Robert P.

Robert P. szukam .....

Temat: sposób na przyszłość....

mili moi...
mam prośbę..napiszcie ...ale proszę...obiektywnie...jak Wy to widzicie

http://dziennikubezpieczeniowy.pl/2011/04/14/Sposob_na...

http://www.ingzycie.pl/sposob-na-przyszlosc
Andrzej K.

Andrzej K. Elektrotechnika

Temat: sposób na przyszłość....

"Nowy produkt ING Życie podąża z duchem czasu i uwzględnia nieprzewidziane życiowe perypetie. W związku z tym w ubezpieczeniu można np. podmienić starą żonę na nową".
Jezeli Robercie bedziesz miał dużo lat i dobra polise to każda młoda kobieta zaryzykuje wspólne pożycie - im później będziesz sie starał o polise tym drozej będzie Cie ona kosztowała. To moja interpretacja.
Kazde Towarzystwo Ubezpieczeniowe ma takie oferty a treści są po to by trafić myslą w klienta. A jak sam to widzisz?
Co do drugiego linku.
Jnwestowac w siebie należy całe zycie - gromadząc środki budujesz swój kapitał, użycie tego kapitału w chwili dla Ciebie odpowiedniej daje Tobie komfort - spokoju i pewności. A gdy nie zdązysz jest spadkiem dla rodziny.Andrzej K. edytował(a) ten post dnia 15.04.11 o godzinie 10:57
Robert P.

Robert P. szukam .....

Temat: sposób na przyszłość....

chodziło mi o coś takiego ,tylko z Waszej strony...fachowców...takiego prześwietlenia oczekiwałem od kolegów z branży.....

http://samcik.blox.pl/2011/04/Sposob-na-przyszlosc-czy...

może fajnie by było jak byśmy sobie nawzajem pomagali(bo subiektywne ale uczciwe spojrzenie uważam za pmoc)...chodzi mi o rzetelnych sprzedawców..nie wciskaczy i oszołomow...
Andrzej K.

Andrzej K. Elektrotechnika

Temat: sposób na przyszłość....

Każdy klient to inne spojrzenie na polise. Zawsze sugeruje czym jest zainteresowany i gdy próbujesz mu cos zobrazować to i tak w końcu postawi na swoim bo już jest z tym osfojony. Często bedzie sie spotykał z doradcami różnych firm do momentu gdy spotka doradce który trafi w jego słowa kluczowe. Warunki Ogólne stanowią o zasadach ubezpieczenia objasnieniu znaczeń i wyszczególnienie wykluczeń - co jest rzeczą wazną by sie z nimi zapoznać czyli pierwszy krok klienta. Nastepnie dzieki OWU powstaną pytania do Doradcy. I tak klient nie zapamieta wszystkiego co mu się powie - powinien pytać. Najlepszy klient to taki z którym odbyło się kilka spotkań co daje pewien stopień edukacyjny. Ważne dla klienta są zalety polisy. Istnieje stwierdzenie którego nie lubię to " 3 w 1" pasta zawsze jest pastą szampon jest zawsze szamponem, a jak wiesz o dobrej jakości produktu decyduje cena. Osobiście mam swoje spojrzenie i swój model dobrej polisy.
Pozdrawiam
Michał Kramarczyk

Michał Kramarczyk kochający mąż i tata

Temat: sposób na przyszłość....

.....Michał Kramarczyk edytował(a) ten post dnia 17.11.11 o godzinie 00:27
Robert P.

Robert P. szukam .....

Temat: sposób na przyszłość....

Michał Kramarczyk:
ale mi duch czasu chyba dla naiwnych Polaczków bo w Stanach czy w Niemczech takie rozwiązania funkcjonuja od dobrych kilkudziesieciu lat i kazdy wie jaki jest efekt końcowy

kolego drogi...sprzedajacy "jedyne i niepowtarzalne" i za darmo ...produkty...
prośba była o ocene produktu i konstruktywną krytykę... a nie chamskie wypowiedzi..

podasz jakieś przykłady tych efektów końcowych?? czy dalej bedziesz szerzył populizm?? może Twój dziadek stracił na takim produkcie w niemczech lub stanach?

konto usunięte

Temat: sposób na przyszłość....

Ważne jest, aby rozwiązanie było dostosowane do potrzeb klienta.
Ja jestem zdania, aby nie proponować jednego produktu na wiele potrzeb. To trochę tak, jakby wszystkie choroby leczyć aspiryną.
Dwa lub trzy w jednym jest mniej skuteczne niż profesjonalne rozwiązanie konkretnego problemu. Jeśli klient potrzebuje zabezpieczyć rodzinę lub chronić swoje dochody na wypadek choroby czy inwalidztwa to dajmy mu rozwiązanie dokładnie takie jakiego potrzebuje. Jeśli chce gromadzić kapitał np. na przyszłą emeryturę lub na inne cele, to nie łączmy tego z ubezpieczeniem.
Takie propozycje są klarowne dla klienta jak również dają mu więcej swobody działania.
Robert P.

Robert P. szukam .....

Temat: sposób na przyszłość....

Jolanta Górska:
Ważne jest, aby rozwiązanie było dostosowane do potrzeb klienta.
Ja jestem zdania, aby nie proponować jednego produktu na wiele potrzeb. To trochę tak, jakby wszystkie choroby leczyć aspiryną.
Dwa lub trzy w jednym jest mniej skuteczne niż profesjonalne rozwiązanie konkretnego problemu. Jeśli klient potrzebuje zabezpieczyć rodzinę lub chronić swoje dochody na wypadek choroby czy inwalidztwa to dajmy mu rozwiązanie dokładnie takie jakiego potrzebuje. Jeśli chce gromadzić kapitał np. na przyszłą emeryturę lub na inne cele, to nie łączmy tego z ubezpieczeniem.
Takie propozycje są klarowne dla klienta jak również dają mu więcej swobody działania.


thx Jolanto....nie gniewaj się ale po przeczytaniu Twojego postu wiem że nie przeczytałać informacji o produkcie...ubezpieczenie jest osobno...nie jest połączone.... cały czas czekam czy ktoś wpadnie co mogło by być lepsze w tym produkcie...a brakuje naprawdę jednego ważnego rozwiązania...

Następna dyskusja:

CE a przyszłość...




Wyślij zaproszenie do