Temat: Ubezpieczenie na życie
To jest moja praca, poznać konkurencje! Myślę, że takie nie wiadomo co jest bardzo ważne, zwłaszcza pod względem ubezpieczenia. Jeżeli ma Pani inne produkty, to już wie Pani dlaczego nie warto wspominać nawet o Pramerice. Nie stosowne jest mówienie, że coś jest najlepsze, bo dla każdego co innego jest najlepsze, jeżeli ktoś potrzebuje ubezpieczenia na 5 lat to może Pramerica, być w jakimś sensie dobra pod względem ceny (nie wiem nie sprawdzałem), ale to tylko na 5 lat, nic więcej.
A jeżeli chodzi o met life, to już znam tą ofertę! Wymienię kilka powodów, dla których met life nie będzie deptał po pietach agentom tak jak pramerica:
- dwa razy taka cena jak u konkurencji:
- nie ma dobergo tfi, nie proponuje dobrych funduszy, nie mają własnych to powinni rozszerzyć o inne fundusze na rynku;
- ma przestarzały system naliczania jednostek funduszy, różnica miedzy kupnem a sprzedażą to 5%, na każdym tysiącu klient traci przynajmniej 50zł, większość TU odeszło od takiego systemu jakieś 5 la temu;
- naliczanie alokacji składki w pierwszym i drugim roku jest dużo mniejsza niż konkurencja, u konkurencji w pierwszym roku suma alokacji jest nawet 140% biorąc pod uwagę tylko inwestycje;
- met life nie ma produktu tylko inwestycyjnego, a tylko połączone razem z ubezpieczeniem. Od tego raczej już się odchodzi ze względu na wzrost kosztu ubezpieczenia wraz z wiekiem klienta, klienci są rozżaleni, że ich ktoś oszukał, że wpłącali tyle pieniędzy, a dostają połowe. Klienci nie rozumieją, że ubezpieczenie też kosztuje. Sprzedaje się podobne temu produkty tylko jako ubezpieczenie z częściowym zwrotem kosztów!
- operacje medyczne tylko na 2000, gdzie konkurencja ma na 50 000, obok pobytu w szpitalu to najczęściej wypłacane świdczenie, ponieważ jest to zarówno w razie choroby jaki i wypadku. Często operacje medyczne zastępują uszczerbek, bądź inwalidztwo;
-itd. można by wymieniać....
Ja też dam Pani skromną radę proszę prześwietlić konkurencje, przed wypowiadaniem się co jest najlepsze!
To jest część Pani pracy, przydaje się przy rozmowie u klienta! Wielu klientów przed podjęciem decyzji o ubezpieczeniu lub inwestycji porównuje produkty danych TU. Dobrze im zaoszczędzić czasu i przedstawić im porównanie.
Ten post został edytowany przez Autora dnia 31.10.13 o godzinie 16:17