konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń

Już w maju oficjalnie rusza III nabór pomysłów na start-up organizowany przez inkubator przedsiębiorczości TechnoBoard.

http://www.technoboard.pl/finansowanie-e-biznesu.html

Od 4 do 31 maja 2011 roku do północy w trybie ciągłym będzie prowadzony nabór i selekcja pomysłów na e-biznes zgłaszanych do Inkubatora Przedsiębiorczości TechnoBoard. W pomysły, które przejdą przez wszystkie fazy współpracy z Inkubatorem może zostać zainwestowane nawet 800.000 zł.
TechnoBoard oferuje m.in.:
a) Kapitał (inwestuje maksymalnie do 800 tys. zł, obejmuje nie więcej niż 49,99% udziałów)
b) Pomoc merytoryczna (razem z pomysłodawcą specjaliści Technoboard weryfikują koncepcję biznesową i model finansowy, zwiększają szansę projektu na sukces rynkowy)
Co ważne, w przeciwieństwie do rynku Venture Capital, wystarczy sam pomysł, aby móc wziąć udział w procesie pre- i inkubacji. Inkubator oferuje bezpłatnie w ramach przechodzenia Pomysłu przez kolejne fazy między innymi analizy prawne, analizy techniczne, optymalizację sprzedaży, badania rynku.
Dla osób zainteresowanych naborem Inkubator wprowadził Przewodnik Inkubowanego, który zawiera podstawowe informacje, m.in. sposób zgłoszenia pomysłu, ekstrakt z najczęściej zadawanych pytań, opisy etapów.

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń

Zapraszam na stronę http://efektplanu.pl- najciekawsze artykuły z sieci, e-prasa, e-booki, audiobooki z dziedzin: biznes, reklama i marketing, negocjacje handlowe, PR, motywacja, zarządzanie, inwestycje.
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Tablica Ogłoszeń

Dotacje na IT

W połowie roku będzie istniała możliwość składania wniosków na informatyzację firm z Mazowsza (działanie 2.3 RPO WM). Przedsiębiorcy będą mogli wdrożyć zintegrowane systemy do zarządzania firmą, zarządzania relacjami z klientami, a także dokonać zakupu wyposażenia w infrastrukturę informatyczną i telekomunikacyjną w firmie. To propozycja np. dla tych firm, które chcą zmodernizować infrastrukturę przy okazji wdrożenia CRM lub ERP.

Poziom dofinansowania wynosi do 50 % kosztów kwalifikowalnych. Nie została określona minimalna ani maksymalna wartość dofinansowania, ale dotacje mogą kształtować się nawet na poziomie kilkuset tysięcy złotych.

Zainteresowanych odsyłam do kontaktu (priv)

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń

Zapraszamy na bezpłatny cykl szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje, rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Przyczyni się tez do poprawy wyników sprzedaży Twoich i Twojej firmy.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, osób zajmujących się obsługą klienta, o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach z województwa małopolskiego ORAZ do osób prowadzących własną działalność gospodarczą z województwa małopolskiego.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

• wykształcenie co najmniej średnie

zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego ALBO prowadzenie własnej działalności gospodarczej zarejestrowanej w tym województwie

• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat (dotyczy zatrudnionych) lub prowadzenie własnej działalności nie dłużej niż 2 lata

• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto (zatrudnieni) ALBO średni dochód miesięczny nie mniejszy niż 2740,31 zł brutto (dotyczy przedsiębiorców)

Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana.

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

• Skuteczna autoprezentacja ( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
• Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
• Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
• Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
• Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
• Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
• Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
• Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:

w maju i czerwcu (I grupa)
w lipcu i sierpniu (II grupa)
w sierpniu i wrześniu (III grupa)
we wrześniu i październiku (IV grupa)

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe
• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:
Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:
Piotr Chmielewski
telefon: 600633610

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń

Zapraszamy na bezpłatny cykl szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje, rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Przyczyni się tez do poprawy wyników sprzedaży Twoich i Twojej firmy.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, osób zajmujących się obsługą klienta, o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach z województwa małopolskiego ORAZ do osób prowadzących własną działalność gospodarczą z województwa małopolskiego.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

• wykształcenie co najmniej średnie

zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego ALBO prowadzenie własnej działalności gospodarczej zarejestrowanej w tym województwie

• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat (dotyczy zatrudnionych) lub prowadzenie własnej działalności nie dłużej niż 2 lata

• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto (zatrudnieni) ALBO średni dochód miesięczny nie mniejszy niż 2740,31 zł brutto (dotyczy przedsiębiorców)

Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana.

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

• Skuteczna autoprezentacja ( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
• Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
• Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
• Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
• Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
• Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
• Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
• Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:

w maju i czerwcu (I grupa)
w lipcu i sierpniu (II grupa)
w sierpniu i wrześniu (III grupa)
we wrześniu i październiku (IV grupa)

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe
• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:
Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:
Piotr Chmielewski
telefon: 600633610

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Tablica Ogłoszeń

Witam!
Polecam interesujący projekt oferujący szkolenia z zakresu zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej oraz z zarządzania projektami dla studentów, absolwentów, doktorantów.
Rekrutacja do drugiej edycji ( X- XII. 2011r.) projektu Przedsiębiorczy Naukowiec trwa.

Co istotniejsze, pośród uczestników I edycji powstały już 3 nowe firmy, natomiast 9 kolejnych osób jest już w trakcie finalizowania procesu zakładania własnej działalności gospodarczej.

Więcej informacji o samym projekcie,jego uczestnikach (kim oni są, a być może to ludzie z Twojego otoczenia;)) i ich firmach na stronie: http://www.spin.pm2pm.pl lub pod numerem telefonu 12 423 05 15.

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń

Facebookowy funpage dla Twojej marki

Zwiększenie przywiązania obecnych klientów. Długofalowe poszerzenie relacji
Zwiększenie szybkości pozyskiwania nowych klientów. Stworzenie nieograniczonych możliwości wzrostu sprzedaży
Umożliwienie codziennego dotarcia do klientów z aktualizacją oferty

Wersja prowadzenia profilu od 1200.
Wersja często wybierana przez duże firmy ( szkolenie + aplikacje + prowadzenie wspólnie z pracownikami) nawet do 9 000

Szczegóły i kontakt do firmy http://ccconsulting.eu zakładka oferta/moduł III

CC Consulting Sp. z o.o

Pozdrawiam,

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń

Witam serdecznie Państwa

Prowadzę własną działalność, jest to mała firma usługowa.
Dla osób, które potrzebują stronę internetową, bądź program komputerowy, czy też zapotrzebowanie na usługę graficzną, nie wydając przy tym majątku, zapraszam do współpracy.

Dodatkowo klient ma możliwość zamieszczenia na stronie reklamy przedsiębiorstwa, którego jest właścicielem, a także publikowanie artykułów związanych z jego branżą.

http://www.hubisoft.pl

Z poważaniem
Hubert Joachimiak

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Mariusz Mioduszewski

Mariusz Mioduszewski inwestycje; oferuję
współpracę

Temat: Tablica Ogłoszeń

Witam serdecznie.

Zapraszam na bezpłatne spotkania informacyjne ukazujące różnice jakie wynikają z lokowania pieniędzy w różne instrumenty finansowe (lokaty, polisy UL, złoto). Uczą one, jak planować swoje finanse, aby w przyszłości czuć się bezpiecznie i komfortowo.

Możliwośc poznania supermożliwości oszczędzania, współpracy, inwestowania.

Spotkania gromadzą ludzi związanych ze światem finansów, ale również tych, którzy na codzień się tym nie zajmują, a pragną jedynie rozsądnie ulokować swoje oszczędności.

Konferencje informujące o możliwościach, odbywają się w każdy wtorek i piątek o 20:30. Logujemy się 10 minut przed czasem.
http://243.zlotodlakazdego.pl
Link na dole strony, w lewym rogu, "Dowiedz się więcej".
Login: 243Imię.

W ofercie również inne produkty z gwarancją zysku!

Zapraszam. Warto skorzystać.
Mariusz Mioduszewski
Marek Tondryk

Marek Tondryk ...ponieważ Twój
rozwój jest moją
Misją

Temat: Tablica Ogłoszeń

...Marek Tondryk edytował(a) ten post dnia 27.11.11 o godzinie 22:03
Przemysław Żarnecki

Przemysław Żarnecki Przedsiębiorca -
Trener - Nauczyciel

Temat: Tablica Ogłoszeń

Na promocję w sieci wydaje się coraz więcej pieniędzy. Płatne katalogi, pozycjonowanie, reklama. Przeciętnemu Kowalskiemu czasem trudno jest się w tym połapać. Niektóre z tych usług kosztują nawet po kilka tysięcy zł w skali roku. A często kończy się co najwyżej tym, że możemy się pochwalić jakimś ładnym logo w drukowanym katalogu, czy tym, że przy naszej prezentacji (do której mało kto zagląda) nie będzie reklam.

Z całą pewnością każda strona internetowa wymaga mniej lub bardziej znacznych zabiegów, aby mogła zaistnieć w sieci. Modne jest tu pozycjonowanie. Każdy chce mieć swoją stronę jak najwyżej w wynikach google. Skoro każdy, to jest coraz trudniej, a jak coraz trudniej to również coraz drożej. Chyba, że jesteśmy przedstawicielami jakiejś wyjątkowo nietypowej/oryginalnej branży. Stad naszym zdaniem, kampania w sieci powinna być nastawiona nie tylko na jakieś określone miejsce w wyszukiwarce (co jest oczywiście bardzo ważne), lecz również na obecność w tak wielu różnych miejscach w sieci, co by liczba wejść na stronę klienta była więcej niż satysfakcjonująca.

Dlatego proponujemy Państwu dość kompleksową, acz wyważoną kampanię promocyjną strony, za rozsądną cenę.

W skład naszej kampanii wchodzą:

* kampania w serwisach ogłoszeniowych i portalach - jest tego przynajmniej kilkaset - dodawanie, edytowanie i ciągłe aktualizowanie ogłoszeń o stronie, aby było tego odpowiednio dużo i zawsze gdzieś na początku
* kampania w serwisach społecznościowych - facebook, goldenline, nasza klasa, profeo, xing oraz wiele innych
* kampania na forach społecznościowych
* opracowanie systemu wymiany banerów i linków dla danej strony (nawiązanie kontaktów z potencjalnymi partnerami, dopilnowanie aby umieszczali linki i banery we właściwych miejscach)
* pomoc w kampaniach mailingowych i reklamie w google. Nasza usługa jest tu gratis, ewentualnie płatność za samą reklamę.

Naszym zdaniem rozsądne efekty za przystępną cenę – 180 zł netto miesięcznie. Płatność za efekty, comiesięczne raporty.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.
Maciej Nowacki

Maciej Nowacki Dyrektor ds.
marketingu,
B2Bdeal.pl

Temat: Tablica Ogłoszeń

Witam serdecznie,

Co miesiąc w polskiej sieci pojawia się wiele startupów. Nowe portale często mają trudności z pozyskaniem kanałów sprzedaży czy promocji. Odpowiedzią na to wydaje się być b2bdeal.pl ze specjalnym serwisem dla start-upów. Dzięki niemu nowe portale internetowe będą mogły wypromować swoje produkty, usługi, a także np. powierzchnie reklamowe, a to wszystko na dogodnych warunkach. Promocja i mailing oferty danego startupu są darmowe. Portal pobiera prowizje dopiero od wartości sprzedanych usług.

Powiedzcie proszę co myślicie o tym pomyśle? Czy może znacie kogoś, kto byłby zainteresowany taką ideą?

pozdrawiam
Joanna Nowakowska

Joanna Nowakowska Cresco Group -
freelancer

Temat: Tablica Ogłoszeń

Zapraszamy do naszego innowacyjnego projektu - Cresco Group. Udział w projekcie Cresco Group pozwoli Państwa Firmie na obniżenie kosztów pracowniczych o ok. 15%. Wszelkie pytania prosimy kierować pod numer telefonu 12/ 632 86 64

Zapraszamy także do naszej strony na portalu Facebook
https://www.facebook.com/pages/Cresco-Group-W%C5%82%C4%...
http://www.crescogroup.pl/
Ewa Hałka

Ewa Hałka Country analyst

Temat: Tablica Ogłoszeń


Obrazek

Zapraszamy pracowników oraz właścicieli micro- i małych firmy z Małopolski do udziału
w kolejnej edycji dofinansowanego z EFS projektu szkoleniowego "Kluczowe kompetencje w biznesie".


Szkolenia mają charakter krótkich, intensywnych kursów z najważniejszych (kluczowych) kompetencji biznesowych. Każdy uczestnik otrzyma Certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia. Szkolenia są w 80% dofinansowane z EFS. Koszt kursu to 420zł (cena obejmuje 4 dni szkoleniowe z wybranego tematu, materiały, dostęp do platformy we-learningowej, przerwy kawowe i lunch).

Proponowane tematy szkoleń to:

Marketing strategiczny, operacyjny, e-marketing dla małych firm
Szkolenie porusza tematykę związaną z marketingiem strategicznym i operacyjnym oraz wprowadza we współczesne trendy w marketingu i e-marketingu.

Skuteczna sprzedaż i negocjacje
Uczestnicy szkolenia rozwijają umiejętność prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej, rozpoczynając od rozpoznawania potrzeb klienta i prezentacji produktu, do doskonalenia kompetencji komunikacyjnych z elementami perswazji.

Zarządzanie firmą i efektywność własna
Szkolenie wprowadza w zasady strategicznego zarządzania firmą, rozwija kompetencje pozwalające na zwiększenie swojej efektywności w działaniu
oraz uczy, w jaki sposób kreować własny wizerunek biznesowy.

Lider zespołu
Uczestnik szkolenia zdobywa wiedzę na temat czynników wpływających na motywację pracowników, otrzymuje narzędzia przydatne do sprawnego delegowania i wyznaczania zadań oraz rozwija umiejętności w zakresie kontroli i oceny realizowanych przez pracowników zadań.

Najbliższe terminy oraz szczegółowe informacje o szkoleniach dostępne są na stronie: http://www.domszkolen.com/kkb/program-kkb.html

Osoby zainteresowane szkoleniami prosimy o kontakt:
Michał Walczyk
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
tel. kom.: 504 125 431
tel.:12 656 57 12 w. 25
e-mail: mwalczyk@domszkolen.com

Zapraszamy!
Mariusz Mioduszewski

Mariusz Mioduszewski inwestycje; oferuję
współpracę

Temat: Tablica Ogłoszeń

NOWE TERMINY KONFERENCJI!!!

Inwestycje w fizyczne złoto - jednorazowo i ratalnie - dostęp do kapitału

Cena złota niższa niż w Mennicy! Odwiedź nas on-line i sprawdź!

Prezentacje on-line - dla konsultantów oraz inwestorów

PONIEDZIAŁEK godz 20:30
ŚRODA godz 20:30

Logowanie 5 minut przed godziną konferencji.
Login: 243Imię/Nazwisko.
Link bezpośredni do Sali GVO Conference: http://www.gvolive.com/conference.93870342

Link także na mojej stronie http://www.243.zlotodlakazdgo.pl
w lewym dolnym rogu "Dowiedz się więcej"

Możliwość współpracy MLM Strategia WIN-WIN.
Warto poświęcić godzinę i zacząć ZARABIAĆ (nawet dodatkowo)!

Zapraszam.
Monika N.

Monika N. Księgowa

Temat: Tablica Ogłoszeń

Witam!

Chciałabym zaproponować współpracę w zakresie prowadzenia księgowości. Przykładowy zakres usług:
- pomoc przy wyborze formy opodatkowania,
- prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów oraz ryczałtu,
- prowadzenie rejestrów VAT,
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa,
- ZUS, US (Rozliczenia),
- księgowość internetowa (rozliczenia on-line),
- sporządzanie rocznych zeznań podatkowych.

Licencja MF i 17 lat doświadczenia. Pełna odpowiedzialność, faktura VAT! Obsługujemy zdalnie firmy na terenie całej Polski dzięki nowoczesnemu panelowi klienta, a do Państwa obowiązków pozostanie jedynie terminowe wpłacanie ewentualnych zobowiązań wobec fiskusa.

Promocja:
- 3 miesiące za 1 zł dla nowych klientów oraz osób zmieniających biuro,
- bezpłatna pomoc dla osób zakładających działalność.

Szczegóły na priv lub pod tym adresem mmonikaa82@gmail.com



Wyślij zaproszenie do