konto usunięte
Temat: Oferta LAST MINUTE - Kierowanie zespołem - skuteczne...
Szanowni Państwo,Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą LAST MINUTE!!
Tylko 1241,- PLN za udział warsztatach - Kierowanie zespołem - skuteczne techniki motywowania i inspirowania pracowników
24-25 kwietnia 2008 Warszawa
Wprowadzenie do tematyki szkolenia:
Zarządzanie pracownikami jest elementem codziennych obowiązków każdego menedżera. Umiejętności związane z motywacją, inspirowaniem przekładają się w sposób bezpośredni na sukcesy i porażki zespołu, któremu przewodzi menedżer. Istotnym obszarem obowiązków menedżera jest umiejętne określanie celów oraz rozliczanie z ich osiągania, prowadzenie ocen pracowniczych, zachęcanie do doskonalenia i rozwoju. Szkolenie stanowi trening warsztatu praktycznego dla każdego, kto jest odpowiedzialny za zarządzanie podległym personelem i jest zdeterminowany do budowania efektywnego, współpracującego ze sobą zespołu.
Grupa docelowa
Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla, dla pracowników działów personalnych pracujących nad tworzeniem systemów motywacyjnych oraz dla wszystkich pracowników zarządzających zespołami i chcących zwiększyć poziom motywacji swoich podwładnych.
Cele szkolenia
zwiększenie skuteczności działań motywacyjnych
poprawa efektywności działania zespołów zadaniowych
zwiększenie znaczenia motywatorów pozafinansowych
polepszenie atmosfery wewnętrznej (na linii przełożeni – podwładni)
wzrost efektywności planowania i wytyczania celów oraz procesów kontrolnych
Program szkolenia
1. Współpraca z ludźmi, niby proste a jednak…
typy pracowników
strategie reakcji na zachowanie współpracowników
konfliktów, reagowanie na konflikty w otoczeniu
techniki wywierania wpływu na podwładnych
techniki budowania wizerunku szefa
przyczyny oporu ludzi przed zmianami
identyfikacja ognisk niezadowolenia
metody przezwyciężenia oporu
zmiana myślenia negatywnego na pozytywne
2. Budowanie zespołu zadaniowego i kierowanie jego działaniem
analiza sytuacji
rekrutacja i dobór pracowników do zespołu zadaniowego
wizja stanu idealnego
wspólna wizja
uczestnicy zmian i ich zadania
precyzowanie ról w nowej grupie
skuteczne przekonywanie w procesie zmian
przywództwo w procesie tworzenia i zmian
kreowanie wzorca postępowania
różne poziomy zaangażowania
3. Motywowanie pracowników
istota motywowania
inspiracja, czy potrzebujemy jej w zespołach…
czynniki wpływające na efektywność pracy człowieka
elementy motywowania materialnego
motywowanie niematerialne
umiejętność wytyczania celów podwładnym
rozliczanie z osiągniętych celów
współdziałanie czy konkurencja
konflikty w zespole zadaniowym
rola komunikacji w procesie motywacyjnym
rola procesów kontrolnych w motywacji
algorytmy rozmów z pracownikami
jak dawać sobie radę z niepowodzeniem i jak pomóc w tym swoim podwładnym
4. Negocjacje szefowskie
wyznaczanie granic szefowskich
nagradzanie i karanie pracowników
rozwiązywanie konfliktów zespołowych
negocjacje wewnątrzgrupowe (walka czy współpraca, przeciwnik czy partner)
5. Techniki prowadzenia zebrań i spotkań
agenda spotkania, niby oczywiste a jednak…
określenie konieczności zwoływania zebrania
style prowadzenia zebrań
rola kierownika w zebraniu
schematy prowadzenia zebrań
przepływ informacji podczas zebrań
podsumowanie zebrania, protokoły, notatki – czy to przeżytek
Metodyka
Podczas szkolenia przewidziane są mini wykłady, case study oraz ćwiczenia, pozwalające utrwalić przekazywane przez trenera informacje oraz indywidualne konsultacje uczestników w zakresie tematyki poruszanej na szkoleniu. Po zakończonym szkoleniu możliwe są konsultacje z trenerem za pomocą e-maila.
Czas trwania szkolenia
Szkolenie trwa 2 dni, 16 godzin dydaktycznych
Harmonogram szkolenia
Dzień 1
Dzień 2
10.00
Rozpoczęcie szkolenia
8.30
Rozpoczęcie szkolenia
10.00 - 11.30
Zajęcia
8.30 - 10.00
Zajęcia
11.30 - 12.00
Przerwa kawowa
10.00 - 10.30
Przerwa kawowa
12.00 - 13.30
Zajęcia
10.00 - 10.30
Zajęcia
13.30 - 14.30
Lunch
12.00 - 13.00
Lunch
14.30 - 16.00
Zajęcia
13.00 - 14.30
Zajęcia
16.00 - 16.30
Przerwa kawowa
14.30 - 15.00
Przerwa kawowa
16.30 - 18.00
Zajęcia
15.00 - 16.30
Zajęcia
18.00
Zakończenie pierwszego dnia szkolenia
16.30
Zakończenie szkolenia
Prowadzący szkolenie
Szkolenie poprowadzi wykładowca posiadający bogate doświadczenie praktyczne oraz głęboką wiedzę teoretyczną. Wykładowca akademicki w zakresie zarządzania, zarządzania polityką szkoleniową oraz rozwijania kapitału intelektualnego w organizacji. Pracował jako dyrektor pionu organizacyjnego w spółce giełdowej oraz jako dyrektor operacyjny w spółce produkcyjnej branży mechanicznej. Absolwent Politechniki Warszawskiej w specjalności informatyczne systemy zarządzania oraz Szkoły Głównej Handlowej w zakresie zarządzania wiedzą.
Autor publikacji w tematyce zarządzania personelem, wykorzystania telepracy w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz wykorzystania funduszy strukturalnych na działania szkoleniowe i doradcze w przedsiębiorstwach. Doświadczony trener biznesu i konsultant, posiadający w portfelu doświadczeń współpracę zarówno z małymi jak i największymi polskimi przedsiębiorstwami.
Koszt uczestnictwa
1544,- PLN Dotyczy udziału w szkoleniu jednej osoby i zawiera: udział w wykładach, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia, napoje oraz posiłki podawane podczas spotkania. Do ceny należy doliczyć 22% podatek VAT
OFERTA LAST MINUTE - Z uwagi na to, iż mamy jeszcze wolne miejsca na to szkolenie cena dla członków Goldenline wynosi 1241,-PLN
Zapisy pod numerem telefonu 022 374 3131, 022 374 0310, 022 374 0311 lub drogą elektroniczną biuro@tql.pl
http://tql.pl
Organizator szkolenia
Organizatorem jest The Quality of Life. Firma doradczo - szkoleniowa, wyspecjalizowana w najwyższej jakości szkoleniach i usługach doradczych, projektowanych w oparciu o szczegółowe i uważne badanie Twoich potrzeb. Obszar naszych zainteresowań jest wynikiem zamiłowania i pasji całego naszego zespołu, który gromadząc wiedzę oraz praktyczne doświadczenia, jest zdeterminowany tą unikatową wiedzą dzielić się z Tobą w przyjazny i profesjonalny sposób. Dla nas istotna jest zarówno treść jak i forma.