Anna
Dziuban
Marketing Manager w
Vimana
Temat: Automaty biletowe Mennicy Polskiej
Automat (Płocka/Górczewska) wciągnął i zatrzymał moją kartę kredytową. Godzinę sterczałam pod automatem i usiłowałam dodzwonić się do serwisu, żeby ją odzyskać. Numer nie odpowiadał (tylko automat informował, że pracują do 18 :) była 13). Zablokowałam kartę, wróciłam do pracy. Do końca dnia i do południa dnia następnego telefony do wszystkich, do których są numery na stronie. Nikt nie raczył odebrać. Złożyłam pismo z reklamacją i otrzymałam odpowiedź: Nieprawda, że nikt nie odbiera, mamy dowody na to, że callcenter działało tego dnia, bo prowadziliśmy sprzedaż przez telefon... Zgroza. Na nową kartę czekałam 7 dni. Dodam, że gdy bankomat zatrzyma kartę, czeka się maksimum pół godziny na przyjazd serwisu.Mennica dała wspaniały przykład, jak nie należy obsługiwać klientów. Nie polecam!!!!!!!!!!!