konto usunięte

Temat: Wapro Mag zawieszanie, brak odpowiedzi.

Dzień dobry,
czy ktoś z Państwa boryka się od jakiegoś czasu (ok 8-9 miesięcy) z problemami w obrębie Wapro Mag.
Mamy 5 stanowisk. Są to różne komputery stacjonarne o konfiguracjach i3/i5 i minimum 8GB RAM.

W czym problem? Często mamy sytuację, że przy pracy na którymś ze stanowisk Mag potrafi się zawiesić, wyłączyć, lub uruchomić ponownie. Kolejnym problemem jest, że przy szybkiej pracy: tj, szybkim klikaniu przechodzeniu pomiędzy kartami programu potrafi rozjechać się graficznie: część ikon ginie, czcionki się rozjeżdżają, nie widać części okna programu i musimy go wyłączyć i włączyć ponownie aby wrócić do normalnej pracy.

Jeżeli chodzi o same połączenie klienci - serwer wszystko jest OK.
Jeżeli chodzi o same jednostki (komputery) -czyste, wolne od wirusów, błędów pamięciu RAM czy dysków.

Ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Michał Majewski

Michał Majewski właściciel, MWM

Temat: Wapro Mag zawieszanie, brak odpowiedzi.

Maciej B.:
"... Kolejnym problemem jest, że przyszybkiej pracy: tj, szybkim klikaniu przechodzeniu pomiędzy kartami programu potrafi rozjechać się graficznie: część ikon ginie, czcionki się rozjeżdżają, nie widać części okna programu i musimy go wyłączyć i włączyć ponownie aby wrócić do normalnej pracy.
Ktoś spotkał się z podobnym problemem?"

Z tym ja mam problem - tak, jakby wysiadała grafika (giną ramki, pogrubia się czcionka itp.) operacje jeszcze chwilę działają, po czym wyrzuca z programu. Nie trzeba wcale szybko przełączać okien, po prostu dłuższa praca bez przelogowywania. Po ponownym zalogowaniu jest normalnie.
Dzieje się to i lokalnie na komputerze z bazą danych (Win sever 2012), jak i po podłączeniu przez RDP - przez różne komputery. I co ciekawe, tylko na moim loginie. Inni użytkownicy nie mają takich problemów.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.03.20 o godzinie 20:57

konto usunięte

Temat: Wapro Mag zawieszanie, brak odpowiedzi.

U mnie bez względu na login tak się dzieje. Oczywiście Asseco twierdzi, że to problem występujący tylko u mnie.

Temat: Wapro Mag zawieszanie, brak odpowiedzi.

Problem zgłaszaliśmy dawno temu przez IHD. Otrzymaliśmy odpowiedź o nieodpowiednich parametrach sprzętu. Wymieniliśmy sprzęt, zmieniliśmy konfigurację, problem nadal występuje. Dotyczy różnych stanowisk niezależnie od wykonywanych operacji.

Następna dyskusja:

Brak sortowania w ERP WAPRO...




Wyślij zaproszenie do