego płynie.

Zajęcia mają na celu zarówno pracę nad oddechem całościowym, będącym podstawą mówienia, jak i ćwiczenia emisyjne, umożliwiające nośne, bezpieczne i swobodne posługiwanie się głosem.

Planowany termin rozpoczęcia cyklu: poniedziałek 16 lipca 2012 godz.18-20 (następne zajęcia: kolejne poniedziałki)

CELE SZCZEGÓŁOWE:
rozróżnienie oddechu spoczynkowego i mownego,
wykształcenie całościowego oddechu w emisji głosu,
nauka podparcia oddechowego, umożliwiającego bezpieczne używanie swojego głosu w pracy i na co dzień,
usłyszenie i polubienie swojego głosu poprzez pracę nad wzbogaceniem barwy głosu,
dostosowanie emisji głosu do warunków rozmowy, wystąpienia (rozmówca kameralny a rozmówca audytoryjny),
praca nad nośnością i natężeniem głosu, wpływającymi na słyszalność wypowiedzi,
świadomość zasad bezpiecznej pracy głosem, zapobiegającej chorobom zawodowym narządu głosu,
kompensacja niedyspozycji głosowej poprzez artykulację,
metody radzenia sobie ze stresem i tremą podczas wypowiedzi.
KORZYŚCI: Warsztaty pobudzają świadomość możliwości, które daje oddech, będący źródłem życia – także społecznego. Osoby biorące udział w szkoleniu rozwiną umiejętności używania oddechu całościowego i podparcia oddechowego, które są podstawą bezpiecznej emisji głosu. Uczestnicy – świadomi własnych możliwości oddechowych i głosowych – będą mogli poradzić sobie z tremą wynikająca z publicznego wypowiadania się.

Forma warsztatów nastawiona jest na rozwój i dojrzewanie umiejętności (2-godzinne zajęcia x 5 spotkań).

METODY SZKOLENIOWE: Zajęcia realizowane w formie warsztatowej z wykorzystaniem elementów relaksacji, ćwiczeń praktycznych, pracy z tekstem, przeplatane mini-wykładami. Przewidywane wykorzystanie kamery.

UCZESTNICY: Osoby z różnych grup zawodowych, pragnące rozwijać siebie i możliwości drzemiące w narzędziach, które zawsze nosimy przy sobie – aparacie oddechowym i głosowym. Warsztaty prowadzone w niewielkich grupach: od 6 do 12 osób.

Miejsce szkolenia: Warszawa, al.Jerozolimskie 6

Więcej informacji na stronie: http://czasdlaciebie.pl

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA

Witam serdecznie!

Przedstawiam Państwu wybraną propozycję szkolenia, jedno z najbardziej polecanych szkoleń Akademii Biznesu MDDP, tylko teraz w promocyjnej cenie:

Kierowanie zespołem pracowniczym!

Cel szkolenia

• Umożliwienie Uczestnikom wypracowania własnego stylu kierowania zespołem.
• Pogłębienie wiedzy o tym, jak mówić do pracowników, by zrozumieli dokładnie to, co chcemy im przekazać.
• Poznanie metod motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu.
• Rozwijanie umiejętności określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań.
• Poznanie sposobów formułowania celów i ustalania priorytetów.
• Pogłębienie umiejętności w zakresie stosowania technik pracy zespołowej w rozwiązywaniu problemów.
• Rozwinięcie umiejętności przełamywania barier komunikacyjnych.
• Nabycie wiedzy i umiejętności pozwalających na sprawne przeprowadzenie rozmowy indywidualnej z pracownikiem.
• Poznanie metod zainicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród Uczestników.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa:
• jednej osoby 1390 zł + 23% VAT

PROMOCJA

Jeśli Państwo skontaktują się ze mną, gwarantuję zniżkę w wysokości 400 zł! Promocja jedynie na podany niżej termin szkolenia.


Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, wydanie certyfikatu ukończenia szkolenia.

Termin
2012.08.23 - 2012.08.24 Warszawa (SOM 12102)

W przypadku pytań, proszę o kontakt ze mną.

Z pozdrowieniami,
Anita Angielczyk
Specjalista ds. Sprzedaży

MDDP Akademia Biznesu

anita.angielczyk@akademiamddp.pl

http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1247,Kie...
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: OGŁOSZENIA


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:


Obrazek


Zarządzanie stresem 12.07.2012 Warszawa

Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu. Podczas
warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej).

Psychologia sprzedaży
- warsztat praktyczny 18.07.2012 Warszawa


Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 20.07.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –
zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych.
Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest
bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów
dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: OGŁOSZENIA

Czego chcę? Do czego dążę? 19.07.2012
Jak skutecznie wyznaczać i realizować cele?

Cele - w życiu prywatnym, w pracy wciąż mówimy o realizowaniu celów, o efektywnym wyznaczaniu celów, o skutecznym osiąganiu celów. Dlaczego jedni realizują swoje, cele, a innym Promocja Wakacyjna - sprawdź teraz

Mechanizmy Uruchamiania Motywacji 19-20.07.2012
Jak skutecznie motywować pracowników?

Praktyczne, autorskie pokazanie skutecznych systemów motywacyjnych wraz z technikami weryfikacji ich efektywności w organizacji. Gotowe mechanizmy do zastosowania w organizacji w celu znacznego zwiększenia Promocja Wakacyjna - sprawdź teraz

Techniki Profesjonalnej Sprzedaży 23.07.2012
Jak prowadzić spotkania handlowe, by sprzedać i zyskać wiernego Klienta?

Warsztaty profesjonalnych technik sprzedaży przeznaczone są dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą i chcących podnieść swoje umiejętności związane z wykorzystaniem narzędzi, technik i modeli profesjonalnej sprzedaży. Uczestnicy warsztatów zdobędą Promocja Wakacyjna - sprawdź teraz

zapraszamy :)

konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA


Obrazek

Przedstawiam Paniom wybraną propozycję szkolenia wyjazdowego w Sopocie:

AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH - SZKOLENIE WYJAZDOWE

CEL SZKOLENIA:

Celem warsztatów jest rozwój umiejętności menedżerskich wykorzystywanych we współpracy z podwładnymi.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

•Diagnoza potencjału kadrowego zespołu.
•Doskonalenie współpracy i integracja zespołu.
•Zwiększenie psychologicznych umiejętności menedżera.
•Konstruktywne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych.
•Poznanie psychologicznych aspektów procesu wprowadzania zmian

ADRESACI:

Szkolenie skierowane jest do menedżerów, kadry średnich i wyższych szczebli zarządzania posiadających doświadczenie w kierowaniu zespołem.

Informacje organizacyjne

Termin

2012.08.20 - 2012.08.22 Sopot (SOM 12134)

Koszt uczestnictwa:

- jednej osoby 2990 zł + 23% VAT,
- dwóch lub więcej osób z jednej firmy 2890 zł/os + 23% VAT

Cena obejmuje:

- uczestnictwo w 3 dniach zajęć,
- autorskie materiały szkoleniowe,
- pełne wyżywienie: od kolacji w dniu 19 sierpnia 2012 do obiadu w dniu 22 sierpnia 2012,
- przerwy kawowe w trakcie każdego dnia zajęć,
- zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych: od godz. 14.00 /19.08.12 do godz. 11.00 22.08.12 (3 noclegi),
- zakwaterowanie w pokoju 1-osobowym wiąże się z dopłatą 500 zł (za cały pobyt)
- możliwość korzystania z Centrum Rekreacji: basen, sauna, jacuzzi, siłownia,
- imprezy towarzyszące:
* zwiedzanie Trójmiasta /lub Półwyspu Helskiego z przewodnikiem,
* rejs statkiem po Zatoce Gdańskiej,
* uroczysta kolacja /ognisko z muzyką,
- certyfikat ukończenia szkolenia,
- ubezpieczenie NNW na okres trwania pobytu.

Zajęcia odbędą się w godzinach:

poniedziałek i wtorek: 8:30-16.00,
środa: 9.00-13.00

Miejsce zajęć:

Hotel Haffner ****,

ul. Jana Jerzego Haffnera 59, 81-715 Sopot
http://hotelhaffner.pl


Obrazek


W przypadku pytań, proszę o kontakt ze mną.

Z pozdrowieniami,
Anita Angielczyk
Specjalista ds. Sprzedaży
MDDP Akademia Biznesu

anita.angielczyk@akademiamddp.pl

http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1549,SZK...
Anna Kubicka

Anna Kubicka
psycholog-psychotera
peuta

Temat: OGŁOSZENIA

Pracownia Psychologii Praktycznej PePe w Warszawie
zaprasza na wakacyjny trening relaksacyjny "Sztuka relaksu"

W tym roku spędzasz wakacje w mieście. Wyjazd do egzotycznych krajów, wylegiwanie się na pięknych piaszczystych plażach, nad ciepłym morzem, wędrówki malowniczymi górskimi szlakami z różnych powodów są poza Twoim zasięgiem, ale to nie znaczy, że nie możesz:
- zregenerować swoich sił,
- zdystansować się od codziennych kłopotów i trudności,
- poprawić swojego samopoczucia zarówno fizycznego jak i psychicznego.

Indywidualny trening relaksacyjny trwa 8 godzin zegarowych, które możecie Państwo rozplanować w dogodny dla Was sposób (np. raz, dwa lub więcej razy w tygodniu po godzinie).

Cena treningu indywidualnego wynosi 400 zł .

Istnieje również możliwość przeprowadzenia treningu
w kameralnej grupie 3-5 osobowej, wtedy koszt treningu wynosi 300 zł.

Zapisy pod numerem telefonu: 0 605 537 704.
więcej informacji na stronie internetowe: http://pracowniapepe.pl
Michał Struve

Michał Struve STRUVE Sp. z o.o.

Temat: OGŁOSZENIA

Firma szkoleniowa STRUVE Sp. z o. o. http://struve.pl
ul. Ratajczaka 18 C

1. Sale szkoleniowe na szkolenia od 10 do 25 osób w tym 2 sale szkoleniowe z komputerami stacjonarnymi i laptopami na szkolenie komputerowe 16 osób jednocześnie
2. Catering: kawa rozpuszczalna, herbata, woda, soki bez ograniczeń, mleko, cukier, cytryna, kruche ciastka bez ograniczeń - cena 9 zł/ os.
3. Cena wynajmu od 35 do 80 zł netto/h wynajmu sal szkoleniowych - możliwość negocjacji cen.
4. Dojazd: parking od strony ul. Ratajczaka i Taczaka, Pasaż Apollo - parking przy kinie Apollo
5. Wyposażenie: stoły, krzesła, internet bezprzewodowy w cenie, flipcharty, markery.
6. Lokalizacja w Pasażu Apollo przy ul. Ratajczaka - ścisłe centrum.
7. W cenie wynajmu uwzględniony jest zawsze pracownik firmy, ktróry w razie ewentualnych problemów podczas wynajmu służy pomocą.
8. Cały "bałagan" po szkoleniu czy wynajmie sali sprząta pracownik STRUVE - ty wynajmujesz - wchodzisz, robisz co masz robić i niczym więcej się nie przejmujesz.
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: OGŁOSZENIA


Obrazek


Zapraszamy - specjalna wakacyjna oferta!
Więcej informacji …
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: OGŁOSZENIA

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 20 lipiec 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Hanna  Grendel-Wielisie j

Hanna
Grendel-Wielisie
j

Trener/Coach/Konsult
ant/Mediator

Temat: OGŁOSZENIA

TY, ON I TEN TRZECI - WASZ MAJĄTEK

Wszystko, co kobieta wiedzieć powinna, żeby być wolna!
Jeśli zarabiasz Ty i zarabia On, ale czasem zadajesz sobie pytanie, które pieniądze są Wasze wspólne, a które tylko Twoje lub tylko Jego i dlaczego, przyjdź koniecznie na nasze warsztaty "Ty, On i Ten Trzeci - Wasz Majątek"!


Dla kogo?
Warsztaty przeznaczone są dla kobiet, które chcą się dowiedzieć, na czym polegają stosunki majątkowe w małżeństwie i związku partnerskim.

Gdzie?
Wrocław, Policealne Studium "Kadra", pl. Orląt Lwowskich 20E (lewe skrzydło Dworca Świebodzkiego), 2 piętro.

Kiedy?
21 lipca 2012 roku, godz. 12:00-15:00

O czym będziemy mówić?
W trakcie naszych warsztatów dowiesz się m.in., co to jest majątek wspólny, dlaczego warto zawierać umowy majątkowe małżeńskie (intercyza), jak wygląda dziedziczenie oraz kto odpowiada za zaciągnięte zobowiązania (kredyt, pożyczka) po rozwodzie. W trakcie warsztatów przeprowadzimy również specjalnie dla Was przygotowaną grę.

Koszty?
ŻADNYCH! Pierwsze warsztaty "Ty, On i Ten Trzeci - Wasz Majątek" są bezpłatne!

Kto prowadzi warsztaty?
Hanna Grendel-Wielisiej - coach, trenerka biznesu
Renata Mikulewicz - coach, trenerka biznesu

Jak się zapisać?
Prosimy o wysyłanie zgłoszeń na adres warsztaty@kobieta-sukcesu.pl
Uwaga! O przyjęciu na warsztaty decyduje kolejność zgłoszeń!
Edyta Zawistowska - Rola

Edyta Zawistowska -
Rola
" Żyj z całych sił i
uśmiechaj się do
ludzi - bo nie
jest...

Temat: OGŁOSZENIA

Witam serdecznie;
Zapraszam na spotkanie - Grzeczne dziewczynki się nie bogacą - seminarium na podstawie książki Lois P. Frankel
26.07.2012
Ul. Rotmistrzowska 9 godzina 18:00
Warszawa

Program:

18:00 Przywitanie uczestniczek - sesja networkingowa

18:10 Część merytoryczna:

* Najczęściej popełniane błędy dlaczego kobiety nie dochodzą do dobrobytu - podpowiemy jak ich unikać
* "Bogactwo to stan umysły"- Teoria Harmonijnego Dobrobytu
* Pokonywaniu stereotypów w pracy - zjawisko "szklanego sufitu"
* Strefa komfortu - co to jest i jak ją przejść?
* Marzenia, cele - jak je realizować?

18:45 Przerwa kawowa

19:00 Część biznesowa

* Czego w życiu szukasz pracy czy pieniędzy? Rynek pracy vs biznes
* Kiedy pieniądze pracują dla Ciebie, a kiedy dla innych
* Propozycja ciekawego biznesu- zarówno dla kobiet na etacie, jaki i prowadzących swój biznes

Drogie Panie na szkoleniu będziecie miały okazje nabyć unikatową płytę Mariusza Szuby z rozwoju osobistego.

Czas trwania : 90 minut

Zapraszam 26.07.2012 ul. Rotmistrzowska 9 godzina 18:00
Warszawa

Na seminarium obowiązują zapisy - liczba miejsc ograniczona
Zapisy na edyta.zawistowska@efg.com.pl tel. 788-655-214

Temat: OGŁOSZENIA

Serdecznie zapraszam na nową stronę,gdzie każda z mam może pochwali się swoim ,a także podzielic się swoją wiedzą na temat wychowania dziecka!

naszapociecha.pl

Buduj z nami ten radosny serwis! ;)
Anna Kubicka

Anna Kubicka
psycholog-psychotera
peuta

Temat: OGŁOSZENIA

Sierpniowe coachingowe spotkania warsztatowe dla kobiet…

Wszystkie Panie, które spędzają sierpniowe wakacyjne dni
w mieście lub nie mają pomysłu na zorganizowanie swojego urlopu, zapraszamy na dwudniowe warsztaty:
Termin: 21.08- 22.08 (wtorek, środa) godzina: 15:00-21:00
W programie m.in.
„Jak być suwerenną kobietą?” - warsztat coachingowy
„Dlaczego jestem ciągle zmęczona?- czyli jak wygospodarować wolną chwilę dla siebie.
„Sztuka relaksu”- trening relaksacyjny

Uwaga! Osoby uczestniczące w warsztatach maja możliwość skorzystania z jednej bezpłatnej indywidualnej sesji coachingowej!!!

Zapisy i bliższe informacje:
Tel. 605 537 704, e-mail: info@pracowniapepe.pl
http://pracowniapepe.pl
Monika K.

Monika K. fotograf w Białe
Kadry | TheKilla
Fotografia

Temat: OGŁOSZENIA

Firma szkoleniowa ProKadra zaprasza na BEZPŁATNE szkolenie „InterDiSCyplinarna Menedżerka szansą dla Małopolski” skierowane do Pań samozatrudnionych lub zatrudnionych na umowę o pracę w mikro lub małym przedsiębiorstwie, którego siedziba bądź filia znajduje się na terenie województwa małopolskiego.

Szkolenie ma na celu rozwijanie umiejętności menedżerskich kobiet - program wprowadza w metodologię DiSC i jej praktyczne zastosowanie w zarządzaniu (cykl składa się z 4 dni szkoleniowych).

KORZYŚCI DLA UCZESTNICZEK:
• międzynarodowy certyfikat International Certificate of DiSC Manager,
• możliwość poznania metodologii zachowań ludzkich DiSC i przygotowanie do stosowania jej w codziennej pracy,
• test rozwoju zawodowego DiSC Classic wymiana informacji i doświadczeń między uczestnikami szkoleń,
• spotkania z praktykami oraz wiele cennych przykładów,
• wzmocnienie swojej pozycji jako liderki i menedżerki.

Po zakończeniu cyklu szkoleniowego każda Uczestniczka weźmie udział w indywidualnym trzygodzinnym coachingu poszkoleniowym.

Najbliższe terminy szkoleń to:
1. 11-12.08.2012 oraz 25-26.08.2012
2. 18-19.08.2012 oraz 1-2.09.2012

Zachęcam do odwiedzenia i zapoznania się z programem oraz dalszymi terminami http://prokadra.pl/site/szkolenia/szkolenia-dofinansow...

Aby zgłosić się na szkolenie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy (do wypełnienie na stronie http://prokadra.pl/site/index.php?id=33&tid=689 ) lub bezpośrednio skontaktować się z nami biuro@prokadra.pl

Obrazek
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: OGŁOSZENIA


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:


Obrazek


Trening asertywności 20.08.2012 Warszawa

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście do funkcjonowania
w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka wyrażania w sposób otwarty własnych
emocji, to sposób na życie zgodnie ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza
teorię asertywności oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy stawiać granice
i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować założone cele.

Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 22.08.2012 Warszawa

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 24.08.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.
Rachela D.

Rachela D. Sursum corda!

Temat: OGŁOSZENIA

Oto kultowe już szkolenie. Ponad 45 edycji szkolenia, 5 prowadzących, 4 dni od rana do wieczora. Trening idealny dla zaczynających swoją przygodę z inwestowaniem. Uczymy jak zarabiać zarówno na spadkach jak i wzrostach indeksów.


Obrazek


Dowiedz się więcej
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: OGŁOSZENIA


Obrazek


niebawem więcej informacji
zapraszamy do grupy Systemy aktywnej sprzedaży

http://www.goldenline.pl/forum/systemy-aktywnej-sprzed...
Paulina B.

Paulina B. Owner/ Key Account
Manager (branża IT)

Temat: OGŁOSZENIA


Obrazek

Zajmujemy się doradztwem w zakresie doboru odpowiedniego oprogramowania dla Twojej firmy z obszaru :

• Finansowo – księgowego
• Kadrowo- Płacowego
• Handlowo- magazynowego
• Systemu CRM do obsługi klientów
• Rozwiązań B2B

Wiemy, że wybór odpowiedniego oprogramowania bywa trudnym zadaniem dlatego że, na polskim rynku działa wiele firm oferujących różnorodne oprogramowanie tego typu.

Pomożemy Ci wybrać odpowiednie oprogramowanie, dostarczymy je do Ciebie , zainstalujemy , wdrożymy i przeszkolimy z użytkowania.

Zagwarantujemy Ci serwis i zadbamy o to aby oprogramowane było aktualne .

Zapraszamy do współpracy
+48 796 002 069
kontakt@asystentIT.pl


Obrazek
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: OGŁOSZENIA

[NOWE SZKOLENIE KLUBÓW EDDU]: Umiejętności człowieka sukcesu


Obrazek


Warsztat jest podzielony na 5 merytorycznych i wypełnionych ćwiczeniami modułów:

1. Cele, planowanie i realizacja – wejdziesz na zupełnie nową drogę myślenia, abyś wiedział jak umiejętnie koncentrować się na wynikach, podejmować skuteczne działania do wprowadzenia celu w życie, budować silną wolę i integrować wiele innych czynników, które decydują o Twoim sukcesie w wybranych kontekstach Twojego życia, które chcesz spełnić.

2. Budowanie wyjątkowych relacji - ponieważ rodzinę, biznes, związki, oraz wiele innych wartościowych rzeczy robimy z ludźmi. Dlatego tak ważne jest, abyś uczył się technologii skutecznego nawiązywania kontaktu, wiedział czym jest raport atrybucyjny i komplementarny, poznał podstawowe zasady mechanizmów relacyjnych, oraz jak stosować to wszystko w praktyce, aby relacje które budujesz z ludźmi nabierały coraz to nowej, głębszej jakości.

3. Somatyka i ciało – ciało to pojazd, którym podróżujesz przez życie. Ten wartościowy moduł da Ci szereg prostych do wprowadzenia i piorunująco skutecznych strategii jak zrobić najlepszy użytek w kontekście realizacji Twoich zamierzeń w drodze do sukcesu. Dowiesz się jak dbać o ten pojazd, generować dodatkową moc z jego silników i jak go umiejętnie prowadzić, aby służył Ci przez lata.

4. Auto-coaching - dowiesz w jaki sposób pozbyć się wewnętrznych ograniczeń i zamienić je w efektywne zasoby, tak by z łatwością osiągać najważniejsze cele; nauczysz się zauważać metody autosabotażu i uświadamiając je sobie, wejdziesz na zupełnie inną drogę skupienia na rezultatach i mierzalnych wynikach

5. Komunikacja – ponieważ od jakości Twojej komunikacji (zarówno tej werbalnej i niewerbalnej) będzie zależeć Twoja siła przekonywania, elastyczność w wychodzeniu z konfliktów, charyzma i wiele innych. Aby dać Ci zestaw bardzo konkretnych umiejętności, w krótkim czasie i stworzyć optymalne warunki do ich przyswojenia, przygotowaliśmy wyjątkowy moduł z teatru improwizacyjnego, na którym będziesz trenował gesty, głos, ciało i emocje. Wchodził w zasobne stany, oraz integrował „cienie” aby zyskać większą spójność na drodze do celu.

Ten warsztat to pigułka wypełniona strategiami tych, co osiągają wyniki - w każdym możliwym kontekście. Skorzystasz niezależnie od tego, gdzie i z kim pracujesz, co robisz i jakie masz plany. Każdy z nas chce być efektywny w tym co robi, a to, jak to osiągnąć, ma swoją strukturę. Naucz się jej!


Obrazek


Logistyka, zapisy i terminy znajdziesz na:
www.eddu.pl

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do