Temat: CRM GIGACON - BEZPŁATNA KONFERENCJA WE WROCŁAWIU

11 października 2011,Wrocław, Hotel Orbis

Jak rozwijać i utrzymać kontakty z klientami? Jakie możliwości pojawiły się w zakresie Customer Relationship Management? - tego będzie można dowiedzieć się podczas VIII. edycji konferencji CRM GigaCon.

Spotkanie poświęcone będzie najnowszym rozwiązaniom, usprawniającym działania przedsiębiorstwa w aspekcie utrzymania i rozwoju kontaktów z klientami. Uczestnicy spotkania będą mogli posłuchać interesujących wykładów m.in. o prawnych aspektach wdrożenia systemu CRM, dotacjach unijnych i o tym, jaka jest przyszłość CRM.

Zakres tematyczny:

- Potęga xRM. Zagadnienia, związane z systemami xRM, ze szczególnym uwzględnieniem aktualnych i przyszłościowych rozwiązań z zakresu IT - dr inż. Adrian Kapczyński (Politechnika Śląska )

- Kluczowe elementy konstrukcji umowy o wdrożenie systemu CRM - dr Maciej Skory (Kancelaria Prawna IURICO Skory i Sołtys Spółka Partnerska Radców Prawnych)

- Pozyskiwanie dotacji unijnych na informatyzację przedsiębiorstw - Remigiusz Kiner (Portal Doradca UE)

- Zarządzanie projektami CRM
- Integracja systemów CRM i ERP
- Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
- E-business, E-commerce
- CRM w modelu Cloud
- Call Center w rozwiązaniach CRM
- Outsourcing CRM
- Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI
-Mobilny CRM

Swoje rozwiązania CRM zaprezentują firmy:

- Dysant Software
- Heuthes
- Outbox

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY. Jedynym warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/crm

Kontakt z organizatorem:
SW Konferencje
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427-36-45
ul. Bokserska 1
02- 682 Warszawa