konto usunięte

Temat: krótko, bo tylko 17 lat - czyli fianał akcji promocyjnej...

Tym, którzy aktywnie sledzą moje pyskate poczynania zapewne nie jest obce stwierdzenie Pana Bojaruna (którego podziwiam za wytrwałość, ja bym się już dawno poddała po tylu strzałach, ze na promocji się nie zna, bo pracuje w niej krótko-tylko 17 lat. Życie te słowa samo zweryfikowało. Bardzo proszę dzisiejsze doniesienia z UM:

Szanowni Państwo,

Podsumowując pierwszy etap naszej współpracy dot. wspólnych przedsięwzięć promujących Akademickie Katowice, chciałem przekazać krótką informację na temat co zostało zrobione.

Zdaję sobie sprawę, że zakres i narzędzia wykorzystane w akcji mogą nie być zadawalające dla wszystkich nie mniej jednak pierwszy krok mamy już za sobą.

Zebraliśmy wiele doświadczeń, które pozwolą uzyskać dużo większy efekt przy kampanii jaką chcielibyśmy wspólnie z Państwem przeprowadzić w przyszłym roku.

Mam nadzieję na współpracę podczas kolejnej akcji oraz na propozycje i pomysły wspólnych działań promocyjnych w sferze promocji akademickości miasta.



Poniżej zamieszczam najważniejsze informacje dot. zrealizowanej kampanii.

Pozdrawiam



Marcin Stańczyk

p.o. Kierownika Referatu Promocji Miasta

Wydział Informacji i Promocji

Urząd Miasta Katowice

tel. +48 32 2593852

http://katowice.eu





W kampani Studiuj w Katowicach wykorzystano następujące narzędzia:



• OUTDOOR – czas ekspozycji: 16.05- 29.05 2007 r.
liczba nośników: 100 Billboardów 25 CityLightów w wybranych miastach

Koszt kampanii: 72.364,30 zł brutto
Wykonawca, Firma Business Consulting Spółka z o.o. wyłoniony w drodze przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004 r.

Lokalizacje nośników:

BBL :

Bielsko Biała, Biała Podlaska, Chełm, Częstochowa, Gliwice, Jelenia Góra, Kalisz, Kędzierzyn Koźle, Kielce, Legnica, Lublin, Nowy Sącz, Nowy Targ, Opole, Piekary Śląskie, Piotrków Trybunalski, Przemyśl, Radom, Rybnik, Rzeszów, Tarnbobrzeg, Tarnowskie Góry, Tarnów, Wałbrzych, Żywiec

CTL:

Bielsko – Biała, Gliwice, Opole, Częstochowa



• STRONA WWW: uruchomiona 14.05.2007 r.
http://studiujwkatowicach.pl

Strona uruchomiona została przy użyciu środków własnych Urzędu Miasta, wykupiono dwie domeny w NASK, oprócz powyżej wymienionej również http://studiakatowice.pl/

Na stronie internetowej znajduje wiadomości pomocne dla przyszłych studentów Katowic m.in. lista katowickich uczelni oraz kierunki studiów, informacja o stypendiach, biurach karier oraz akademikach.

Dodatkowo zawarta jest informacja na temat wydarzeń i imprez studenckich, instytucjach kulturalnych, lokalach i obiektach sportowych.



• KAMPANIAINTERNETOWA czas emisji: mailing 14.05.2007, baner 14.05-27.05 2007 r.

Koszt kampanii: 24 314,99 zł brutto

Za pomocą portalu Onet.pl, baner, w liczbie emisji 1 800 000, na Stronie Głównej portalu oraz podstronach: Matury, Ściąga, Portal Wiedzy w proporcjach: Strona Główna 40 % emisji Wybrane serwisy 60 % emisji.

Dodatkowo za pośrednictwem Onet.pl mailing do użytkowników poczty Onetu. Mail dociera do osób w wieku 17 - 21 lat z wybranych miast południowej Polski.





• PRASA LOKALNA
32 tytuły docelowego obszaru – 253 tys. nakładu

Koszt kampanii: 22 000 netto

Kampanie przeprowadzono poprzez Stowarzyszenie Gazet Lokalnych skupiające czasopisma lokalne w całej Polsce.





1. Gazeta Powiatowa -Wiadomości Oławskie DOLNOŚLĄSKIE

2. Nowa Gazeta Trzebnicka DOLNOŚLĄSKIE

3. Kurier Gmin DOLNOŚLĄSKIE

4. Gazeta Noworudzka DOLNOŚLĄSKIE

5. Nowa Gazeta Jaworska DOLNOŚLĄSKIE

6. Echo Krasnegostawu LUBELSKIE

7. Nowa Gazeta Biłgorajska LUBELSKIE

8. Gazeta Regionalna LUBUSKIE

9. Kulisy Powiatu Wieluń ŁÓDZKIE

10. Nowe Życie Pabianic ŁÓDZKIE

11. Przełom MAŁOPOLSKIE

12. Kronika Beskidzka MAŁOPOLSKIE, ŚLĄSKIE

13. Nowiny Nyskie OPOLSKIE

14. Tygodnik Krapkowicki OPOLSKIE

15. Kurier Brzeski OPOLSKIE

16. Kulisy Powiatu (Kluczbork Olesno) OPOLSKIE

17. Tygodnik Prudnicki OPOLSKIE

18. Obserwator Lokalny PODKARPACKIE

19. Życie Podkarpackie PODKARPACKIE

20. Korso PODKARPACKIE

21. Sztafeta PODKARPACKIE

22. Górnośląski Tygodnik Regionalny Echo ŚLĄSKIE

23. Gwarek ŚLĄSKIE

24. Głos Ziemi Cieszyńskiej ŚLASKIE

25. Tygodnik Konecki ŚWIĘTOKRZYSKIE

26. Gazeta Jędrzejowska ŚWIĘTOKRZYSKIE

27. Tygodnik Szydłowiecki ŚWIĘTOKRZYSKIE

28. Tygodnik Starachowicki ŚWIĘTOKRZYSKIE

29. Tygodnik Skarżyski ŚWIĘTOKRZYSKIE

30. Głos Wolsztyński WIELKOPOLSKIE

31. Głos-gazeta powiatowa LUBELSKIE

32. Goniec-gazeta powiatowa LUBELSKIE





COGITO
reklama w dodatku do czasopisma skierowanego do młodzieży licealnej

Koszt kampanii: 6100 zł brutto



• RADIO

Spot reklamowego, długość spotu : 20 sekund, ilość emisji : 400,
Emisja : 14 – 25 .05.2007



Koszt kampanii : 39 604 zł, - po wynegocjowanym rabacie: 28 709,04 zł brutto

w poniższych stacjach radiowych:



Eska Kalisz Ostrow 101,1 FM wielkopolskie

Eska Lublin 103,6 FM lubelskie

Eska Rzeszów 98,4 FM podkarpackie

Eska Tarnów małopolskie

Eska Zamość 97,3 FM lubelskie

Planeta (Bielsko- Biała) śląskie

Planeta (Opole) opolskie

RMF Maxxx Wałbrzych dolnośląskie




wyników niestety brak........

a tutaj sławetna strona:

http://www.studiujwkatowicach.pl/new/

jak wyjdę z podziwu to obiecuję skomentować....

konto usunięte

Temat: krótko, bo tylko 17 lat - czyli fianał akcji promocyjnej...

Mam nadzieje że to żart?
150k za... nic?

konto usunięte

Temat: krótko, bo tylko 17 lat - czyli fianał akcji promocyjnej...

jeszcze nie wyszłam z podziwu.... ale

TO NIE JEST ŻART!!! nawet się uszczypnęłam... i sen to tez nie jest...

konto usunięte

Temat: krótko, bo tylko 17 lat - czyli fianał akcji promocyjnej...

Strona uruchomiona została przy użyciu środków własnych Urzędu
Miasta, wykupiono dwie domeny w NASK, oprócz powyżej wymienionej
również http://studiakatowice.pl/

Cena za domenę w NASK: 200zł
Cena za domenę w HOME: 50zł
150zł różnicy.

W porównaniu z całą kampanią to kwota nie wielka, ale obrazuje w jaki sposób zostały wydane pieniądze.

konto usunięte

Temat: krótko, bo tylko 17 lat - czyli fianał akcji promocyjnej...

wyszłam z podziwu czas na gromobicie:

koszt kampani wyniósł: 164 409,00 zł brutto (łącznie, pododawałam, mozecie przeliczyć, bo mogłam się troszke machnąć, wciąż jestem we wstrzasie)i to jest TYLKO zakup mediów. należy do tego dodać koszty opracowania koncepcji kreatywnej kampanii - widziałam te koncepcje jadąc do Tarnowskich Gór. niczym nie odbiegała od wstępnie zaproponowanej w postaci chamskiego indeksu z hasłem (indeks brzedki, brudny, jakby ktoś wziął swój i zeskanował) ciekawqa jestem ile za tę genialna koncepcje ktoś zgarnął ( jako SCM agencji zdradze wam, ze takie cent wahają się od 1000 do 10 000 zł w zalezności od formy)i koszty opracowania serwisu www, który jest conajmniej beznadziejny. Koszty opracowania serwisu www od 4 tys w zwyż. Po jakości tych podstawowych narzedzi kampanii oceniam koszty produkcji tychze powiedzmy na 1500 zł za całość (ja bym więcej nie dała)

Kochany nasz urząd prosze aby next time przynajmniej skonsultował się z fachowcami co do koncepcji kreatywnej, bo z taka koncepcją choćby wydać pół miliona na zakup mediów efekt zerowy. Zresztą... pewnie kraczeę. ja się oczywiście nie znam i w październiku spodziewajmy sie tłumów przybyszów zacheconych tą zajebistą kampanią... buahahahahahhahahahahahahahahahhaha
Karolina L.

Karolina L. Z-ca redaktora
naczelnego -
Marketing w
Praktyce.

Temat: krótko, bo tylko 17 lat - czyli fianał akcji promocyjnej...

164 409,00 zł brutto ...matyldo..za to można zrobić, zrobić, zrobić i jeszcze raz zrobić...porządnie i nie tylko.
Karolina L.

Karolina L. Z-ca redaktora
naczelnego -
Marketing w
Praktyce.

Temat: krótko, bo tylko 17 lat - czyli fianał akcji promocyjnej...

czy wiadomo coś na temat plannera tej całej kampanii? czy Urząd robił to we własnym zakresie?
Małgorzata N.

Małgorzata N. zamówienia publiczne
- handel - sprzedaż
wyspecjalizowana

Temat: krótko, bo tylko 17 lat - czyli fianał akcji promocyjnej...

hmmm... cóż... pewnie ja sie nie znam, ale czy nie można było wykupić miejsca w mniejszej ilosci gazet, ale za to bardziej poczytnych?? Nie to żebym promowała tutaj GW, ale moze jednak (dodatki lokalne)?? to samo z pasmem radiowym? koncepcja delikatnie mówiąc - taka sobie, nie trafiajaca do młodzieży. Moze zrobili ja studenci, którzy akurat mają praktykę w Wydziale Promocji UM?
Wiem co mówię, bo swego czasu właśnie u pana MS w tym wydziale miałam praktykę i - powiedzmy sobie szczerze - nie przepracowują się tam! Na wyniki i efekty tej akcji pewnie jeszcze za wcześnie, ale bardzo chetnie je poznam!
A "sfera promocji akademickości miasta" musi najwidoczniej poradzić sobie sama...

Temat: krótko, bo tylko 17 lat - czyli fianał akcji promocyjnej...

Z drugiej strony i tak jestem pod wrażeniem, że cokolwiek ruszyło.
Pierwszy raz można zaliczyć na poczet doświadczenia.
Zobaczymy, co będzie za rok. Mam nadzieję że wszystkie uczelnie i smaorządy mające u siebie uczelnie w to wejdą.
Katarzyna Wylon

Katarzyna Wylon Menedżer Personalny
Regionu / HR
Business Partner

Temat: krótko, bo tylko 17 lat - czyli fianał akcji promocyjnej...

nie wiem czy wiecie, ale urząd konsultował sie np ze studentami spoza Katowic; było wymyślanie haseł i strategii promocji i wszyscy byli zachwyceni pomysłami młodych ludzi, bo to przecież do nich ma być skierowane...

... a potem zobaczyliśmy hasło reklamowe "markowe uczelnie" yyyy lol.

Temat: krótko, bo tylko 17 lat - czyli fianał akcji promocyjnej...

nie wiem(y) :)
możesz napisać (na GKW) coś więcej o tym?
Katarzyna Wylon

Katarzyna Wylon Menedżer Personalny
Regionu / HR
Business Partner

Temat: krótko, bo tylko 17 lat - czyli fianał akcji promocyjnej...

Paweł N.:
nie wiem(y) :)
no to już wiecie :)
możesz napisać (na GKW) coś więcej o tym?
GKW? nie rozumiem :>

miasto chciało wiedzieć dlaczego ludzie z dalszych rejonów Śląska i okolic wybrali akurat Katowice; zorganizowało spotkanie z wybranymi studentami i była rozmowa o warunkach w mieście itd. i przede wszystkim o tym z jakiej strony ugryźć promowanie katowic... ale jak zobaczyłam kampanię wymienioną powyżej to doszłam do wniosku, że to spotkanie było chyba tylko dla sportu...

Temat: krótko, bo tylko 17 lat - czyli fianał akcji promocyjnej...

^^ ech :/ (dot. UM)

http://forum.gkw.katowice.pl ;)
pzdr.Paweł Niewiadomski edytował(a) ten post dnia 09.06.07 o godzinie 16:10
Adrian G.

Adrian G. Senior Manager - IBM

Temat: krótko, bo tylko 17 lat - czyli fianał akcji promocyjnej...

Pawle nie spamuj naszej grupy, co chwila, reklamując swoje forum :)
Pozdro.

Temat: krótko, bo tylko 17 lat - czyli fianał akcji promocyjnej...

najchętniej bym sobie ustawił stopkę ale się nie da niestety :/ :)
(innym mankamentem technicznym jest brak [list] w bbcode)

a samo reklamowanie... oczywiście nie chcę spamować jako tako.

Chciałbym tylko by opinie w tematach szczególnie dla mnie ważnych jak komunikacja, urbanistyka, prezentowane były na gkw w myśl zasady "każde jedno spojrzenie to inne spojrzenie". :)
I w drugą stronę - na GKW sporo dyskusji było o dworcu, o promocji stąd też chciałbym, by inni mieli możliwość się dowiedzieć zamiast na nowo odkrywać Amerykę a np. Kasia nie znała GKW :)

To gdzie ktoś chce popykać w bilard, albo gdzie pracuje to już nie jest takie interesujące dlatego tam na pewno nie będę spamił o gkw ;)

konto usunięte

Temat: krótko, bo tylko 17 lat - czyli fianał akcji promocyjnej...

normalnie na jeden dzień was zostawić...

na GKW wrzyuciłam tez ten wątek, równolegle z GL. A tu musiałam o tym wspomnieć, bo jest tu wielu profesjonalistów w zakresie promocji i reklamy. Mam nawet plan wrzucić to na ogólny, coby cały nasz kraj cudowny mógł to dzieło ocenić. Teraz już mi się chce spać ale obiecuję wam nowe rewelacje ;)

Temat: krótko, bo tylko 17 lat - czyli fianał akcji promocyjnej...

Wiem, widziałem :)
Hmm może lepiej nie prać brudów na ogólnym ;)
Pzdr.

konto usunięte

Temat: krótko, bo tylko 17 lat - czyli fianał akcji promocyjnej...

ja tam nic prała nie będę ;) chce fachowej oceny, żeby nie było, że się wymadrzam albo co gorsza, że się czepiam :] w przeciwieństwie do UM moją mocną stroną są merytoryczne argumenty...a nie świestek kartki na którym gwiazdy zapisaly pzyszłość miasta ;P

konto usunięte

Temat: krótko, bo tylko 17 lat - czyli fianał akcji promocyjnej...

no to jedziemy... :)

moje ulubione cytaty ze strony:

"Masz szansę studiować w mieście, które tętni życiem- włącz się w jego rytm!"

jedyne co u nas tętni to estakada przy dworcu pkp kiedy idą nią kibice i tupią w rytm: "Kto nie skacze ten za ... hej, hej"

co więcej powyższy tekst powtarza się na stronie 2 razy pod rząd... czyżby jakaś mantra?

a ten ordynarny indeks na dole jest motywem przewodnim w kampanii outdoorowej

zakładka WYSZUKIWARKA nie istnieje

"Miłośnicy sztuki także znajdą coś dla siebie, spośród kilku teatrów bez problemu znajdą spektakl dla siebie, a oferta katowickich galerii i muzeów także pozwala zaspokoić artystyczne potrzeby." - poziom stylistyki tego zdania mnie wprost zachwycił... jeśli TO ma być wyznacznik "markowości" np. US i jego wydziału filologii polskiej to Panie zmiłuj się nad nami

"W zdrowym ciele zdrowy duch. Ta maksyma sprawdza się także i w Katowicach.
Możesz zadbać o swoją kondycję w jednym z klubów fitness, skorzystać z basenów, pograć w ulubioną grę czy przejechać jednym albo osiemdziesięcioma kilometrami" szczególnie lubię te baseny... a zwłaszcza te, których budowę wstrzymano

"Katowice to dobre miejsce do aktywnego wypoczynku, ponad 40 % powierzchni miasta stanowią lasy, a dobra infrastruktura obiektów sportowych doskonale uzupełnia ofertę" czy ktoś potrafi zinterpretować zdanie "dobra infrastruktura obiektów sportowych"?

w spisie klubów, barów i restauracji moje ulubione pozycje to Tropicana sauna Club (ciekawe co na to radni PiSu) oraz Cafe Europa :)

konto usunięte

Temat: krótko, bo tylko 17 lat - czyli fianał akcji promocyjnej...

Same wspaniałości dla gości :)

W sumie co mieli napisać?

"Zapraszamu Cię do syfiatych akademików?
"Zapraszamy do miasta z trzema zapchanymi knajpami, dwoma klubami, Uniwersytetem Śląskim o mizernym poziomie nauczania i parków po których policjanci ganiają studentów pijących piwo".

"Zapraszamy do miasta tętniącego życiem do 18tej i do 20tej w silesia city center i w Cinema City gdzie można w świetnej, cukierkowej atmosferze zjeść bagietkę i pograć na automatach"

"Zapraszamy do miasta z dwoma biurowcami i 15ma kopalniami, do miasta gdzie blokuje się inwestycje w nowe miejsca pracy"

"W Katowicach, sprawna komunikacja miejska pozwoli Ci się dostać wszędzie gdzie zapragniesz, do godziny 22giej".

kurde mol...

Następna dyskusja:

Katowice - Miasto Gospodarz...




Wyślij zaproszenie do