konto usunięte

Temat: ..."Ponieważ tam były pieniądze"...

Gdzie szukać możliwości...
Słynny rabuś bankowy Willie Sutton (1901-1980) zapytany o napad na bank udzielił odpowiedzi :" Bo tam były pieniądze".
Wee Willie Keller (1872-1923) legendarny baseballista , zapytany o swoje mistrzowskie uderzenie odparł:"Trzeba uważnie patrzyć i posyłać piłki tam, gdzie nie posyłają ich inni."
A gdzie Wy szukacie nowych możliwości marketingowych ???

konto usunięte

Temat: ..."Ponieważ tam były pieniądze"...

Prasa, Książka, Rynek... jednym słowem wszędzie, gdzie to możliwe.

To nie jest tak jak w Avatarze, że podpinasz się do drzewa za warkocz i pojawiają się nowe opcje. Trzeba szperać :)

konto usunięte

Temat: ..."Ponieważ tam były pieniądze"...

Monika Maria Wieruszewska:
Gdzie szukać możliwości...
Wee Willie Keller (1872-1923) legendarny baseballista , zapytany o swoje mistrzowskie uderzenie odparł:"Trzeba uważnie patrzyć i posyłać piłki tam, gdzie nie posyłają ich inni."
A gdzie Wy szukacie nowych możliwości marketingowych ???

W golfie by to nie zdało egzaminu :)

konto usunięte

Temat: ..."Ponieważ tam były pieniądze"...


W golfie by to nie zdało egzaminu :)


Hmmm... zdałoby ...możliwości są wszędzie... tutaj jednak pomyślałabym o kontaktach międzyludzkich na polu gry ;)

konto usunięte

Temat: ..."Ponieważ tam były pieniądze"...

Gdziekolwiek, wystarczy wyjść poza ramy swojej branży by znaleźć skuteczne rozwiązania marketingowe, ... czyli posłać piłkę gdzie inni jej nie posyłają.
A pieniądze, też się znajdą ;)

konto usunięte

Temat: ..."Ponieważ tam były pieniądze"...

Monika Maria Wieruszewska:
W golfie by to nie zdało egzaminu :)
Hmmm... zdałoby ...możliwości są wszędzie... tutaj jednak pomyślałabym o kontaktach międzyludzkich na polu gry ;)

wspólne szukanie piłeczki nie jest chyba celem gry w golfa?
Ale zgodzę się z główną myślą Kellera - trzeba patrzeć tam, gdzie nie patrzą inni.
Innymi słowy, zamiast bić się o klienta konkurencji - poszukać go wśród obecnych nie-klientów, lub zmienić ofertę tak, aby wyróżniała się wyjątkowym elementem a jednocześnie aby nie wyrastała zbytnio ponad rzeczywiste potrzeby nabywcy.

Najważniejszym źródłem inspiracji są jednak nierozwiązane problemy i niedostrzegane potrzeby klientów i potencjalnych klientów.
To bezkresna kopalnia możliwości.
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: ..."Ponieważ tam były pieniądze"...

Wayne Gretzky mówił, że nie biega za krążkiem, tylko ustawia się tam, gdzie krążek będzie za chwilę. Hokej, oczywiście ;)

konto usunięte

Temat: ..."Ponieważ tam były pieniądze"...

Paweł Tkaczyk:
Wayne Gretzky mówił, że nie biega za krążkiem, tylko ustawia się tam, gdzie krążek będzie za chwilę. Hokej, oczywiście ;)

I to jest dokładnie to, co wszyscy próbujemy robić :)



Wyślij zaproszenie do