Magdalena
Wójcik
Student, Uniwersytet
Warszawski
Temat: Profesjonalna obsługa trudnego klienta
Zapraszam do kontaktu w sprawie szkoleń z obsługi trudnego klienta i nit tylko.Akademia Rozwoju Twórczego
• Zasadą naszego działania jest wysoka jakość za bardzo rozsądną cenę.
• Akademia Rozwoju Twórczego „SKY” współpracuje
z trenerami z wieloletnim doświadczeniem zarówno w biznesie, jak i w prowadzeniu szkoleń. Stale poszerzamy swoją wiedzę
i kompetencje w zakresie biznesu i andragogiki aby
w profesjonalny sposób sprostać wymaganiom stawianym
przez naszych Klientów.
• Sami tworzymy i realizujemy indywidualne programy szkolenia przygotowywane na konkretne zamówienia Klientów, dopasowane zarówno do konkretnego zapotrzebowania, jak i specyfiki firmy oraz konkretnych grup uczestniczących w szkoleniach. Oprócz doświadczenia, cechuje nas przede wszystkim entuzjazm i pasja
w wykonywaniu zawodu, co przekłada się na duże zaangażowanie uczestników podczas prowadzenia szkolenia. Przed szkoleniem zawsze prowadzimy szczegółową analizę i diagnozę sytuacji. Nasza oferta szkoleniowa jest wciąż otwarta – jesteśmy w stanie zorganizować każde szkolenie, zgodnie z potrzebami
i oczekiwaniami Klienta.
• Z naszej oferty korzystają przede wszystkim menedżerowie, właściciele i pracownicy małych i średnich firm, chociaż współpracujemy także z działami HR i menedżerami dużych korporacji. Z naszych szkoleń i doradztwa korzystają firmy, które chcą się dynamicznie rozwijać wykorzystując w pełni potencjał swoich pracowników, jak i osoby prywatne pragnące powiększyć swoją skuteczność interpersonalną i bardziej świadomie kierować swoją karierą i życiem.
• Wejdź na ścieżkę rozwoju, zobacz nowe możliwości, osiągnij wewnętrzną harmonię.
Więcej na stronie http://artsky.pl
__________________ROZWIŃ SKRZYDŁA!!!