konto usunięte

Temat: Handel

Handel zagraniczny 2011

http://www.egospodarka.pl/83893,Handel-zagraniczny-201...

W 2011 r. eksport w cenach bieżących wyniósł 558,7 mld zł, a import 623,4 mld zł. W porównaniu z 2010 r. eksport zwiększył się o 16,1%, a import o 16,3%. Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 64,7 mld zł (w 2010 r. minus 55,1 mld zł) - podał Główny Urząd Statystyczny.

konto usunięte

Temat: Handel

Handel zagraniczny 2010

http://www.egospodarka.pl/68991,Handel-zagraniczny-201...

W 2010 r. eksport w cenach bieżących wyniósł 481,1 mld zł, a import 536,2 mld zł. W porównaniu z 2009 r. eksport zwiększył się o 13,7%, a import o 15,7%. Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 55,1 mld zł (w 2009 r. minus 40,1 mld zł) - podał Główny Urząd Statystyczny.

konto usunięte

Temat: Handel

E-handel w Polsce I-VI 2012

http://www.egospodarka.pl/83923,E-handel-w-Polsce-I-VI...

Mieszkańcy Mazowsza są najbardziej aktywni. Dom i ogród oraz AGD to najpopularniejsze kategorie produktowe, a najczęściej szukany przedmiot to smartfon Samsunga. Oto obraz polskiego e-handlu, jaki wyłania się po podsumowaniu przez porównywarkę cen Nokaut.pl pierwszej połowy 2012 roku.

konto usunięte

Temat: Handel

Handel zagraniczny I-VI 2012

http://www.egospodarka.pl/84200,Handel-zagraniczny-I-V...

W I półroczu br. eksport w cenach bieżących wyniósł 291,7 mld zł, a import 316,7 mld zł. W porównaniu z analogicznym okresem ub. roku eksport zwiększył się o 9,3%, a import o 6,0%. Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 25,0 mld zł (w analogicznym okresie ub. roku minus 32,0 mld zł) - podał Główny Urząd Statystyczny.

konto usunięte

Temat: Handel

Handel zagraniczny I-VII 2012

http://www.egospodarka.pl/85245,Handel-zagraniczny-I-V...

W okresie styczeń - lipiec br. eksport w cenach bieżących wyniósł 343,6 mld zł, a import 369,6 mld zł. W porównaniu z analogicznym okresem ub. roku eksport zwiększył się o 11,1%, a import o 6,3%. Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 26,0 mld zł (w analogicznym okresie ub. roku minus 38,4 mld zł) - podał Główny Urząd Statystyczny.

konto usunięte

Temat: Handel

A Global Perspective On The Shopping Center Industry

http://www.cushwake.com/cwglobal/jsp/kcReportLanding.j...

The landscape of the global economy has shifted dramatically since the onset of the “Great Recession.” As the mature economies of Western Europe and North America try to find a new formula for long term growth where unemployment and the specter of near and long-term austerity measures is dampening the strength of the global economic recovery, emerging markets in Asia, Latin America and Eastern Europe are in expansion mode, serving as the world’s growth engine and giving rise to new levels of wealth, development and influence on the global economic stage.

konto usunięte

Temat: Handel

Handel detaliczny artykułami RTV, AGD i sprzętem elektronicznym w Polsce 2012

http://www.pmrpublications.com/product/Handel-detalicz...

Raport zawiera kompleksową analizę rynku RTV, AGD i sprzętu elektronicznego w Polsce w latach 2008–2011 wraz z prognozami rozwoju na lata 2012-2014, uwzględniającą wartość i charakterystykę rynku oraz jego głównych segmentów i kanałów.

Dodatkowo, opisuje najważniejsze trendy na rynku oraz czynniki mające wpływ na jego rozwój.

Raport prezentuje również profile największych graczy rynkowych trudniących się handlem detalicznym sprzętem RTV, AGD i elektronicznym.

Dodatkowo opracowanie zawiera wyniki badania ankietowego wśród konsumentów na temat posiadania i planów zakupowych produktów RTV i AGD.

Najważniejsze zagadnienia analizowane w raporcie:

Wartość i analiza rynku RTV, AGD i sprzętu elektronicznego
Wartość i analiza segmentów: RTV i foto, duże AGD, małe AGD, komputery i telefony
Opis najważniejszych trendów rynkowych
Opis najważniejszych kanałów dystrybucji na rynku
Charakterystyka sprzedaży sprzętu RTV, AGD i elektronicznego przez portal Allegro
Profile największych firm działających w handlu detalicznym
Wyniki badania konsumenckiego dotyczącego posiadania i planów zakupowych RTV i AGD
Charakterystyka sytuacji ekonomicznej Polski – obecnej i prognozowanej.
W raporcie znajdują się odpowiedzi na kluczowe pytania:

Jaka jest wartość rynku RTV, AGD i sprzętu elektronicznego oraz jego poszczególnych segmentów w Polsce?
Z jaką dynamiką rozwijał się będzie rynek RTV, AGD i sprzętu elektronicznego w najbliższych latach?
Jak rozwijają się poszczególne segmenty tego rynku?
Które rodzaje placówek mają największe perspektywy wzrostu?
Jacy są najwięksi gracze na rynku?
Jak wygląda konkurencja w poszczególnych kanałach rynku ?
Jakie trendy można zaobserwować na tym rynku?
Jakie są różnice w sprzedaży produktów pomiędzy Allegro a rynkiem?
Co wpływa na rozwój rynku?
Jakie są preferencje i zachowania polskich konsumentów w zakresie RTV, AGD i sprzętu elektronicznego?
Atuty tego raportu:

Nowe trendy na rynku RTV, AGD i sprzętu elektronicznego
Aktualne prognozy rozwoju rynku
Badanie konsumenckie.
Lista wybranych firm analizowanych w raporcie:

Media Markt, Saturn, Media Saturn Holding Polska, RTV Euro AGD, Euro-net, euro.com.pl, oleole.pl, Mix Electronics, mixelectronics.pl, zadowolenie.pl, Media Expert, mediaexpert.pl,Terg, Astral, Domex, Electro.pl, Avans, Mega Avans, Avans, Ecommerce, avans.pl, megaavans.pl, NeoNet, neonet.pl, neo24.pl, Komputronik, karen.pl, Vobis, Sferis, Redcoon.pl, Electro World Polska, electroworld.pl, Partner AGD RTV, partner-agdrtv.pl, AGD Market, Art.-Dom, Darex, Domax, Havo,Multi Polska, Nexa, Tajmax, Alsen, alsen.pl, Allegro, Ceneo, Skąpiec, Radar, Nokaut.
Raport to rzetelne źródło informacji w takich sytuacjach biznesowych jak:

Wejście na rynek RTV, AGD i sprzętu elektronicznego
Analiza konkurencji na rynku
Analiza potencjału rynkowego
Szacowanie popytu na oferowane produkty
Analiza nasycenia rynku
Opracowanie strategii rozwoju firmy.
Publikację szczególnie rekomendujemy:

Kadrze kierowniczej, managerom, działom marketingu firm obecnych na rynku RTV, AGD i sprzętu elektronicznego lub planującym wejść na ten rynek
Producentom i dystrybutorom produktów i sprzętu dla rynku RTV, AGD i sprzętu elektronicznego
Firmom konsultingowym, badawczym i analitycznym
Instytucjom rządowym
Izbom handlowym, organizacjom branżowym
Instytucjom finansowym.
Extract from this report

Brak jasnego zakończenia kryzysu i docierające złe wiadomości ze świata mają ciągle wpływ na odkładanie decyzji o zakupach klientów, którzy w większym stopniu starają się oszczędzać. Z drugiej jednak strony, klienci często kupują sprzęt RTV, AGD i elektroniczny jako rekompensatę za brak większych zakupów, czy wyjazdów urlopowych.
Wszystkie segmenty odnotowały spadki sprzedaży od rozpoczęcia kryzysu, a jedynym, który w zasadzie pozostał bez zmian było małe AGD. Największy spadek, bo prawie o jedną piątą, w ostatnich trzech latach odnotował segment dużego AGD.
Największym kanałem dystrybucji artykułów RTV, AGD i sprzętu elektronicznego w Polsce są stacjonarne sklepy sieciowe, zarówno dużych ogólnopolskich sieci zarządzających kilkudziesięcioma sklepami wielkopowierzchniowymi, czy setkami małych sklepów, zarówno własnych, partnerskich i franczyzowych, jak również sklepy małych lokalnych sieci posiadających po kilka punktów.
Market commentary by expert

Kryzys finansowy przyniósł znaczne załamanie na rynku RTV, AGD i sprzętu elektronicznego spowodowane kilkoma czynnikami. Po pierwsze jest to ograniczenie wydatków konsumentów na produkty nie będące produktami pierwszej potrzeby i zwiększenie oszczędności. Kolejnym powodem jest zaostrzenie kryteriów przyznawania kredytów zarówno hipotecznych, mający wpływ przede wszystkim na segment AGD, jak i kredytów konsumpcyjnych, co negatywnie wpływa na rynek. Mimo to rynek powoli odradza się dzięki poprawiającej się sytuacji gospodarczej i dzięki dodatkowym impulsom, jak zapowiadane przejście nadawania sygnału telewizyjnego wyłącznie na odbiór cyfrowy, czy mistrzostwa Euro2012.

Jarosław Frontczak, Analityk rynku handlu detalicznego



Wyślij zaproszenie do