Katarzyna Makowska ZaplanujReklame.pl
Temat: Gra w zielone, czyli reklama ekologiczna
Moda na bycie "eko" nabiera siły. Wśród społeczeństw rośnie świadomość potrzeby segregacji śmieci i oszczędzania wody. Coraz więcej osób przesiada się z samochodów na rowery, a na weekendy ucieka z zadymionych miast na wieś. Najbardziej zapaleni zakładają przydomowe ogródki, w których hodują ekologiczne marchewki... Przykładów tych "proeko" zachowań wymieniać mogłabym w nieskończoność i myślę, że każdy się ze mną zgodzi, że w szale dbania o środowisko tkwi ogromny potencjał dla marketingowców.Ostatnio spotkałam się z reklamą pojawiającą się na chodnikach pod wpływem deszczu! Ciekawi mnie, czy ktoś z Was miał do czynienia z czymś podobnym, a może sam próbował swoich sił w reklamie ekologicznej?