konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń

SZKOLENIA BIZNESOWE DLA PRAWNIKÓW

Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych zaprasza na szkolenia biznesowe z zakresu zakładania i prowadzenia kancelarii prawnej, technik negocjacji oraz marketingu prawniczego.

Nie czekaj, aż ktoś zajmie Twoje miejsce w biznesie.

Już dzisiaj dowiedz się, jak zyskać prestiż, pewność siebie i zdobyć niezależność!

TERMIN: pierwsze spotkanie - listopad/grudzień

MIEJSCE: Poznań, Wrocław, Gdańsk, Białystok, Kraków, Warszawa

UCZESTNICY: studenci prawa i kierunków pokrewnych, absolwenci, aplikanci

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

Liczba miejsce ograniczona!

SZKOLENIE "PRAWNIK W BIZNESIE" POMOŻE CI:
1. pogłębić i zastosować praktycznie wiedzę wyniesioną ze studiów
2. zwiększyć Twoje kompetencje w zakresie budowania biznesowych relacji z klientem
3. przyswoić umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i marketingowe dzięki ćwiczeniom z praktykami oraz doświadczonymi coachami

ZOBACZ, CZEGO NAUCZYSZ SIĘ PODCZAS SZKOLEŃ! Oto przykładowe zagadnienia:
1. Negocjacje dla prawników (cele, BATNA, fazy negocjacji, negocjowanie zagadnień szczegółowych, profesjonalne techniki negocjacyjne)
2. Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientem (podstawowe zasady komunikacji, rozmowa z trudnym klientem, wyznaczanie potrzeb klienta)
3. Komunikacja wewnętrzna (kreatywne rozwiązywanie problemów, rozwiązywanie konfliktów w zespole, idea Work-Life Balance)
4. Biznesowy savoir-vivre(przygotowywanie spotkań biznesowych, profesjonalne kontakty telefoniczne i mailowe)
5. Marketing usług profesjonalnych (różnice pomiędzy marketingiem zwykłym, a usługami profesjonalnymi, marketing a sprzedaż, specyfika marketingu prawniczego)
6. PR kancelarii prawnej (budowanie marki, tworzenie wizerunku kancelarii w Internecie, CSR)
7. Zatrudnianie pracowników (rekrutacja, informacje zwrotne, procedura zwalniania pracowników)
8. Rozwiązywanie problemów w biznesie, czyli co zrobić, gdy klient zalega z zapłatą, zrywa umowę lub tworzy negatywne opinie o kancelarii
9. Planowanie rozwoju kancelarii (formułowanie strategii rozwoju, kształtowanie polityki cenowej, pozycjonowanie na rynku)
10. Turniej negocjacyjny oraz podsumowanie szkolenia

Prowadzenie kancelarii jest prostsze, niż myślisz!

Zapisz się na szkolenie i zdobądź praktyczne umiejętności, dzięki którym osiągniesz swój cel!

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

TERMINY: pierwsze spotkanie w grudniu (kolejne – średnio raz na 3-4 tygodnie, w sumie 5 spotkań szkoleniowych)

CZAS TRWANIA: 4-5 godzin (jedno spotkanie)

Udział w szkoleniu jest odpłatny.

Organizator:
Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych
ul. J. Słowackiego 17/10, 60-822 Poznań
e-mail: biuro@fips.org.pl
http://fips.org.pl

Więcej informacji na temat szkolenia:
Magdalena Bujak
magdalena.bujak@fips.org.pl

Temat: Tablica Ogłoszeń

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE
”Projektant własnej ścieżki kariery zawodowej”

ZAPLANUJ SWOJĄ KARIERĘ. ZRÓB TO TERAZ. NIE CZEKAJ.

Praca zawodowa pochłania kawał Twojego życia. Marzysz, żeby to był satysfakcjonujący ciąg doświadczeń, a nie seria porażek i nieprzewidzianych problemów? Chcesz robić to, co kochasz?

Założenia:
Czym jest kariera/ ścieżka zawodowa?
Minęły już czasy, kiedy to pracownik/pasażer wsiadał do samolotu o nazwie praca i do końca lotu był głównie pasażerem tego samego samolotu. Pilotem był ten sam pracodawca, który zapewniał prace do emerytury. Dzisiaj to Ty jesteś również pilotem. Jakie zatem wyzwania i wymagania stoją przed Tobą?
Coraz częściej firmy zatrudniają na krótkotrwałe kontrakty. W związku z tym liczą się takie umiejętności jak:
- elastyczność, skłonność do ryzyka, gotowość do przekwalifikowania się oraz do pogłębiania i rozszerzania swoich umiejętności, umiejętność pracy w zespole i współpraca.
A zatem pilocie – stoi przed Tobą wyzwanie samodzielnego podejmowania decyzji i długofalowego planowania. Tego coraz częściej oczekują pracodawcy.

Kariera zawodowa to również korzyści:
Kariera zawodowa wiąże się z korzyściami nie tylko materialnymi (wysokie zarobki, zdobycie kwalifikacji itp.), duże znaczenie mają również korzyści psychologiczne (satysfakcja, poczucie spełnienia, samorealizacja, zdobycie uznania, szacunku itp.) Praca zawodowa pochłania kawał Twojego życia. Marzysz, żeby to był satysfakcjonujący ciąg doświadczeń, a nie seria porażek i nieprzewidzianych problemów? Chcesz robić to, co kochasz? Żeby to marzenie się spełniło-zaplanuj swoją ścieżkę kariery zawodowej dokładnie, wnikliwie, z autorefleksją, z wyobraźnią, z dłuższą chwilą skupienia.

Nam udało się spełnić to marzenie i dlatego chętnie podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem w tym temacie.
Zostań projektantem własnej ścieżki kariery zawodowej- pomożemy Ci w tym.

Do kogo kierujemy szkolenie:
-Jesteś rodzicem i planujesz zapewnić efektywny start swojemu dziecku w życiu zawodowym?
-Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się, czy kierunek kształcenia, który wybrałeś to odpowiednia dla Ciebie droga?
-Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się ,co dalej, po skończeniu edukacji?
-Pracujesz, jednak obecna praca/zawód nie jest dla Ciebie satysfakcjonujący?
-Zrobiłeś podsumowanie i doszedłeś do wniosku, że to co robisz zawodowo, nie jest spełnieniem Twoich oczekiwań?
-Pniesz się po szczeblach kariery, jednak te szczeble są tylko dobre, a chciałbyś, żeby były bardzo dobre i interesujące?
-Masz potrzebę przekwalifikowania się, a nie wiesz jak to zaplanować i w którym kierunku pójść?
-Chcesz się rozwijać wewnątrz obecnej firmy, zmienić firmę, zmienić profil pracy?
-Jesteś zainteresowany poznaniem rozwiązań, jak stawić czoła codziennym wyzwaniom zawodowym?

Cele szkolenia:
Określenie etapu kariery zawodowej, na jakim się znajdujesz oraz wyznaczenie drogi jej rozwoju.
Analiza Twoich mocnych i słabych stron.
Poznanie sposobów na przejmowanie inicjatywy.
Poznanie technik i strategii planowania.

Korzyści ze szkolenia:
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia uczestnik:
Będzie wiedział na czym polega planowanie własnej kariery zawodowej.
Będzie znał koncepcje proaktywności.
Będzie wiedział, jakie są jego predyspozycje zawodowe.
Będzie znał wybrane techniki planowania.
Będzie wiedział jak określić swój cel zawodowy i skutecznie zaplanować go w czasie.

Szkolenie prowadzone jest w oparciu o Model Efektywnego Treningu Metodologii SET®

Termin i miejsce szkolenia: POZNAŃ 17.11.2012+18.11.2012
Termin i miejsce szkolenia: WARSZAWA 15.12.2012+16.12.2012

Cena szkolenia to 345 zł za dwa dni szkoleniowe

DLA PIERWSZYCH 4 OSÓB cena szkolenia to 250 PLN
UWAGA2: Jeżeli zarezerwujesz dwa miejsca, otrzymasz rabat 25% !!!

Istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty!

Więcej szczegółów oraz formularz rezerwacji miejsc tutaj http://www.careerdesign.pl/index.php/projektant-wlasne...

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl
Damian Kuświk

Damian Kuświk Pozycjonowanie stron
WWW

Temat: Tablica Ogłoszeń

Oferuję katalogowanie stron internetowych oraz wpisy w prywatnych blogach typu Presell Page.
Link do aukcji http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=2027955

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Tablica Ogłoszeń


Obrazek


Obrazek


Marka szkoleniowa INTUIKON (http://www.intuikon.pl) 14 i 15 grudnia 2012 roku (Pt, Sb) w godzinach 10:00 do 18:00 zaprasza serdecznie do udziału w programie edukacyjnym (2-dniowy warsztat + konsultacje wdrożeniowe) skierowany głównie do osób prowadzących lub planujących założyć własną firmę.

- Szukasz innowacyjnego pomysłu na biznes?

- Prowadzisz własną firmę i widzisz, że w Twojej branży toczy się zażarta walka o klienta, a Ty chcesz się wyraźnie odróżnić od konkurencji?

- Chcesz, aby konkurencja przestała być dla Ciebie istotna?

- Szukasz niszy rynkowej dla swojej firmy?

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś lub odpowiedziałaś TAK, to jest to szkolenie dla Ciebie !

KORZYŚCI z udziału w programie:

- Każdy Uczestnik opracuje dokładną diagnozę sytuacji we własnej branży oraz zidentyfikuje istniejące w niej czynniki konkurencyjności oraz opracuje elementy, które wyróżnią jego firmę na tle konkurencji i pozwolą „wypłynąć na nowy rynek”,

- Uczestnicy poznają, zrozumieją oraz zdobędą umiejętności praktycznego zastosowania narzędzi Strategii Błękitnego Oceanu (SBO),

- Uczestnicy nauczą się za pomocą SBO tworzyć wolną przestrzeń rynkową, identyfikować dodatkowy popyt na swoje produkty i usługi ze strony „nieklientów”, modyfikować strategię własnej firmy, tak, aby konkurencja stała się nieistotna,

- Uczestnicy poznają liczne przykłady zastosowania innowacyjnych strategii biznesowych z rynku polskiego oraz zagranicznego oraz ich przełożenie na biznes każdego z Uczestników,

- Uczestnicy będą pracowali na swoich własnych pomysłach na biznes lub strategiach prowadzonych już firm,

- Pobudzenie kreatywności każdego z Uczestników w obszarze planowania rozwoju własnej firmy,

- Możliwość konsultacji na etapie wdrożenia wypracowanych rozwiązań biznesowych,

- Zaświadczenie potwierdzające udział w warsztacie.

Prowadzący: Piotr Chmielewski http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Inwestycja: (za 2 dni) 587 zł brutto

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: biuro@intuikon.pl

PEŁNY OPIS SZKOLENIA:
http://www.intuikon.pl/pdf/Zwycieska_Strategia_Twojej_...

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Piotr K.

Piotr K. Szczęściarz:)

Temat: Tablica Ogłoszeń

Witam.

Mam na oku interes, który wymaga wkładu pieniężnego ok. 0,5 mln złotych(lub wielokrotność tej kwoty w zależności od tempa rozwoju tej inwestycji) na start.
-Zwrot inwestycji oceniam na 6-7 lat (Jeżeli interes się rozwinie wystarczająco szybko to ten czas się skróci do 4-5 lat)
-Skala przedsięwzięcia w docelowym planie ma wzrosnąć z regionalnej do krajowej
-Możliwość negocjowania warunków spółki/inwestycji.

Szczegóły udostępnię tylko osobom zainteresowanym. Tel 604-097-355

Piotr Kowalski
Daniel Żochowski

Daniel Żochowski Architekt IT /
Analityk /
Projektant CRM / MBA
IT

Temat: Tablica Ogłoszeń

Zapraszam Wszystkich Rodziców do wypełnienia ankiety http://www.surveymonkey.com/s/V2FX7ST - Aplikacje edukacyjne dla dzieci - ankieta wspomaga nowy polski startup.
Tomek C.

Tomek C.
www.cekal.pl/www.cek
alrecruitment.co.uk

Temat: Tablica Ogłoszeń

Pracuj w Anglii

http://www.facebook.com/Cekal.Recruitment.LTD
Michał Lis

Michał Lis Uśmiech do wzięcia

Temat: Tablica Ogłoszeń

KOGO SZUKAMY?

• managerów, ekspertów, trenerów
• zdolnych do budowania i pielęgnowania pozytywnych relacji
• konsekwentnych i zdeterminowanych
• stawiających i realizujących cele

CZEGO OCZEKUJEMY?

• wiary we własne siły i chęci rozwoju
• konsekwencji i wytrwałości
• systematyczności
• śmiałości i odwagi

DAJEMY MOŻLIWOŚĆ:

• uczenia się od najlepszych
• udziału w wyjątkowych warsztatach rozwojowych
• osiągnięcia satysfakcji zawodowej i spełnienia marzeń
• działania w sprzyjającej ku temu atmosferze

NIE TOLERUJEMY:

• kłamstwa, chamstwa i wyzysku
Marek Heidrich

Marek Heidrich Business Lab Nowy
Świat & SOURCE
Executive
Recruitment

Temat: Tablica Ogłoszeń

Dzień Dobry!

Otwieramy kolejną przestrzeń coworkingową przy warszawskim Nowym Świecie. Oferujemy, dostępne od zaraz, mini biura jedno, dwu i trzyosobowe. Wydzielona przestrzeń do własnej dyspozycji w odpowiednio przygotowanym biurze, w otoczeniu innych profesjonalistów i w doskonałej atmosferze.

http://www.business-lab.pl/oferta/business-box

http://www.facebook.com/blabnowyswiat?ref=ts&fref=ts

Zapraszam serdecznie!

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.
Monika N.

Monika N. Księgowa

Temat: Tablica Ogłoszeń

Zapraszam do współpracy z Biurem Rachunkowym Jota.

Poprowadzimy rzetelnie solidnie i na czas Twoją działalność.
Z nami zmiejszysz swoje koszty nawet o 50%.

Posiadamy 18-letnie doświadczenie w rozliczaniu firm o różnych profilach działalności.

Posiadamy odpowiednie kwalifikacje, certyfikat MF, ubezpieczenie OC,
programy księgowe i kadrowo-płacowe.

Doradzimy w każdej kwestii podatkowej i wystawimy FV.
Jesteśmy mobilni i obsługujemy zdalnie firmy na terenie całej Polski, a do Państwa obowiązków pozostanie jedynie terminowe wpłacanie ewentualnych zobowiązań wobec fiskusa.

Skontaktuj się z nami i poznaj darmową wycenę usług.

Zapraszamy
Biuro Rachunkowe Jota
mmonikaa82@gmail.com
Katarzyna Fremi

Katarzyna Fremi Business Lab Nowy
Świat

Temat: Tablica Ogłoszeń

Dzień Dobry!

Otwieramy kolejną przestrzeń coworkingową przy warszawskim Nowym Świecie. Oferujemy, dostępne od zaraz, mini biura jedno i dwuosobowe. Wydzielona przestrzeń do własnej dyspozycji w odpowiednio przygotowanym biurze, w otoczeniu innych profesjonalistów i w doskonałej atmosferze.

http://www.business-lab.pl/oferta/business-box

http://www.facebook.com/blabnowyswiat?ref=ts&fref=ts

Zapraszam serdecznie!

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.
Rafał R L.

Rafał R L. IT & Telco
Executive, CIO, BPM,
Interim & Innovation
Theo...

Temat: Tablica Ogłoszeń

"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."
Albert Einstein

Zapraszam do współpracy z „ICTBS Partners

ICTBS Partners to grupą specjalistów, managerów i coachów z wieloletnim doświadczeniem biznesowym i inżynierskim, którzy hołdując zasadzie "W ICT nie ma rzeczy niemożliwych... tylko mniej lub bardziej prawdopodobne" mogą wesprzeć swoją interdyscyplinarną wiedzą i umiejętnościami Wasze przedsięwzięcia, poprzez innowacyjne podejście do zastosowań ICT w procesach biznesowych i związanych z nimi usługach. W szczególności:

"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."
Albert Einstein

Zapraszam do współpracy z „ICTBS Partners
Information & Communication Technology
Business Solutions Partners


ICTBS Partners to grupą specjalistów, managerów i coachów z wieloletnim doświadczeniem biznesowym, inżynierskim i naukowym, którzy hołdując zasadzie "W IT i Telekomunikacji nie ma rzeczy niemożliwych... tylko mniej lub bardziej prawdopodobne" mogą wesprzeć swoją interdyscyplinarną wiedzą i umiejętnościami Wasze przedsięwzięcia, poprzez innowacyjne podejście do zastosowań ICT w procesach biznesowych i związanych z nimi usługach.
W szczególności:

Strategiczne, merytoryczne i operacyjne wsparcie ICT dla Zarządów
• Wsparcie zarządzania i Interim management ICT
• Renegocjacja umów ICT
• Poszukiwanie, kontakty i nadzór nad podwykonawcami
• Wsparcie w wyborze i negocjacjach SLA z dostawcami
• Innowacyjna optymalizacji kosztów operacyjnych, ROI i TCO
• Zarządzanie projektami i portfelami projektów i ich wsparcie merytoryczne
• Zmiana, optymalizacja i automatyzacja procesów biznesowych i ICT
• Transformacje, restrukturyzacje, fuzje i przejęcia
• Due diligence procesów i ICT

Wsparcie rozwoju i integracja rozwiązań ICT
• Budowa i wdrożenia rozwiązań (ERP, CRM, e-commerce, Intranet, komunikacja, workflow, praca grupowa, SFA, SCM, BI, Call Center, mobile, CLOUD, wirtualizacja, LAN, WAN, VoIP, Systemy kontroli i nadzoru)
• Administracja, serwis i utrzymanie
• Rozwój, optymalizacja i budowa centrum przetwarzania danych
• Wsparcie biznesowe i technologiczne migracji do rozwiązań outsourcingowych

Outsourcing infrastruktury, usług i zakupów ICT
• Zarządzanie ICT
• Administracja, serwis i utrzymanie
• Zarządzanie operacyjne negocjacjami i zakupami ITC

Tak jak Krzysztof Kolumb stawiając słynne jajko, był w stanie pokazać, że poprzez innowacyjne myślenie, a nie stereotyp, można dokonać wydaje się niemożliwego, choć wszyscy przedtem twierdzili że tego nie da się zrobić, tak i ICTBS Partners są w stanie udowodnić, że niekonwencjonalne podejście do wsparcia biznesu nowatorskimi rozwiązaniami procesów biznesowych i innowacyjnym użyciem w nich ICT może dać przeliczalne i szybkie rezultaty dla biznesu. My nie jesteśmy tym zaskoczeni ponieważ jesteśmy Innovation Theology Evangalists.

Po bliższe informacje zapraszam na stronę www.ictbsp.com
T: +48665450405
M: rafal.lewandowski[AT]ictbsp.com lub skrzynka GL
Sylwia Wolska

Sylwia Wolska Specjalista ds.
promocji i
rekrutacji, Fundacja
Normalna ...

Temat: Tablica Ogłoszeń

Zapraszamy do bezpłatnego korzystania ze strony http://e-contest.pl zrzeszającej inwestorów oraz osoby z własnym biznesem lub pomysłem na biznes poszukujących finansowania.

Zasada działania projektu e-contest.pl polega na umożliwieniu kontaktu firm, czy pomysłodawców projektów z potencjalnymi inwestorami, którzy mogliby się zaangażować w finansowanie prezentowanego zamierzenia inwestycyjnego.

Szczegółowe informacje na temat podstawowych funkcjonalności w zakładce: DODAJ PROJEKT

Po rejestracji proszę wysłać e-mail na adres: biuro@meritinvest.pl o treści: „Rejestracja na e-contest.pl, proszę o nadanie Konta PRO”

Osoby zalogowane mogą korzystać z forum wymiany poglądów, prezentacji on-line, analiz i komentarzy eksperckich, giełdy ofert, która oferuje różne formy współpracy (barter, zakup usługi/firmy, nieruchomości), a także tworzyć specjalistyczne grupy tematyczne.

Pozdrawiam

Sylwia Wolska
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Tablica Ogłoszeń

Dla swojego klienta poszukuję osoby/firmy, która dokończyłaby stronę internetową. Kolejnym etapem będzie obsługa i prowadzenie kampanii promocyjnej w internecie. Strona jest postawiona na CMS Joomla. Chodzi o stronę http://mikea-tychy.pl. Propozycje proszę wysyłać do mnie Łukasz Zegar – l.zegar@lukasz-zegar.pl lub bezpośrednio do mojego klienta mikeasalon@interia.pl.
Barbara Kupis

Barbara Kupis Koordynator
projektu, SW
Konferencje

Temat: Tablica Ogłoszeń

Witam,

mam przyjemność zaprosić Państwa na konferencję Franczyza MoneyCon, rozpoczynającą cykl konferencji o tej tematyce.
Konferencja odbędzie się: 14 marca 2013 w Warszawie - Hotel Novotel Airport.

Uczestnicząc w tej konferencji będą mieli Państwo okazję wysłuchać wykładów m.in. na temat:
- Dobre praktyki we franczyzie
- Franczyza społeczną receptą na zmniejszenie bezrobocia
- Franczyza - dobra czy zła?
- Efektywna franczyza - siła modelu operacyjnego czy kapitał marki
- Umowa Franczyzy - prawa i obowiązki stron

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, natomiast należy dokonać uprzedniej rejestracji.

Więcej informacji o konferencji i rejestracja na stronie:
http://moneycon.pl/franczyza_warszawa/2013

W razie pytań, serdecznie zapraszam do kontaktu

Małgorzata Kulesza
Asystent Kierownika Projektu
tel 22 427 37 10
fax 22 244 24 59
malgorzata.kulesza@software.com.pl
Piotr B.

Piotr B. Właściciel,
Wirtualne Biuro
(Piotr Byrski LEXIS)

Temat: Tablica Ogłoszeń

Nie masz odpowiedniego miejsca na prowadzenie własnej firmy lub nie wiesz gdzie zarejestrować firmę, którą właśnie planujesz otworzyć?

Serdecznie zapraszamy do Wirtualnego Biura w KATOWICACH, a niebawem również w Krakowie i Wrocławiu.

Wirtualne biuro w Katowicach – prestiżowy adres dla Państwa firmy nie musi być drogi!


Obrazek


Dzięki skorzystaniu z usługi WIRTUALNEGO BIURA W KATOWICACH otrzymują Państwo:

- profesjonalny adres, pod którym możecie zarejestrować siedzibę firmy w Urzędach,
- prestiżowy adres do korespondencji,
- pomoc w kompletowaniu dokumentów i zezwoleń oraz przy procedurze rejestracji firmy we wszystkich wymaganych urzędach,
- stałą, pełną obsługę sekretariatu (odbieranie faksów, poczty itp.),
- wirtualny sekretariat (dedykowana linia telefoniczna, odbieranie lub przekierowanie połączeń telefonicznych itp.),
- doradztwo księgowe, prawne, marketingowe, tworzenie stron internetowych wraz z pozycjonowaniem,
- reprezentacyjne miejsce do spotkań z klientami, podpisywania kontraktów, prowadzenia szkoleń i konferencji.

_________________________________________________________________

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 19.00.

WIRTUALNE BIURO KATOWICE
Kompleks Biurowy Opolska 22
Katowice, ul. Sobieskiego 11 (pok. CD 18)

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty na naszej stronie internetowej:

http://wirtualne-biuro-katowice.com.pl/

Dołącz do nas również na Facebooku

http://www.facebook.com/WirtualneBiuroKatowice/info

W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem tel.: +48 784 477 512

Osoby z Goldenline.pl mogą liczyć na szczególne promocje :)

Pozdrawiamy,
Zespół Wirtualnego Biura Katowice

konto usunięte

Temat: Tablica Ogłoszeń

HPR Group zaprasza osoby zamieszkałe na terenie województwa mazowieckiego do udziału w bezpłatnych szkoleniach z zakresu Zarządzaniami Zasobami Ludzkimi w ramach projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej o tematyce:

1. Prawne aspekty zarządzania personelem. 11-12.03.2012
Nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, rodzaje stosunków pracy, dokumentacja pracownicza, stosowanie Kodeksu Pracy oraz orzecznictwa sądowego.

2. Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi. 13-14.03.2012
Funkcje zarządzania personelem, planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrolowanie i rozwijanie pracowników, delegowanie uprawnień, motywowanie pozafinansowe.

3. Zarządzanie wiedzą i rozwojem. 25-26.02.2012
Narzędzia zarządzania wiedzą w organizacji, czym jest rozwój i jak rozwijać pracowników, narzędzia szkoleniowo-rozwojowe, metody nauczania, etapy rozwoju pracownika wg Blancharda.

4. Skuteczna rekrutacja. 18-19.03.2012
Tworzenie profilu stanowiska, dokumentacja rekrutacyjna, selekcja aplikacji, etapy rozmowy rekrutacyjnej, komunikacja, pytania na rozmowie kwalifikacyjnej, skuteczny proces rekrutacji.

Program szkolenia obejmuje dwudniowe warsztaty (16h) oraz dodatkowy dzień e-learningu (8h).
Projekt jest w pełni finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Program jest skierowany do właścicieli firm, kadry managerskiej oraz osób zajmujących się HR-em, kadrami i administracją. Do projektu mogą przystąpić firmy miro, małe i średnie. Szkolenia te dedykowane są dla branży transportowej, turystycznej i hotelarsko-restauracyjnej (musi być to potwierdzenie w PKD firmy).

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty, zadawania pytań i kontaktu.
Warto skorzystać, bo program szkoleń jest naprawdę bardzo ciekawy i w pełni refundowany przez EFS, co daję łatwą możliwość podniesienia swoich umiejętności i kwalifikacji.

Kontakt:
Patrycja Kałuża
pkaluza@selectone.com.pl
Tel.: 693 47 43 43
http://selectone.pl

Biuro projektu:
Ul. Smolna 32/17
00-375 Warszawa



Wyślij zaproszenie do