konto usunięte

Temat: Temat na szkolenie z tematu produktów na życie - zrzuta...

Potrzeba inspiracji - jestem Wewnętrznym Trenerem Oddziału i potrzebuję kilku, tematów z zakresu sprzedarzy ubezpieczeń na życie, wykładając je Agentom. Myślę, że Wy jako doświadczeni macie pomysły, które pomogą moim pomysłom <-- powstana innowacyjne pomysły :)
Anna Maj

Anna Maj Redaktor

Temat: Temat na szkolenie z tematu produktów na życie - zrzuta...

Przemysław Wojciechowski:
ale o co konkretnie chodzi bo ja nie rozumiem...
Może jakiś przykład....

konto usunięte

Temat: Temat na szkolenie z tematu produktów na życie - zrzuta...

Jako trener oddziałowy, prowadzę szkolenia / warsztaty związane z wszelką problematyką dotyczącą ubezpieczeń na życie, analizy potrzeb klienta, przygotowywania rozwiązań, obsługi klienta, technik sprzedarzy, zamykania spotkań i wiele innych. Skierowane jest to, głównie do nowych przedstawicieli ale i nie tylko dla nowych, każdego, który uzna dany warsztat za potrzebe doskonalenia się. Chcąc inspirować ciekawymi warsztatami - chcę poruszać ciekawe tematy i zagadnienia, niż tylko klepanie o budowie produktu czy o standardach przeprowadzania analizy potrzeb. Pomyślałem, że zaczerpnę pomysłów u samych źródeł jednak zewnętrznych.
Mianowicie: co wedłóg Ciebie powinno być omawiane na warsztatach szkoleniowych z LIFE-a? Jaki warsztat dla Ciebie byłby interesujący? Zagadnienia dotyczące motywacji, zarażania entuzjazmem...
Anna Maj:
Przemysław Wojciechowski:
ale o co konkretnie chodzi bo ja nie rozumiem...
Może jakiś przykład....
Anna Maj

Anna Maj Redaktor

Temat: Temat na szkolenie z tematu produktów na życie - zrzuta...

Przemysław Wojciechowski:
Jako trener oddziałowy, prowadzę szkolenia / warsztaty związane z wszelką problematyką dotyczącą ubezpieczeń na życie, analizy potrzeb klienta, przygotowywania rozwiązań, obsługi klienta, technik sprzedarzy, zamykania spotkań i wiele innych. Skierowane jest to, głównie do nowych przedstawicieli ale i nie tylko dla nowych, każdego, który uzna dany warsztat za potrzebe doskonalenia się. Chcąc inspirować ciekawymi warsztatami - chcę poruszać ciekawe tematy i zagadnienia, niż tylko klepanie o budowie produktu czy o standardach przeprowadzania analizy potrzeb. Pomyślałem, że zaczerpnę pomysłów u samych źródeł jednak zewnętrznych.
Mianowicie: co wedłóg Ciebie powinno być omawiane na warsztatach szkoleniowych z LIFE-a?

1. Analizy OWU wszystkich towarzystw ub na polskim rynku.
2. Analizy świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
3. Analizy aktów prawnych dotyczacych rynku ubezpieczeniowego i kapitałowego.
4. Statystyka - polityka emerytalna ZUS.
5. Analiza polityki społecznej w Polsce uwzgledniając dziłania Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.

Jaki warsztat dla Ciebie
byłby interesujący? Zagadnienia dotyczące motywacji, zarażania
entuzjazmem...

1.Wyjazd do SPA ;-)
2. Dobra kawa i ciasteczko na biurku.

konto usunięte

Temat: Temat na szkolenie z tematu produktów na życie - zrzuta...

No... Bardzo ambitne i wymagające niecodziennego przygotowania się tematy, takie gruntowne, głębokie, mocne i uniosłe w porównaniu z moją dotychczasową tematyką. Jednak najbardziej przyjemne wydają mi się te dwie ostatnie propozycje ! :-) Mimo tego, bardzo dziękuję pAnno Maj :-) Pozdrawiam
Anna Maj:
Przemysław Wojciechowski:
Jako trener oddziałowy, prowadzę szkolenia / warsztaty związane z wszelką problematyką dotyczącą ubezpieczeń na życie, analizy potrzeb klienta, przygotowywania rozwiązań, obsługi klienta, technik sprzedarzy, zamykania spotkań i wiele innych. Skierowane jest to, głównie do nowych przedstawicieli ale i nie tylko dla nowych, każdego, który uzna dany warsztat za potrzebe doskonalenia się. Chcąc inspirować ciekawymi warsztatami - chcę poruszać ciekawe tematy i zagadnienia, niż tylko klepanie o budowie produktu czy o standardach przeprowadzania analizy potrzeb. Pomyślałem, że zaczerpnę pomysłów u samych źródeł jednak zewnętrznych.
Mianowicie: co wedłóg Ciebie powinno być omawiane na warsztatach szkoleniowych z LIFE-a?

1. Analizy OWU wszystkich towarzystw ub na polskim rynku.
2. Analizy świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
3. Analizy aktów prawnych dotyczacych rynku ubezpieczeniowego i kapitałowego.
4. Statystyka - polityka emerytalna ZUS.
5. Analiza polityki społecznej w Polsce uwzgledniając dziłania Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.

Jaki warsztat dla Ciebie
byłby interesujący? Zagadnienia dotyczące motywacji, zarażania
entuzjazmem...

1.Wyjazd do SPA ;-)
2. Dobra kawa i ciasteczko na biurku.
Joanna L.

Joanna L. Certified Lean Six
Sigma Green Belt

Temat: Temat na szkolenie z tematu produktów na życie - zrzuta...

Ja również zajmuję się wew. szkoleniami w mojej firmie i muszę przyznać, że ostatnio kładziemy duży nacisk na zagadnienia związane z komunikacją tj. przedstawianie naszej oferty w sposób prosty, klarowny i zrozumiały (zarówno doradcom finansowym, jak i w sprzedaży bezpośredniej). Nasza inicjatywna jest częścią tego programu http://www.plainenglish.co.uk/. Problem wydawać się może błahy ale wystarczy odbyć kilka rozmów telefonicznych z klientami, żeby przekonać się jak trudny do zrozumienia jest ubezpieczeniowy żargon. Dodatkowo staramy się zmienić całą dokumentację towarzyszącą polsie na bardziej zrozumiałą i napisaną przystępniejszym językiem. Dodam tylko, że pracuję w firmie ubezpieczeniowej z siedzibą w UK ale podejrzewam, że te same problemy spotkać można na polskim gruncie. Chętnie pomogę, jeśli temat wydaje się wart bliższego zainteresowania. Powodzenia :)
Anna Maj

Anna Maj Redaktor

Temat: Temat na szkolenie z tematu produktów na życie - zrzuta...

Joanna L.:
Ja również zajmuję się wew. szkoleniami w mojej firmie i muszę przyznać, że ostatnio kładziemy duży nacisk na zagadnienia związane z komunikacją tj. przedstawianie naszej oferty w sposób prosty, klarowny i zrozumiały (zarówno doradcom finansowym, jak i w sprzedaży bezpośredniej). Nasza inicjatywna jest częścią tego programu http://www.plainenglish.co.uk/.

Asiu wg mnie to albo ktoś się nadaje do sprzedazy ubezpieczeń albo nie....
Jako agent nie lubię szkoleń sprzedażowych bo nic poza moją irytacją - mi nie wnoszą. Jak jakiś nowy agent pyta się mnie o szkolenia lub sposoby sprzedaży to mówię żeby sobie pracy innej poszukał. Może się początkowo wydawać, że jestem okropna ale taka prawda... albo ktos to umie naturalnie albo się szkoli a później gra, męczy się, stresuje, nie jest sobą i na końcu i tak odpada.
Problem wydawać się może błahy ale wystarczy odbyć kilka rozmów telefonicznych z klientami, żeby przekonać się jak trudny do zrozumienia jest ubezpieczeniowy żargon. Dodatkowo staramy się zmienić całą dokumentację towarzyszącą polsie na bardziej zrozumiałą i napisaną przystępniejszym językiem.

A i to jest bardzo wartościowa rzecz. Klienci - ja jako klient również chcę mieć polisę i dokumenty towarzyszące polisie - czytelne i zrozumiałe - to ważne aby ograniczyć subiektywną nadinterpretację - która po zdarzeniu ubezpieczeniowym może okazać się zupełnie nietrafiona.

Pozdrowienia - widzisz przez te wyspy parasol musisz nosić... Wracaj do Polski.... tu rynek ubezpieczeniowy raczkuje ;-)
Joanna L.

Joanna L. Certified Lean Six
Sigma Green Belt

Temat: Temat na szkolenie z tematu produktów na życie - zrzuta...

Aniu, zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości, w każdej pracy trzeba wykazać się talentem i oczywiście, nie można liczyć na satysfakcję czy sukcesy, jeśli robi się coś wbrew sobie i swojej naturze. Aczkolwiek szlifowanie umiejętności jest niezbędne, czy to doświadczeniem czy teningiem. Co do nadinterpretacji czy też braku zrozumienia dokumentacji i ubezpieczeniowego żargonu, spotykam sie z tym zagadnieniem blisko zajmując się tzw. non-disclosure, czyli niezgodnościami na polisach pod względem medycznym i nie tylko. Często jednakże pokazuje się, że informacja o lukach w historii medycznej klienta przychodzi zbyt późno i może się to odbić na wypłacie sumy ubezpiecznia.
''...widzisz przez te wyspy parasol musisz nosić... Wracaj do Polski.... tu rynek ubezpieczeniowy raczkuje'' - wracam, wracam! i to już niedługo, najpóźniej z końcem tego roku. Oczywiście nie tylko ze względu na tutejszą pogodę ;o) Zaczynam rozglądać się za jakąś ciekawą ofertą pracy... fajnie będzie współtworzyć ten rodzący się rynek ubezpieczniowy :) pozdrawiam ciepło

Następna dyskusja:

terminowe ubezpieczenie na ...




Wyślij zaproszenie do