Sergiusz A.

Sergiusz A. Kierownik Oddziału

Temat: widzieliście to ?

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Karty-kredytowe-widzia...Sergiusz A. edytował(a) ten post dnia 20.01.13 o godzinie 13:26

konto usunięte

Temat: widzieliście to ?

ja się zastanawiam co będzie jak dojdzie ta informacja do "góry".
Sergiusz A.

Sergiusz A. Kierownik Oddziału

Temat: widzieliście to ?

już doszła...

konto usunięte

Temat: widzieliście to ?

jak to się odbiło na pracownikach z tej placówki?

konto usunięte

Temat: widzieliście to ?

Kinga G.:
jak to się odbiło na pracownikach z tej placówki?
To raczej tylko oni wiedzą ale nie chciałabym byc teraz na ich miejscu...

konto usunięte

Temat: widzieliście to ?

może nam powiedzą jeśli tu zajrzą.

Temat: widzieliście to ?

dobre :)
Adam P

Adam P cos innego

Temat: widzieliście to ?

współczuje!!
Adam P

Adam P cos innego

Temat: widzieliście to ?

czy ktos z tej placowki w wawie jest?czy rzeczywiscie tak bylo?
no i jakie represje teraz maja?
Paweł Bartyzel

Paweł Bartyzel Specjalista d/s
klientów kluczowych
, Getin Bank S.A.

Temat: widzieliście to ?

to że jesteśmy jednym z najgorszych banków w zakresie obsługi klienta detalicznego jest już wiadome od jakiegoś czasu i na "górze" i na "dole". Pojawiły sie pod koniec roku w prasie rankingi to potwierdzające. Wymieniano nas rownież jako bank stosujący nieczyste chwyty wobec swoich klientów. Poziom przygotowania merytorycznego naszych pracownikach w POK-ach jest znikomy. Nie chce tu oczywiście nikogo obrazić. Na co dzień mam do czynienia wyłącznie z klientami firmowymi i to od nich wiem jakim problem jest załatwienie czegokolwiek w naszych placówkach. Myślę że winić za ten fakt należy głównie osoby odpowiedzialne za politykę kadrową Banku. Wydaje się że niewiele osób w Banku rozumie że kadry to największy kapitał w Banku. Tymczasem mamy jakąś niesamowitą rotację pracowników w "detalu" Ludzie przychodzą i zaraz odchodzą a my szkolimy od nowa następnych ...delikatnie mówiąc paranoja. Dobrze skonstruowana oferta poparta kampanią reklamową to tylko połowa sukcesu. jestem przekonany , że bank rozwijałby sie jeszcze lepiej (podobno lepiej już nie można:)gdyby poprawić ten aspekt jego działalności.
Adam P

Adam P cos innego

Temat: widzieliście to ?

rzeczywiscie, zgodze sie z tym ze wiedza merytoryczna jest ponizej krytyki (jako pracownik pok) ale to nie tylko jest wina samych pracownikow (choc czasem tez) ale wlasnie kwestii szkolen jakie sa prowadzone,
przykro mi ale akcja 40 + jest hmm wydaje mi sie chybiona
w naszym regionie sa pracownicy 40+ ale ktorzy przeszli do getinu z wbc i radza sobie zazwyczaj.
natomiast w tym momencie nie tylko 40+ ale i mlodzi rekrutowani nie wiem czy przewyzszaja Foresta Gumpa( nie wszyscy ale czesc)
to ze ktos ma 42 lata i pracowal w banku to nie oznacza ze jest odpowiedni do getinu .
w celu zatrzymania pracownika zostalo wprowadzone lojalka po szkoleniu 9 miesiecy.
nikt nie uwzglednia tego ze pracownik bedzie 9 miesiecy pozniej pojdzie do polbanku millenium albo innego banku dostanie 500 zł netto wiecej a bank i tak znow bedzie musial placic za szkolenie nowego pracownika kase plus za bledy jego plus za dojazdy i noclegi na szkoleniach.
jeszcze troche bedzie tak ze pracownicy z intelektem i wiedza odejda a zostana tacy tylko ktorych inny bank nie bedzie chcial.
polityka polityka , zalozenia zalozeniami
ALE LOGIKA POWINNA BYC!!!!!

konto usunięte

Temat: widzieliście to ?

nie pracuję na placówcę, ale wiem coś o talentach pracowników placówek...
w instrukcji jasno i wyraźnie... przeklej tabelkę do maila... a ci..
to zrzut ekranu wrzucą, to wydrukują tabelkę i dadzą klientowi do ręcznego wypełnienia i skan wyślą.... no litości... :|
Adam P

Adam P cos innego

Temat: widzieliście to ?

Kinga G.:
nie pracuję na placówcę, ale wiem coś o talentach pracowników placówek...
w instrukcji jasno i wyraźnie... przeklej tabelkę do maila... a ci..
to zrzut ekranu wrzucą, to wydrukują tabelkę i dadzą klientowi do ręcznego wypełnienia i skan wyślą.... no litości... :|
moj koleszka z placowki :D

konto usunięte

Temat: widzieliście to ?

to może byś pomógł koledze i łopatologicznie wyjaśnił jak to się robi :> :P

Temat: widzieliście to ?

Droga Kingo może i dobrze, że nie pracujesz NA PLACÓWCE, jak sądzę gdzieś w centrali, zważ jednak, że Ci którzy pracują NA PLACÓWCE(!) zarabiają na Twoją pensję! Odrobinę szacunku, ciekawa jestem czy Ty dałabyś radę szybko i sprawnie obssłużyc Klientów, zrobic to tak, żeby kasa była ok i jeszcze zrealizowac plany sprzedażowe, a i jeszcze jedno poczytac kilka nowych instrukcji! Szczególnie tych o tabelkach! Pozdrawiam

Temat: widzieliście to ?

A co rankingów to należy brac poprawkę, ja jestem przekonana, że większośc pracowników POK w Getin Bank to kompetentni ludzie

konto usunięte

Temat: widzieliście to ?

droga Renato jeśli żądasz szacunku zacznij od okazywania go innym. Poza tym zważ na to, że pracowanie na placówce bynajmniej nie oznacza wolnego od myślenia. Ktoś po coś regulacje różne robił i bynajmniej nie po to byś Ty miała to w d. bo uważasz, że nie jesteś w stanie zapanować nad tym wszystkim. A potem tacy jak Ty, którzy uważają, że klienta należy obsłużyć szybko a nie profesjonalnie powodują, że tak a nie inaczej wypadamy w rankingach, a w centrali mamy problem z dokumentami i z klientami bo ktoś postanowił olać nieistotny dla niego fragment regulacji.

A po drugie nie jesteś już pracownikiem GETIN Banku więc do tej grupy nie powinnaś należeć.

[edit]
a o to dla Ciebie informacja w skrócie po co została wprowadzona ta wręcz zupełnie nieistotna tabelka... i dlaczego w takiej a nie innej formie.
Jak się zapewne świetnie orientujesz zanim zostały wprowadzone nowe regulacje do GB24 trzeba było skanować najpierw wniosek, który był realizowany przez BBE, a potem umowę, którą klient podpisywał mniej więcej w miesiąc później po podpisaniu wniosku. A do skanera na koniec dnia ustawiała się gigantyczna kolejka pracowników placówki, a jeszcze później się okazywało, że czyjaś umowa czy wniosek gdzieś się posiał...
I ten miesiąc oczekiwania w dzisiejszym świecie był nie do pomyślenia. Stąd wprowadzone zostały nowe regulacje, gdzie jest od razu umowa a klient czeka jedynie na identyfikator do logowania. I żeby nie było wieczornych kolejek do skanera utworzono tabelkę, do której podczas obsługiwania klienta, który podpisuje umowę o GB24 robisz ctrl+c z kartoteki klienta/ z umowy klienta w def3000 a następnie ctrl+v do treści maila - co da się zrobić bo wyobraź sobie był pilotaż nowych regulacji w którym nawet brałam udział i siedziałam na placówce i wiem jak sytuacja wygląda. Dzięki temu przeklejaniu pracownicy centrali sobie z tego maila również mogą ctrl+c i ctrl+v do innych programów, co sprawia, że dzięki temu szybciej mogą udostępnić usługę. A do tego dzięki przeklejaniu z systemu a nie wklepywaniu ręcznemu czy wypełnianiu na druku a potem skanowaniu nie ma żadnych literówek, ani brakujących cyferek czy literek (może z wyjątkiem nr haseł i kart, ale to akurat jest zrozumiałe, ale też dla lepszego odczytania ww. nr zostały wprowadzone listy zał 9a i 9b). A do tego maila z placówki drukujemy i jak jest tabelka w treści maila mam informację, kto nam przysłał informację o umowie/zmianie do umowy co jest bardzo ważne. Wydawanie tej tabelki klientowi do wypełnienia a potem skanowanie jej mija się z celem jej wprowadzenia.

Mam nadzieję, że wystarczająco przybliżyłam Ci istotność tej "głupiej" tabelki.

I zważ moja droga na to, że pracownicy centrali obsługują nie tylko pracowników i ich problemy związane z klientami itp. z tej jedynie placówki, w której Ty pracowałaś ale i z innych placówek banku. Więc uważaj na swoje słowa gdyż w przeciwieństwie do Ciebie ja uważam, że wszyscy pracownicy banku są potrzebni inaczej nie byliby zatrudniani i wszyscy pracujemy RAZEM na realizację jednego celu.
Zysku pana Cz. czy Ci się to podobało czy nie. A teraz pracujesz z innymi pracownikami Millenium na zysk właściciela tamtego banku. Jeśli umniejszasz czyjąś pracę nie licz na to, że Twoja będzie doceniana.Kinga G. edytował(a) ten post dnia 11.04.08 o godzinie 08:55

Temat: widzieliście to ?

Kinga, przepraszam jeśli Cie uraziłam, nie lekceważę absolutnie nikogo. Cenię i pracę ludzi z centrali, ale takż etych z placówek, wierz mi że naprawdę trzeba dużo wysiłku aby właśnie stworzy odpowiedni wizerunek banku. Na obsługę sprawną, a nie szybką, składa się też profesjonalizm, na zdobycie, którego potrzeba czasu! Wierz mi pracując w placówce nie jest łatwo, Klienci czasem potrafią dac w kośc! I ni chodzi tu o umiejętnośc panowania nad całością zadań.

Chciałam należec do grupy Getin Bank, bo szalenie dobrze wsponinam tę pracę, nie uważam i absolutnie nie określiłam instrukcji czy regulacji jako głupich, one muszą byc i tyle, bez nich nie dałoby się pracowac!

A koncząc przepraszam jeszcze raz, napisałam ten tekst, bo uważałam że rankingi są krzywdzące dl pracowników, czasem mystery shoper może trafic na zwyczajnie zły dzień, czasem na nowego pracownika, który nie posiada wystarczającego doświadczenia i klops, jedno z ostatnich miejsc! Dla mnie pracownicy placówek Getin są naprawdę w większości profesjonalni i mam nadzieję rozumiesz cel mojej wypowiedzi. W każdym razie pozdrawiam
Adam P

Adam P cos innego

Temat: widzieliście to ?

ale weszlyscie w dyskusje jak ja kilka tematow nizej z Joanna z warszawy
:)
spokojnie :D

Temat: widzieliście to ?

Pewnie, że spokojnie!

Następna dyskusja:

Co i kiedy ostatnio widziel...




Wyślij zaproszenie do