Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: Tramwaj na Tarchomin

Od samego początku błędem było pociągnięcie całej linii na jedno pozwolenie.
O ile dobrze słyszałem problem z decyzjami środowiskowymi był za pętla pośrednią.

Cieszy mnie tylko że prezes TW posłuchał rad o zakupie tramwajów dwukierunkowych.
Jeśliby jego otoczenie posłuchało i zrezygnowało z pętli na rzecz dostosowania linii tylko pod tramwaje dwukierunkowe bardzo bym się ucieszył. mijanki pozwalaja oddawać liniie etapami i ni potrzeba masy miejsca na pętle.
Sławomir Lorenc

Sławomir Lorenc Pracownik naukowy w
IBPP, fotograf

Temat: Tramwaj na Tarchomin

I zrobić taką pętlę jak np pod stadionem we Wrocławiu, gdzie właśnie zrobiono pętlę pod 2kierunkowe tramaje. I jaka to oszczędność miejsca, bo pętle poza zwykłe 2 tory totowiska nie wystaje!
Damian Hajduk

Damian Hajduk TSL, SCM, PM, MICE :
projekty,
organizacja,
koordynacja, ...

Temat: Tramwaj na Tarchomin

We Wrocławiu przy stadionie od strony ul. Pilczyckiej/Królewieckiej jest przystanek końcowy czołowy - Stadion Wrocław (Królewiecka), a nie pętla.

http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=17&lat=51.14369&l...
http://goo.gl/maps/5fvkt
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: Tramwaj na Tarchomin

na Tarchominie też tak będzie tymczasowo.
Trzeba zabudować rozjazd nakładkowy, i przebudować sieć.
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: Tramwaj na Tarchomin

Bardzo podoba mi sie tramwaj w Dublinie, dwie niezależne linie wzdłuż których przemieszcza się bardzo dużo osób. Czerwona łaczy dwie stacje kolejowe. Obie wyprowadzaja ruch pieszy z centrum.

Następna dyskusja:

NORDIC WALKING TARCHOMIN




Wyślij zaproszenie do