Temat: Książka "Merchandising w polskich sklepach"

Książka "Merchandising w polskich sklepach", stanowiąca II wydanie (zmienione) poradnika "Tajemnice super sprzedaży. Jak skutecznie prowadzić sklep" opuściła już drukarnię i jest do nabycia. Cena brutto (VAT 5%) książki wynosi 42PLN i jest to cena niewiele wyższa w stosunku do ceny poprzedniego poradnika, choć obecne wydanie ma 204 strony, czyli blisko 2 razy więcej niż poprzednio.

http://www.ekspercisprzedazy.edu.pl/biblioteka

Poniżej komplet informacji:

Witold Urbański

„Merchandising w polskich sklepach”

Biblioteka Eksperta Sprzedaży

Wydanie II poprawione

Rok wydania: 2011

Ilość stron: 204

Oprawa: miękka klejona, szyta nićmi

Wymiar: 165x235 mm

ISBN 978-83-934046-0-5

Cena brutto 42 zł
Patrycja C.

Patrycja C. Channel Head - Sales
Department

Temat: Książka "Merchandising w polskich sklepach"

Na polskim rynku nie ma zbyt wiele opracowań dotyczących tego zagadnienia więc pewnie przy najbliższej okazji chętnie sięgnę do tej pozycji... jesli ktoś z Was już to zrobił - podizelcie się swoją opinią na temat tej publikacji. Miłej lektury:)
Adam Romanowski

Adam Romanowski Trener, konsultant
zarządzania

Temat: Książka "Merchandising w polskich sklepach"

Czytałem poprzednią ksiażkę (bardziej skrypt) i była ok. Nic nowego wprawdzie nie wniosła do mojej wiedzy z tego zakresu ale rzeczywiscie opiera sie na polskich przykladach które lub bardzo podobne obserwowałem na rynku. Także chętnie przeczytam kolejną. A co do książek to jest już ich sporo i bedzie coraz wiecej. Część to rzeczywiscie tłumaczenia które nie do końca przystaja do naszych realiow ale zawsze można w nich znaleźć jakis ciekawy wątek.
Adam Romanowski

Adam Romanowski Trener, konsultant
zarządzania

Temat: Książka "Merchandising w polskich sklepach"

W ksiażce „Merchandising w polskich sklepach” Pan Witold ciekawie definiuje zasady merchandisingu - na tak szerokie definicje zasad jeszcze nie trafiłem. Takie szerokie definiowanie zasad daje rzeczywiście możliwość zastosowania ich praktycznie w każdej branży. Rzeczywiście poprzedni skrypt tego autora przerodził się w książkę. Szkoda tylko że również cała jego treść zawiera się również w tej książce. Dla tych co nie czytali skryptu niech po niego wogóle nie sięgają wszystko i tak jest przedrukowane. A jak ktoś nie czytał to polecam.

Następna dyskusja:

E-merchandising - o sztuce ...




Wyślij zaproszenie do