Dawid C.

Dawid C. In progress... Still
:)

Temat: Centrum Obsługi Telefonicznej Cyfrowego Polsatu

Kontakt z centrum telefonicznym Cyfrowego Polsatu.
Ludzie, którzy tam siedzą, myślą, że Wy wiecie wszystko to, co oni.
Na tyle stary jestem (i doświadczony w kontaktach handlowych i personalnych), żeby wyczuć ton lekceważenia w głosie szanownego konsultanta.
Znam się na technicznych sprawach, podobnie, jak pewnie większość z Was - ale nie lubię, gdy ktoś, na podstawie własnej zawodowej wiedzy, próbuje zrobić ze mnie durnia (kiedy jestem klientem). Znam ogół, a ie detale, w postaci instrukcji obsługi jakiegoś tam odbiornika Samsung D coś tam.
Dobra rada - jak Wam się rozjedzie Cyfrowy Polsat przy tym dekoderze i trzeba będzie przywrócić listę programów, która nagle zamieniła sie na jakąś dziwną inną, to wejdźcie w menu "Instalacja", wpiszcie PIN w postaci czterech zer i wybierzcie opcję "przywróć ustawienia fabryczne". Może ta rada pozwoli Wam uniknąć czasu, kosztów i nerwów wynikających z rozmowy z gościem, który wszystko wie, uważą, że Wy też wszystko powinniście wiedzieć - i każe, tonem wielkiej wyższości przez telefon, przeczytać instrukcję (idiota nie złapał podstawowej prawdy - że jeśli komuś chciałoby się wgłębiać w instrukcje, to on nie miałby w tym centrum niemal nic do roboty)...
Jacek M.

Jacek M. Likwiduję swój
profil na
Goldenline.

Temat: Centrum Obsługi Telefonicznej Cyfrowego Polsatu

Ach, to nie tylko cyfrowy Polsat. Również Cyfra+ ma w infolinii olewających klienta konsultantów.
Piotr Rogalski

Piotr Rogalski właściciel, Bud-Rem

Temat: Centrum Obsługi Telefonicznej Cyfrowego Polsatu

Za to z N-ki jestem bardzo zadowolony. Nawet odbierają po 2-gim sygnale <lol> co w infoliniach się zwykle nie zdarza

konto usunięte

Temat: Centrum Obsługi Telefonicznej Cyfrowego Polsatu

NIE POLECAM! dla czego? jest kilka małych problemów:

1. wybierając pakiet pracownik zapewniał mnie że transfer 4 giga jest to dzienny transfer! Co najgorsze do tej pory tak mówią! TRANSFER JEST MIESIĘCZNY! Mi starcza na 3 dni. Potem internet się blokuje.

2. Można zdjąć blokadę i korzystać dalej ale się dopłaca - mi obecnie wychodzi o 300zł za miesiąc!!!

3. Płacę za super szybki jedyny w Polsce internet (wg reklamy). Należy pamiętać że wszędzie w podanych prędkościach dopisane jest "do" i ja przy pełnym zasięgu często mam prędkość pobierania 54kilo!!!!!! czyli ze 100mega mam niecały 1 mega!!!

4. Jeśli macie dodatkowo TV w cyfrowym polsacie to internet jest przypisany do niej. Więc jak chcecie zrezygnować z internetu bo nie spełnia waszych oczekiwań to trzeba zrezygnować z internetu i TV - co wiąże się z podwójną karą ok 800zł.

5. szczegułami są już takie rzeczy jak skaczący zasięg - zrywane połączenia - wyłączanie się modemu.

Oczywiście może ktoś z was stwierdzić że to przypadek - ale posiadam dwa osobne internety w polsacie (w domu i firmie) i sytuacja jest identyczna.

PODSUMOWANIE:
poszukajcie w google dostawcy internetu w waszym mieście - ja tak zrobiłem i jest bardzo dużo operatorów radiowych (nie wi-fi jak polsat) z rzeczywistymi prędkościami w tej samej cenie.

Poważnie nie polecam tego nikomu - nawet jak masz pełny zasię w mieście to będziesz żałował decyzji.

Następna dyskusja:

POLSATU Cyfrowego




Wyślij zaproszenie do