Dariusz S.

Dariusz S. Project manager

Temat: Współpraca małych stron internetowych z domami reklamowymi

Czy ktoś z Was współpracował z dużymi sieciami/domami reklamowymi? Interesują mnie przede wszystkim doświadczenia małych, rozwijających się stron. Czy taka współpraca się opłaca? Od czego zależy ilość zlecanych przez dom reklamowy ogłoszeń? Ile trzeba mieć użytkowników, aby dom reklamowy zechciał nawiązać współpracę?
Dzieki za info!!!
Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Współpraca małych stron internetowych z domami reklamowymi

Szczerze mówiąc, nie mam w tym temacie doświadczenia, ale wydaje mi się ze jest to opłacalne przede wszystkim, jak już zauważyłeś, dla małych stron. Po za tym muszą to być stronki o jakiejś konkretnej tematyce i budzące zainteresowanie ogółu, np. zrzeszające duże ilości ludzi, typu portale informacyjne, fora albo strony z rodziny "zamieść swoje zdjęcie" lub "znajdź swoich rodziców", w przeciwnym wypadku, nie mamy co liczyć na zainteresowanie ze strony takich domów reklamowych. Z kolei jeżeli jeżeli już nasza strona staje się coraz bardziej popularna i odwiedzana, to raczej należało by samemu zorganizować dział reklamowy i wtedy zysk jest na pewno bardziej satysfakcjonujący.

konto usunięte

Temat: Współpraca małych stron internetowych z domami reklamowymi

Tylko wtedy trudno dotrzeć do potencjalnych reklamodawców. Jeśli mam witrynę, którą odwiedza 1000 ludzi dziennie, to jak pozyskać ewentualnych reklamodawców? Czy są jakieś systemy zbierania informacji o treściach i odwiedzinach witryn? I z drugiej strony jakbym chciał zamieścić gdzieś reklamę, to jak wybrać docelową witrynę w wielu możliwych? Czy pytać każdego zarządzającego o ilość wejść? Jaka jest wiarygodność tych informacji?
Marcin Markowski

Marcin Markowski Born to perform

Temat: Współpraca małych stron internetowych z domami reklamowymi

Co masz na myśli pisząc mała strona? O jakim ruchu tu rozmawiamy?

Temat: Współpraca małych stron internetowych z domami reklamowymi

Reprezentuję firmę Netstel Software, która prowadzi liczne internetowe serwisy tematyczne w tym edukacyjne.

Serwis eszkola.pl istnieje od 2006 roku, codziennie przyciąga tysiące (średnio 70 tys wejść dziennie) osób zainteresowanych edukacją. Użytkownicy serwisu to przede wszystkim ludzie młodzi, uczniowie i studenci często renomowanych uczelni. W ostatnim czasie strona bardzo dynamicznie się rozwija i bez wątpienia można stwierdzić, że jest wśród liderów w Polsce jeżeli chodzi o skupianie ludzi związanych z edukacją.

Mamy do dyspozycji powierzchnię reklamową na tym serwisie jak i innych (możliwośc wykupienia reklamy pakietowej).

W przypadku zainteresowania wykupieniem reklamy zapraszam na priv.

Pozdrawiam,
Basia

Następna dyskusja:

Nowy katalog stron poligraf...




Wyślij zaproszenie do