Mateusz Stempak

Mateusz Stempak młodszy specjalista
ds. marketingu,
Bonnier Business
Polska

Temat: Konferencja Puls Rynku Farmaceutycznego, 14-15.12.2015,...


Obrazek

Zapraszamy na konferencję „Puls Rynku Framaceutycznego”, w czasie której nasza uwaga będzie skoncentrowana na tych zagadnieniach, które w obecnej chwili wywołują największe emocje oraz najwięcej znaków zapytania. Wspólnie z naszymi merytorycznymi partnerami z Kancelarii Prawnej DZP proponujemy prezentacje i dyskusje poświęcone legislacji regulującej system ochrony zdrowia, w tym zwłaszcza polityce refundacyjnej oraz przepisom prawnym regulującym zasady reklamy leków w świetle zmian technologicznych.

Pragniemy także zwrócić uwagę na ewolucję modelu dystrybucji, w tym rosnące znaczenie sieci aptecznych w stosunku do aptek indywidualnych oraz metodom podnoszenia efektywności dystrybucji w okresie zmian regulacyjnych. Nie zabraknie także dyskusji o telemedycynie i e-marketingu, tak aby uczestnicy mogli zapoznać się z najnowszymi trendami i przykładami zakończonych sukcesem projektów w tej dziedzinie.

Dzięki wystąpieniom specjalistów oraz debatom ekspertów każdy uczestnik konferencji będzie mógł wyrobić sobie zdanie o tym, jak skutecznie działać w zmieniającej się rzeczywistości rynkowej, a także przygotować się na zmiany nadchodzące w najbliższym czasie. Nikogo, kto działa na rynku farmaceutycznym, nie powinno zabraknąć 14-15 grudnia na konferencji "Pulsu Biznesu" i "Pulsu Farmacji".

W programie m.in.:
• Czy zwiększony nadzór nad obrotem leków rzeczywiście pomaga pacjentowi
• Refundacja – analiza zysków i strat
• Czy telemedycyna może być polską specjalizacją
• Czy prawo reklamy leków nadąża za rozwojem technologii
• Apteka indywidualna czy sieci? Jaki model jest właściwy dla polskiego rynku

Szczegółowe informacje:
Link: http://konferencje.pb.pl/konferencja/931,puls-rynku-fa...
szkolenia@pb.pl
Tel: 22 333 97 77