Jacek
Jankowski
social media &
social games
Temat: Gra reklamowa - case study
Jeśli zastanawialiście się kiedyś nad wykorzystaniem gry jako medium reklamowego, to sprawdźcie jakie wyniki udało nam się osiągnąć na bazie prostej gry dla serwisu ExtremeCars.plNajważniejsze dane:
- gra w 2 wersjach (na serwis klienta i do serwisów z grami)
- gra osadzona na serwisie pod adresem: extremecars.pl/racing
- promowane 3 strony www w jednej grze (extremecars.pl, bp.com, castrol.com)
- łączna ilość zagrań ponad 7 400 000, w tym ilość użytkowników ponad 3 600 000
- zliczona ilość zagrań w Polsce ponad 42 000
- gra w serwisie przyciągnęła 20,9% vs. promowana sekcja konkursowa 27% ruchu w serwisie
Więcej danych znajdziecie w pełnym Case Study:
http://nobagames.com/casestudy/ExtremeCarsRacing.pdf
Pozdrawiam
Jacek Jankowski