konto usunięte

Temat: Nieskończoność od Pinifariny w pudełku od Zienia?

Ekskluzywna czarna karta kredytowa Noble Banku – Infinite od Pininfariny – zyskuje nowe oblicze dzięki etui autorstwa Macieja Zienia.

23 października 2008 r. w warszawskiej restauracji Porta13 Noble Bank zaprezentował wyjątkowy dodatek do czarnej karty Infinite – etui zaprojektowane przez Macieja Zienia. Czołowy polski projektant mody, zainspirowany pierwszą w Polsce kartą z nieskończonym limitem kredytowym, stworzył rzecz, dzięki której karta VISA Infinite Noble Banku lśni.


Prezentację uświetnił występ zespołu Bisquit – odkrycia muzycznego wytwórni Kayax. Muzyka grupy świetnie wpasowała się w jesienny klimat imprezy sygnowanej logo Noble Banku.


28.10.2008.
Ekskluzywna czarna karta kredytowa Noble Banku – Infinite od Pininfariny – zyskuje nowe oblicze dzięki etui autorstwa Macieja Zienia.

23 października 2008 r. w warszawskiej restauracji Porta13 Noble Bank zaprezentował wyjątkowy dodatek do czarnej karty Infinite – etui zaprojektowane przez Macieja Zienia. Czołowy polski projektant mody, zainspirowany pierwszą w Polsce kartą z nieskończonym limitem kredytowym, stworzył rzecz, dzięki której karta VISA Infinite Noble Banku lśni.


Prezentację uświetnił występ zespołu Bisquit – odkrycia muzycznego wytwórni Kayax. Muzyka grupy świetnie wpasowała się w jesienny klimat imprezy sygnowanej logo Noble Banku.



Maciej Zień, opowiadając tego wieczoru o projekcie i własnych inspiracjach, zauważył, że Noble Bank – współpracując przy tworzeniu produktów z wyśmienitymi designerami – wprowadza światowe trendy na polskim rynku finansowym dla zamożnych. Przypomniał też, że do tej pory z pomysłów projektantów mody i innych sław korzystali producenci telefonów komórkowych (m.in. LG, Samsung) czy sieci specjalizujące się w wystroju wnętrz (np. Habitat).

Wizerunek czarnej karty VISA Infinite stworzyło dla Noble Banku legendarne włoskie studio Pininfarina, słynące z projektów samochodów ferrari czy maserati – stąd charakterystyczny zarys auta, który pojawia się na awersie. Dla designerów Pininfariny projekt karty płatniczej okazał się dużym wyzwaniem. Jej stworzenie mogłaby się wydawać prostym zadaniem projektowym. – Nie jest jednak łatwo sprawić, aby kawałek tworzywa budził uczucie podziwu i pożądania, symbolizując jednocześnie formę, pasję i emocje – mówili przedstawiciele studia Pininfarina podczas premiery w czerwcu 2008 r.

– Prototypem luksusowego etui od Macieja Zienia chcieliśmy podkreślić wizerunek i znaczenie karty VISA Infinite na rynku produktów luksusowych – skomentowali wydarzenie przedstawiciele Noble Banku.

źródło: privatebanking.pl

Co o tym sądzicie? Nowa moda w polskim PB? Gadżety mające uprzyjemnić/uświadomic bycie w elitarnej grupie wybrańców?

konto usunięte

Temat: Nieskończoność od Pinifariny w pudełku od Zienia?

Qba M.:
Co o tym sądzicie? Nowa moda w polskim PB? Gadżety mające uprzyjemnić/uświadomic bycie w elitarnej grupie wybrańców?

IMHO dobrej jakosci gadzety dla klientow PvB od bardzo juz dawna funkcjonuja tylko ze w tej czesci biznesu calkiem istotny jest komfort psychiczy klienta wynikajacy z jego anonimowosci w zakresie przynaleznosci do tej elitarnej grupy klientow. Kilka przykladow z wlasnego doswiadczenia:

- rozmowa z Klientem z mniejszej miejscowosci nt. "komfortu obslugi w wydzielonych pomieszczeniach" - Klient stwierdza, ze w zasadzie to on woli korzystac ze swojego rachunku w PKO BP bo choc stoi w kolejce to potem go palcami nie pokazuja.

- karta MC WorldSignia szeregu wiodacych bankow szwajcarskich wydawana jest bez logo tych bankow - bo tak wola klienci, nie afiszujac sie z jakiego banku maja karte.

- naprawde czeste pytania o to, czy utajniony rachunek jest utajniony i jak waska jest grupa osob, ktore maja do niego dostep.

To jest jasna strategia NB, podoba mi sie, widac, ze dziala ale bede szczery - wydaje mi sie, ze jest nastawiona na inny rodzaj klientow niz tradycyjny PvB (ktorego w Polsce jest BARDZO niewiele) - mlodszych, z potrzeba prestizu wynikajacego rowniez z faktu, jakiego banku uzywaja.

Klienci szukajacy tradycyjnego PvB nie beda go wybierac ze wzgledu na karte, bo maja inne potrzeby - ochrone kapitalu aby procentowal w przyszlosci, zmartwienie jak przekazac w korzysty sposob majatek spadkobiercom, jak go korzystnie podatkowo ulokowac. Wiedza, ze jesli beda potrzebowali karty to dobry PvB sam zaproponuje im prestizowa karte (WS, VI, Centuriona) i opakowanie tej karty bedzie odpowiednie.

Dlatego te grupe moze nawet razic takie podejscie, ale znowu - to czesto zalezy od konkretnego przypadku i konkretnego klienta. Mysle, ze kazdy PvB obdarowuje klientow naprawde wysokiej jakosci podarunkami czy gadzetami ale nie to jest istotne. To oczywiscie moje zdanie :)Przemek Gołębiewski edytował(a) ten post dnia 19.11.08 o godzinie 10:49



Wyślij zaproszenie do