Sławomir
Kurek
Wspieranie, promocja
i wdrażanie idei
wolnorynkowej
przed...
Temat: Inwestycja w metale szlachetne - sztabki, monety, czy tez...
Rafał Szybiak:Dlaczego Pan sądzi, że jakaś niedotowana przez nikogo firma, rozwija się, sprzedaje coraz więcej i robi to wszystko nie oferując tego co jej klient potrzebuje?
Panie Slawomirze,
Uwaza Pan, ze zasada "tanio kupic i drogo sprzedac" jest wyrazem prymitywizmu rynku polskiego?
Czy uwaza Pan, ze sukcesem firmy jest ilosc sprzedanego..tfu...zainwestowanego przez klientow zlota? Byc moze z Pana punktu widzenia, jednak juz nie ze strony potencjalnego klienta.
Pisząc "prymitywizm" miałem na myśli ubogość polskiej oferty w wielu branżach.
Takim przykładem jest między innymi oferta dotychczas działających firm na rynku sztabek złota.
Oczywiscie, w wyrafinowany sposob mozna zaspokoic klienta na wiele sposobow, jednak o sukcesie jego inwestycji wbrew pozorom bedzie decydowac ta prymitywna zasada - czy kupil relatywnie tanio i sprzedal dosc drogo, a nie, czy zostal "wyrafinowanie zaspokojony"Proszę się zapytać klientów salonu Mercedesa, czy czują się zmanipulowani, wiedząc, za ile mogli kupić Poloneza na giełdzie.
Odnosnie Pana zapytania - to nie ja chce kupic, pytam sie jedynie o przejrzyste warunki i jestem ciekawy oferty. Z kolei to Pan chce sprzedac.Proszę zadzwonić do dowolnego salonu samochodowego, zapytać "Ile kosztuje samochód? a potem "to nie ja chce kupic, pytam sie jedynie o przejrzyste warunki i jestem ciekawy oferty".
Proszę również wysłać mi na priv Pański adres email to prześlę Panu cały standardowy cennik.