Urszula Olejnik
Urszula Olejnik
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia - kursy - szkolenia
Dowiedz się jak skutecznie zarządzać przedsiębiorstwem w aktualnych warunkach wolnego rynku, jak opracować pełnowartościowy plan strategiczny oraz jakich błędów uniknąć przy projektowaniu przyszłości.Zapraszam na szkolenie ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE MAŁYMI I ŚREDNIMI PRZEDSIĘBIORSTWAMI W NOWOCZESNEJ GOSPODARCE,
Wrocław 28-29 września 2011
Szkolenie poprowadzi ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego i strategii finansowej firm p.Arkadiusz Derkacz, wykładowca warszawskiej SGH i dyrektor finansowy kilku polskich przedsiębiorstw.
SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!
Więcej informacji o szkoleniu na stronie: http://moneycon.pl/zarzadzanie-strategiczne.
Pozdrawiam,
Tomasz Michna
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia - kursy - szkolenia
Masz pomysł na biznes? Wykreujemy Twój sukces!Rusza nabór do II edycji bezpłatnych szkoleń w ramach projektu
„Wiedza kluczem do sukcesu”.
Lider projektu - firma Eurokreator s.c. z Krakowa, która aktywnie działa na rynku edukacyjnym oraz na rzecz budowania partnerstw społeczno–gospodarczych, przygotowała program dla studentów, doktorantów i pracowników naukowych z Małopolski, którzy rozważają uruchomienie działalności gospodarczej wykorzystującej innowacyjne rozwiązania w obszarze środowiskowym, zdrowia oraz nowoczesnych technologii.
Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest przedstawienie innowacyjnego pomysłu. Może to być konkretny produkt, proces czy strategia marketingowa. Wystarczy zastosowanie niedawno opracowanych rozwiązań technicznych czy innowacyjny sposób organizacji firmy.
Właśnie taki jest Twój pomysł na biznes? Zgłoś się do projektu!
Eurokreator gwarantuje pełną poufność, a dzięki szkoleniu znacznie zwiększysz swoje szanse na osiągnięcie sukcesu finansowego.
W trakcie 100 godzin szkoleń zdobędziesz wiedzę z zakresu zakładania i prowadzenia firmy odpryskowej, źródeł finansowania, tworzenia planu marketingowego, ochrony swojej własności intelektualnej, a także zarządzania innowacyjnym projektem. Techniki, zasady oraz narzędzia tworzenia biznesplanu poznasz w trakcie 12 godzin doradztwa grupowego. Następnie przez 9 godzin będziesz mieć do dyspozycji eksperta, z którym - w ramach doradztwa indywidualnego - wspólnie wypracujecie konkretne elementy Twojego biznesplanu. W I edycji projektu doradztwo cieszyło się ogromnym zainteresowaniem uczestników.
Z pomocą ekspertów-praktyków stworzysz profesjonalny biznesplan pod kątem swojego pomysłu i potencjalnego źródła finansowania. Firma Eurokreator kładzie duży nacisk na pokazanie możliwych sposobów zdobywania wsparcia zarówno kapitałowego, jak i z zakresu biznesowego know-how. W tym celu w ramach projektu „Wiedza kluczem do sukcesu” współpracuje z grupą SATUS, Funduszem Zalążkowym Krakowskiego Parku Technologicznego, Wydziałem Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej UJ, Europejską Akademią Gier, Klastrem LifeScience oraz Klastrem MedCluster.
II edycja
od 5 listopada do 31 maja 2011
-zajęcia sobotnie w blokach po 8 godzin lekcyjnych. Za wyjątkiem części marca i kwietnia 2012, zajęcia będą odbywały się co drugą sobotę.
W ramach programu uczestnik skorzysta z
-100 godzin szkolenia podzielonego na 3 moduły
-12 godzin doradztwa grupowego
-9 godzin doradztwa indywidualnego.
Zajęcia teoretyczne - 100 godzin
Moduł I – Działalność gospodarcza spin off/out (tzw. działalność odpryskowa) 52 godziny
-funkcjonowanie firmy – 12 godzin
-aspekty prawne zakładania i prowadzenia działalności – 4 godziny
-zobowiązania podatkowe i formy ewidencji podatkowej – 4 godziny
-podstawowe zagadnienia z zakresu księgowości, kadr i płac – 4 godziny
-wybrane zagadnienia z zakresu analizy rynku i marketingu – 12 godzin
-źródła i sposoby finansowania działalności gospodarczej – 4 godziny
-biznes plan i elementy analizy ekonomicznej w nim wykorzystywane – 12 godzin
Moduł II – Zarządzanie innowacyjnym projektem 24 godziny
-cykl życia projektu
-harmonogram realizacji projektu
-monitoring i ewaluacja
-różne rodzaje ryzyka i ich unikanie
Moduł III – Funkcjonowanie innowacyjnych przedsiębiorstw w Małopolsce – 24 godziny
-dobre praktyki
-doświadczenia istniejących firm
-oferta klastrów i organizacji wspierających innowacje i przedsiębiorczość
Doradztwo grupowe - 12 godzin
-tworzenie biznes planu
-równość płci w firmach spin off/out
Doradztwo indywidualne – 9 godzin zegarowych
Indywidualne konsultacje z ekspertami dotyczące organizacji firmy oraz tworzenia biznes planu.
Więcej informacji uzyskasz na stronie http://wiedzaisukces.edu.pl lub pod nr tel: 691 45 88 34.
Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.2.
Urszula Olejnik
Dariusz
Dąbrowski
Szukasz inwestora?
Zadzwoń.
Temat: Ogłoszenia - kursy - szkolenia
Odpowiedzialność majątkowa urzędników - szkolenieUstawa z 20 stycznia 2011 r. o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa jak każdy przepis prawa jest dokumentem przysparzającym wiele problemów w jego interpretacji.
Szczególnie, kiedy będzie chciał tego dokonać przedsiębiorca, który nigdy w życiu nie miał nic wspólnego z merytorycznym podejściem do prawa. W związku z nowymi przepisami firma EMM Consulting stworzyła szkolenie dla przedsiębiorców pt. "Odpowiedzialność majątkowa urzędników".
"Nasze szkolenie ma na celu uświadomienie tych wszystkich, którzy z tymi paradoksami chcieliby się zmierzyć. Moim zdaniem ma ono pożytek zarówno dla firm, jak też samych urzędników, którzy z założenia stoją „po dwóch stronach barykady”. Formuła naszego szkolenia zakłada spotkanie osoby z tej „drugiej strony”, wysłuchanie jego argumentów w odniesieniu do nowo ustanowionego prawa a tym samym refleksję, że niejednokrotnie argumenty tej drugiej strony są jak najbardziej słuszne. – powiedział Mariusz Lasak, właściciel EMM Consulting.
Szkolenie dla przedsiębiorców proponowane przez EMM Consulting prowadzi sędzia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, który w sposób szczegółowy omawia wszelkie zagadnienia związane z regulacją prawną oraz rodzajem odpowiedzialności, których ona dotyczy. Przewidziane jest opracowanie odrębnego szkolenia dla urzędników, którzy również miewają problemy z zaadoptowaniem nowych przepisów prawa. Dla tej grupy zaplanowano blok szkoleniowy, który zostanie wzbogacony o Kodeks Postępowania Administracyjnego, który w ostatnim czasie również uległ przeobrażeniom.
http://benefitmedia.netpr.pl/pr/191212/odpowiedzialnos...
http://www.rp.pl/artykul/700122.html
Joanna Rokosz szkolenia
Temat: Ogłoszenia - kursy - szkolenia
Witam poszukuję trenera który poprowadziłby szklenia z zakresu zakładania i prowadzenia firmy typu spin w Warszawie ( weekendy po 8 godzin dziennie) od 26.11 do 18.12.2011. Osoby zainteresowane proszę o kontakt biedronka.op@poczta.fmPozdrawiam
Joanna Rokosz
Tomasz
Winkler
Specjalista ds.
rejsów
Temat: Ogłoszenia - kursy - szkolenia
Twoje stanowisko do tej pory nie wymagało abyś znał któryś z programów :- Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Access, Project),
- Corel (CorelDRAW),
- Adobe (Photoshop, Indesing, Illustrator, Flash),
- ArchiCAD,
- Artlantis,
- 3DSMAX,
- programowanie w C, C++, języku JAVA,
nie ma nic prostszego jak się go nauczyć.
Wybierz program, który Cię interesuje oraz poziom od jakiego chcesz zacząć?
My możemy zagwarantować, że szybko staniesz się ekspertem wybranego programu, a Twoi koledzy/koleżanki będą prosić Cię o pomoc w codziennej pracy, szef zaś uzna Cię za cennego pracownika posiadającego ogromną wiedzę co w przyszłości zwiększy szanse na awans. Po ukończonym kursie wszyscy kursanci otrzymują certyfikat ukończonego szkolenia.
Firmom i Organizacjom pragnącym przeszkolić większą liczbę pracowników, oferujemy realizację szkoleń w trybie zamkniętym. Szkolenia takie dopasowujemy ściśle do wymogów naszych Klientów. Organizujemy je w najwygodniejszym dla naszych klientów czasie, w najdogodniejszej lokalizacji.
Promocyjne oferty dla studentów !
Prowadzimy również szkolenia miękkie:
- wystąpienia i autoprezentacja,
- kreowanie wizerunku,
- rozwój osobisty,
- motywacja,
- komunikacja,
- zarządzanie i kierowanie,
- sprzedaż i szkolenia handlowe,
- profesjonalna sekretarka,
- i inne.
Pełna oferta na stronie http://thebrain.pl
Kontakt e-mail: tomasz.winkler@thebrain.pl
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Katarzyna
Fremi
Business Lab Nowy
Świat
Temat: Ogłoszenia - kursy - szkolenia
Nowe, niezwykłe miejsce na mapie Warszawy!Biura, biurka, sala konferencyjna, sala spotkań, wirtualny adres, a to wszystko na jednej z najbardziej prestiżowych ulic na świecie- NOWY ŚWIAT!
Zapraszam do zapoznania się z ofertą
http://business-lab.pl
Kasia
Magiera
właściciel firmy
Show-Land-
szkolenia, eventy
Temat: Ogłoszenia - kursy - szkolenia
Warsztaty wizażu i stylizacjiGaleria Oławska
21 Kwietnia
Pozwól sobie na Metamorfozę!
aby uczestniczyć w warsztatach wystarczy wysłac: swoje imie, naziwsko, numer kontaktowy i ZDJĘCIE na mojego maila: konkurswiosennaolawa@gmail.com
w programie:
Metody wykonania idealnego makijażu na dzień i wieczór według obowiązujących trendów wiosna-lato 2012
Typy urody: wiosna, lato, jesień, zima
Stylizacja – pojęcie
Typy sylwetek
Stylizacja sylwetki na wiosne i lato 2012
Strój do pracy – jak dobrze wyglądać wiosną i latem
Podstawy pielęgnacji: rodzaje cery
Charakterystyka poszczególnych typów skóry oraz poznanie zasad ich pielęgnacji
Kosmetyki – jak wybrać najlepsze na wiosne i lato 2012
GRUPA NA TE DARMOWE WARSZTATY BĘDZIE LICZYĆ 10 osób!
SĄ WOLNE MIEJSCA!!!!!!!!!!!!!!
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia - kursy - szkolenia
Warsztaty - Jak otworzyć "zielony biznes".Za oknem co raz piękniejsza pogoda, najwyższy czas wygrzebać z piwnicy solidne grabie i zrobić porządki w ogródku! A co by się stało gdybyśmy mogli jeszcze na tym zarobić? Dla tych, którzy widzą w tym szansę, mamy propozycję BEZPŁATNYCH warsztatów - zapraszamy Was serdecznie na nadchodzące spotkanie jak otworzyć "zielony biznes".
Dla wszystkich, którzy zaszczycą nas swą obecnością, mamy niezwykle obiecujący program. Przedstawimy w prosty i przyjemny sposób jak zabrać się za otwarcie własnej "zielonej" firmy, przedstawimy Wam też kilka interesujących przykładów firm skazanych na sukces i tych dla których los okazał się mniej łaskawy - omówimy oczywiście dlaczego. Do tego pokażemy kilka skutecznych sposobów na pozyskanie wiernych klientów i promocji firmy.
Warsztaty przeznaczone przede wszystkim dla osób związanych z Architekturą Krajobrazu i Ogrodnictwem, ale jesteśmy otwarci na wszystkich, których powołaniem jest projektowanie altanek i walka z kretami, dlatego nie zapomnijcie powiedzieć znajomym, może to oni w przyszłości zaprojektują wam ogródek!
Spotkanie odbędzie się w środę 4 kwietnia o godz. 17 w budynku 34, aula III, zapisy na aip@sggw.pl
Weź również udział w wydarzeniu na facebook'u! - https://www.facebook.com/events/333668743357564/
Patronem honorowym jest Dziekan Wydziału Ogrodnictwa i Architektury krajobrazu Prof. dr hab. Marek S. Szyndel,
Beata
Jędruszak
starszy specjalista,
Unlimited Group
Polska
Temat: Ogłoszenia - kursy - szkolenia
Czy wiesz, że Twój umysł to najpotężniejsze narządzie we wszechświecie?
Czy wykorzystujesz cały jego potencjał?
Być może posiadasz ukryte zasoby, z których istnienia nie zdajesz sobie sprawy?
Poznając metodę Silvy odkryjesz w sobie pokłady intuicji i energii, które otworzą przed Tobą nowe perspektywy.
Kurs samokontroli umysłu metodą Silvy
Lublin 20-22 kwietnia.
Co zyskasz?
* poprawa pamięci i koncentracji
* redukcja poziomu stresu
* szybkie podejmowanie decyzji
* stan relaksu bez względu na okoliczności
* lepsza kondycja zdrowotna
Masz jakieś pytania?
Tel.533 993 337 e-mail: silva@unlimitedgroup.pl
Tutaj więcej informacji o kursie
Nie zwlekaj! Liczba miejsc ograniczona!
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia - kursy - szkolenia
Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
I. Co się będzie działo?
Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.
Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.
1. Strona internetowa.
Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:
a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.
b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.
c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
2. Pozyskiwanie klientów.
Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:
a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.
Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.
b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.
d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).
e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.
Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.
Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.
I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.
To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
III. Koszty
Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).
Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
IV. Terminy:
Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w dniach 24, 25, 29, 30, 31 maja oraz 4 i 5 czerwca 2012 roku.
Dominika Woźniak Per aspera ad astra
Temat: Ogłoszenia - kursy - szkolenia
Maximum Sukcesu 1.0 to projekt, który krok po kroku, poprowadzi Cię do osiągnięcia sukcesu w we wszystkich orbitach Twojego życia.
Jeśli brakuje Ci prostych i skutecznych strategii na to jak efektywnie realizować swoje plany i cele, jak żyć pełnią i czuć spełnienie - obejrzyj ten materiał video.
http://www.maximumsukcesu.pl/
Wiedza jaką otrzymasz, oglądając film:
- poznasz 10 sabotaży, które utrudniają nam osiąganie sukcesów
- pokażemy Ci sposoby, na to jak zauważać te sabotaże u siebie
- jak wprowadzać w życie nowe strategie, tak aby Twoje działania były skuteczne
Aplikacji tej wiedzy jest bardzo wiele - obejrzyj film i zrównoważ swoje życie, tak aby umiejętnie dbać o wszystkie jego strefy i osiągać w nich sukcesy.
Wejdź na stronę i obejrzyj bezpłatny materiał video:
http://www.maximumsukcesu.pl/
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia - kursy - szkolenia
Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
I. Co się będzie działo?
Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.
Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.
1. Strona internetowa.
Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:
a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.
b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.
c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
2. Pozyskiwanie klientów.
Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:
a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.
Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.
b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.
d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).
e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.
Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.
Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.
I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.
To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
III. Koszty
Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).
Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
IV. Terminy:
Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w miesiącach sierpień-wrzesień; dokładne daty zostaną wyznaczone po konsultacjach z Uczestnikami.
Urszula Olejnik
Podobne tematy
-
Mój Własny Biznes » KREOWANIE WIZERUNKU MENEDŻERA - OFERTA SZKOLENIA OTWARTEGO -
-
Mój Własny Biznes » [WARSZAWA] BEZPŁATNE SZKOLENIA Z ZAKRESU ZARZĄDZANIA, do... -
-
Mój Własny Biznes » Bezpłatne szkolenia z biznesu w ramach Warsztatów Smakuj... -
-
Mój Własny Biznes » Bezpłatne szkolenia e-learning -
-
Mój Własny Biznes » własny biznes - sprzedasz i szkolenia - tablice interaktywne -
-
Mój Własny Biznes » Szkolenia w Łodzi -
-
Mój Własny Biznes » bezpłatne doradztwo i szkolenia dla osób zatrudnionych -
-
Mój Własny Biznes » Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,... -
-
Mój Własny Biznes » Tygodniowe, intensywne kursy grafiki komputerowej dla... -
-
Mój Własny Biznes » Bezpłatne szkolenia z public relations i komunikacji -
Następna dyskusja: