konto usunięte
Temat: NIE POLECAM ubezpieczeń turystycznych ze strony...
Operatorem tych ubezpieczeń jest Europ Assistance (Polska) Sp. z o.o., Dział Likwidacji Szkód, ul. Wołoska 5, 02 – 675 Warszawa czyli BRE Ubezpieczenia.Jest to klasyczny przykład, że nie warto wykupywać dodatkowego ubezpieczenia na bagaż i firma ubezpieczeniowa robi każdego klienta w balona.
A więc na trasie Barcelona - Warszawa by PLL LOT został uszkodzony mój bagaż i waga bagażu zmalała z 21kg do 16kg. Po przylocie złożyłem reklamację w PLL LOT i powiadomiłem firmę ubezpieczeniową, gdzie przesłałem komplet dokumentów. PLL LOT w ciągu kilku dni naprawił mój bagaż i 16 listopada 2010 roku po kilku tygodniach oczekiwania PLL LOT przyznały swoją winę za uszkodzenie walizki i kradzież bagażu. Odszkodowanie zostało wypłacone. Ubezpieczyciel zażądał decyzji PLL LOT. Wcześniej poinformowałem Ubezpieczyciela, że walizka została naprawiona i z tego tytułu rezygnuję z odszkodowania w części dotyczącej walizki. Natomiast Europ Assistance (Polska) Sp. z o.o. Dział Likwidacji Szkód, ul. Wołoska 5, 02 – 675 Warszawa dopiero w dniu 22.02.2011 po licznych monitach przesłał standardowe pisemko, w którym nie uznał moją szkodę na podstawie par. 29 Ogólnych Warunków Ubezpieczenia.
Oto moje odwołanie z dnia 22.02.2011:
Adam Cend Polisa nr TM/2028446 Nr postępowania C-M047582.60
Europ Assistance (Polska) Sp. z o.o. Dział Likwidacji Szkód ul. Wołoska 5 02 – 675 Warszawa
W związku z otrzymanym pismem z dnia 22.02.2011. wnoszę o ponowne rozpatrzenie sprawy odszkodowania i żądam wypłaty odszkodowania na podstawie par. 29 Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU) zgodnie z którymi „BRE Ubezpieczenia wypłaci Ubezpieczonemu odszkodowanie w wysokości kosztów naprawy bagażu, który uległ uszkodzeniu albo wartości bagażu, który został utracony przez Ubezpieczonego pod warunkiem, że szkoda była spowodowana: 4) kradzież z włamaniem do pomieszczeń wymienionych w $28 oraz rabunkiem (Bagaż jest objęty ochroną ubezpieczeniowa, jeżeli znajduje się pod bezpośrednią opieką Ubezpieczonego lub, jeżeli Ubezpieczony: 1)powierzył bagaż zawodowemu przewoźnikowi do przewozu na podstawie odpowiedniego dokumentu przewozowego. Na podstawie ww. przepisów mam prawo od odszkodowania. Na podstawie pisma PLL LOT (które dostarczyłem drogą mailową w dniu 18.12.2010 do Pana X), PLL LOT przyznał się do rabunku bagażu oraz uszkodzenia bagażu w momencie, kiedy bagaż znajdował się pod opieką przewoźnika. W związku z powyższym żądam wypłaty odszkodowania. W wypadku odmowy wypłaty odszkodowania, skieruję sprawę na drogę sądową oraz całe zdarzenie opiszę na wszystkich forach podróżniczych oraz forach mbanku, gdzie jestem aktywnym uczestnikiem, celem bojkotu Państwa turystycznych ofert ubezpieczeniowych. Z poważaniem Adam Cend
I oto mamy 2 kwietnia 2011 i znowu cisza. Nie polecam...nikomu.Adam C. edytował(a) ten post dnia 03.04.11 o godzinie 00:26Adam C. edytował(a) ten post dnia 03.04.11 o godzinie 17:30