Dominika
Milewska
Asystentka biura i
zarządu rozwijająca
umiejętności i
wie...
Temat: 23-24.05.11 Coaching ; 26-27.05.11 Standardy...
doświadczenie | praktyka | szkolenia oparte na faktach
Akademia Telemarketingu to specjalistyczny projekt szkoleniowy budowany przez praktyków branży call/contact center. Bazujemy na faktach -wieloletnim doświadczeniu trenerów i ekspertów Akademii, nie ustajemy w poszukiwaniu nowych rozwiązań, uczymy przez praktykę.
Z myślą o tych z Państwa, którzy chcieliby rozwijać kompetencje kadry managerskiej, trenerów i coachów, w zakresie prowadzenia skutecznych rozmów coachingowych, przygotowaliśmy unikalny programy szkoleniowy:
Praktyka coachingu w call center |Poznań 23-24.05.2011
Jeśli chcą Państwo zwiększyć kompetencje konsultantów call center w zakresie prowadzenia profesjonalnych rozmów operacyjnych, zapraszamy do udziału w szkoleniu:
Standardy Telefonicznej Obsługi Klienta |Poznań 26-27.05.2011
Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej: Akademia Telemarketingu lub kontaktując się ze mną.
Z poważaniem,
Dominika Milewska
Koordynator projektów otwartych
d.milewska@akademiatelemarketingu.pl
tel. 61 622 71 81