Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

w dniach 28 i 29 kwietnia plk sypnęła przetargami o większej wartości niż przez ostatni rok.
Trzymam kciuki i monituruję co z tego będzie.
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

Monitoruję oczywiście.
Robert Mucha

Robert Mucha Koordynator
projektów

Temat: wysyp przetargów

Tylko roboty, czy też może dokumentacja?
Łukasz Mikucki

Łukasz Mikucki Dyrektor Projektów
Kolejowych

Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

Od Krakowa do Rzeszowa wszystko projektuj i buduj.
Od Jaworzno Szczakowej do krakowa - buduj.
Zabrze - kraków srk - projektuj i buduj
No i jeszcze LCS Gdańsk i LCS Gdynia - buduj.
Robert Mucha:
Tylko roboty, czy też może dokumentacja?
Robert Mucha

Robert Mucha Koordynator
projektów

Temat: wysyp przetargów

Dzięki.
Przemysław Cieślik:
Od Krakowa do Rzeszowa wszystko projektuj i buduj.
Od Jaworzno Szczakowej do krakowa - buduj.
Zabrze - kraków srk - projektuj i buduj
No i jeszcze LCS Gdańsk i LCS Gdynia - buduj.
Robert Mucha:
Tylko roboty, czy też może dokumentacja?
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

Chyba źle przeczytałem, bo informacja prasowa mówi, że JSzcz-Kraków również projektuj i buduj.
Niepokoi mnie ta formuła, bo oznacza, że zamawiający nie radzi sobie z projektami i całe ryzyko przerzuca na wykonawcę.
Robert Mucha

Robert Mucha Koordynator
projektów

Temat: wysyp przetargów

outsourcing ryzyka :)
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

Ryzykiem jest niska decyzyjność w PKP PLK S.A.
Brakuje ludzi potrafiących szybko podjąć decyzję.
Wyjdzie to zaraz w Krakowie. Ja osobiście jestem sceptyczny co do możliwosci dawnego oddziału w Krakowie. Słyszałem niekorzystne opinie o nadzorze z Krakowa.
Robert Mucha

Robert Mucha Koordynator
projektów

Temat: wysyp przetargów

Przy obecnych zawirowaniach organizacyjnych jest jeszcze gorzej. Pamiętam jak mówiono, że Dyrektor Projektu ma odpowiadać za wszystko (decyzyjność). No niestety. Ma nad sobią jeszcze Dyrektora Biura, który z kolei ma Członka Zarządu.

Zresztą im więcej pieczątek na piśmie tym większe rozmycie odpowiedzialności :)
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

Robert Mucha:
Przy obecnych zawirowaniach organizacyjnych jest jeszcze gorzej. Pamiętam jak mówiono, że Dyrektor Projektu ma odpowiadać za wszystko (decyzyjność). No niestety. Ma nad sobią jeszcze Dyrektora Biura, który z kolei ma Członka Zarządu.

Zresztą im więcej pieczątek na piśmie tym większe rozmycie odpowiedzialności :)

Nie tylko rozmycie odpowiedzialności. jesli nie naucza sie podejmować szybko prawidłowych decyzji, to czekają ich procesy sądowe o odszkodowania.

Na terenie dawnego OR Kraków kontraktów nie realizowała kontraktu jeszcze żadna korporacja. Mają niezłego prawnika, ale np. mota engil ma ich wiecej i lepsza strukturę do prowadzenia spraw.
Podobnie Strabag, tchas ( grupa eiffage), czy Budimex.
Dla mnie ogłoszenie tak dużej ilosci kontraktów w jednym rejonie sparaliżuje transport kolejowy na e-30.
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

Łukasz, na Dąbiu, to żescie pojechali po bandzie ...
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

Na Częstochowie moi przycięli widzę też równo.

Kosztorys zamawiającego: 98 680 254 zł brutto

1. KROMISS - BIS Częstochowa + DROGBUD Częstochowa - 79 294 832,08 zł brutto

2. ZUE Kraków + TOR-KRAK Kraków+Wadrox Częstochowa - 81 593 600 zł brutto

3. Mostostal Warszawa + Acciona (Hiszpania) - 86 570 861,33 zł brutto

4. TORPOL + FEROCO - 88 545 190,23 zł brutto

5. DROMED Częstochowa + Pro-Tra Building Wrocław - 89 800 290,51 zł brutto

6. STRABAG + Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe Bieżanów - 90 139 122,32 zł brutto

7. OHL Z s.as. Brno (Czechy)+ "Przemysłówka" Częstochowa - 98 320 898 zł brutto

8. TOR-KAR-SSON Warszawa - 100 999 956,35 zł brutto

9. BUDIMEX S.A. Warszawa - 102 288 398,13 zł brutto

10. TRAKCJA POLSKA S.A. Warszawa - 103 310 013,15 zł brutto
Łukasz Mikucki

Łukasz Mikucki Dyrektor Projektów
Kolejowych

Temat: wysyp przetargów

Na Dąbiu to mała robótka, dlatego zeszli z ceny. Na Częstochowie już tacy odważni nie jesteśmy :) Zaskoczony jestem ofertą Mostostalu Warszawa + Acciona, ciarki przechodzą mi po plecach jak pomyśle, że Acciona miała by budować u nas.
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

Acciona nie buduje, daje referencje. Są właścicielem Mostostalu Warszawa. Układ mniej więcej taki jak między wami a Polimeksem.
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

Jakby komuś było mało przetargów w Krakowie i okolicach, to polecam przetarg z RPO Tarnów- stróże. urocza okolica, górki, serpentyny itp.
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

9 ofert na wykonanie remontu linii Ocice - Rzeszów
13 maja 2010 r., w PKP Polskie Linie Kolejowe Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Krakowie, otwarto oferty na przebudowę stacji Głogów Małopolski oraz dwóch obiektów inżynieryjnych (mostów) na odcinku linii kolejowej nr 71 Ocice – Rzeszów.

Wartość zamówienia wynosi: 19.782.727,00 zł brutto.

Na realizację zadania wpłynęło 9 ofert.

Złożyły je następujące firmy:

1. Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. Wrocław
oferta na kwotę 10.669.830,75 zł brutto.

2. VolkerRail Polska Sp. z o.o. Wrocław
oferta na kwotę 9.229.341,54 zł brutto

3. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Spółka z o.o. Warszawa
oferta na kwotę 8.555.419,06 zł brutto
4. Konsorcjum:
TORPOL Sp. z o.o. Poznań
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „BUD-MOST” Sp. z o.o. Gliwice
oferta na kwotę 9.377.927,27 zł brutto

5. Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego „TRANSKOL” Kielce
oferta na kwotę 8.703.304,95 zł brutto

6. Konsorcjum EXPOL w składzie:
Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Lublinie EXPOL S.A.
PROJEKT-BUD Sp. z o.o. Warszawa
oferta na kwotę 9.338.028,21 zł brutto

7. Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o.
oferta na kwotę 10.038.399,21 zł brutto

8. Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie S.A.
oferta na kwotę 10.448.442,89 zł brutto

9. Zakład Inżynierii Kolejowej Leśkiewicz Kosmala Sp.j. Sandomierz
oferta na kwotę 9.751.397,55 zł brutto

Przebudowa stacji Głogów Małopolski i dwóch obiektów inżynieryjnych jest częścią zadania pn. „Modernizacja linii Kolejowej Rzeszów – Warszawa przez Kolbuszową, Etap II –na odcinku linii Nr 71 Ocice – Rzeszów”.
Przemysław Cieślik

Przemysław Cieślik Inżynier budownictwa
- branża kolejowa

Temat: wysyp przetargów

Gratulacje dla Torpolu za Ciechanów.
Michał Kaśkosz

Michał Kaśkosz Design Engineer ZF

Temat: wysyp przetargów

Przemysław Cieślik:
Na Częstochowie moi przycięli widzę też równo.

Kosztorys zamawiającego: 98 680 254 zł brutto

Cześć,

czy to przetarg na nową linię tramwajową?

M.Michał Kaśkosz edytował(a) ten post dnia 26.05.10 o godzinie 10:54
Michał Kaśkosz

Michał Kaśkosz Design Engineer ZF

Temat: wysyp przetargów

Cześć

jest taki wątek na forum skyscrapercity temat budowy dróg i autostrad wraz z mapą, czy jest jakaś mapa dotycząca kolei?

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=345003&...



Wyślij zaproszenie do